Spis treści:
Badając rynek szosówek w okolicy 20 000 zł łatwo dojść do prostego wniosku. Niezależnie czy przyjdzie nam dosiadać roweru o najlepszym stosunku ceny do wyposażenia, czy wręcz przeciwnie - trafi nam się najbardziej ,,ubogo” ubrany model na rynku - to i tak będzie to świetny rower szosowy. Oparty o dopracowaną ramę, na dobrym osprzęcie i kręcący się na wysokiej klasy kołach. Od nas, naszych preferencji, potrzeb, a czasem również wytrwałości w oczekiwaniu na dostępność wymarzonego modelu zależy, czy będzie to rower któremu już absolutnie nic nie brakuje, czy nadal wymagana jest w niego jakaś inwestycja, która zdoła postawić przysłowiową kropkę nad i. Najczęściej będą to oczywiście… koła. Przyglądamy się, krok po kroku, czego można spodziewać się po rowerze szosowym w cenie około 20 000 zł.
Zobacz również:
- Rower szosowy do 1500 zł
- Rower szosowy do 2000 zł
- Rower szosowy do 2500 zł
- Rower szosowy do 3000 zł
- Rower szosowy do 4000 zł
- Rower szosowy do 5000 zł
- Rower szosowy do 6000 zł
- Rower szosowy do 7000 zł
- Rower szosowy do 8000 zł
- Rower szosowy do 9000 zł
- Rower szosowy do 10000 zł
- Rower szosowy do 15000 zł
- Jaki rower szosowy endurance wybrać?
- Najtańsze aerodynamiczne rowery szosowe
- Aerodynamiczny rower szosowy
- Rower szosowy dla kobiety
- Jaki rower szosowy wybrać?
- Jaki rower gravel wybrać?
Rama i widelec
Szkielety maszyn są wykonane w pełni z karbonu. To standard w tym przedziale cenowym, w dodatku są to nowoczesne i zaawansowane konstrukcje. Standardem są wewnętrznie prowadzone przewody, taperowane główki, gotowość na Di2, profile rurek mocno skoncentrowane na tłumieniu nierówności przy jednoczesnym zachowaniu pełnej sztywności całej konstrukcji. Do tego, w zasadzie niezależnie od segmentu (endurance, aero, klasyczna szosa), profile rur są dopracowane pod kątem dobrej aerodynamiki, czyli ich powierzchnia czołowa jest zminimalizowana, aby jak najlepiej ciąć powietrze podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Framesety, które konstruowano z myślą o hamulcach tarczowych mają zaciski mocowane w standardzie flat mount oraz sztywne ośki kół. Praktycznie każda maszyna na rynku oferowana w tej cenie to dopracowana pod kątem prowadzenia i geometrii rama. Warto więc zaufać producentom i po prostu wybierać rower zgodny z naszym stylem jazdy i potrzebami - możemy być spokojni, że będzie się zachowywał i zapewniał nam sylwetkę dokładnie tak, jak przystało na dany typ roweru szosowego. Od najdroższych ram, topowych modeli w kolekcjach producentów, te badane (w cenie około 20 000 zł) różnią się przeważnie klasą zastosowanych karbonowych włókien. Z reguły nie są one identyczne, co stosowane w modelach wieńczących kolekcje. W praktyce, dla nas, oznacza to nieco większą masę. O kwestiach komfortu i sztywności raczej nie ma co się wypowiadać, nawet jeśli będą tu różnice, to najczęściej minimalne.
Osprzęt
Najczęściej spotykane grupy osprzętu to elektroniczne napędy SRAM Rival AXS i Shimano 105 Di2. Sporo jednak jest też rowerów na wyższych grupach - Ultegra Di2, czy Force AXS. Rozstrzał jest więc duży, ale nie wchodząc zbyt głęboko w szczegóły, w kwestiach napędów nie ma się do czego przyczepić w badanej półce cenowej. Niezależnie, który napęd (spośród powyższych) będzie zamontowany w rowerze, zawsze można się po nim spodziewać perfekcyjnej pracy, wysokiej trwałości, czy dobrej ergonomii klamkomanetek. Oczywiście grupy elektroniczne wyznaczają inny poziom w kwestii lekkości pracy manetek i znacznie ułatwiają nam operowanie przerzutkami. Do tego mają mniejsze korpusy klamkomanetek, które są doceniane za wygodę przez wielu kolarzy, a ich rozmiar będzie szczególnie istotny w przypadku mniejszych kobiecych dłoni lub mężczyzn o niskim wzroście. Wreszcie - co również przemawia za Di2 i AXS - serwis elektroniki przy nowoczesnych rowerach szosowych jest wyraźnie prostszy... Dobór przełożeń jest dość typowy. Rowery endurance mają przeważnie kompaktowe korby 50/34 i kasety o rozpiętości od 11-30 do 11-34. Z kolei maszyny race i aero wyposażone są najczęściej w mechanizmy korbowe z tarczami 52/36 i kasety 11-28 lub 11-30. Oczywiście przy SRAMie zębatki w korbach są odpowiednio mniejsze, bo kaseta ma najmniejszą koronkę 10T.
Hamulce tarczowe to już standard
W 100% procentach rowerów spotkamy już tylko hamulce tarczowe. Bez dwóch zdań modele z tarczówkami zapewniają lepsze hamowanie, co przekłada się na bezpieczniejszą i szybszą jazdę. Szczególnie w wymagającym, pofałdowanym i krętym terenie. Ewidentnie widać, że w rowerach ze średniej i wyższej półki hamulce obręczowe są wymierającym standardem.
Pozostałe komponenty
Tu także nie ma oszczędności. Sztyce standardowo są karbonowe, a siodła to często wysokie modele, lubiane i doceniane przez wielu użytkowników. Często można też trafić karbonowe kierownice, a niektórzy producenci w tym budżecie stosują już zintegrowane, opływowe
Szosa skrojona pod potrzeby użytkownika
Rynkowa oferta jest bardzo rozbudowana, niezależnie więc, czy obiektem poszukiwań pozostaje sprzęt do treningów, wycieczek, czy wyścigowej rywalizacji, bez problemu uda się nam znaleźć odpowiednią dla siebie maszynę. Możliwości wyboru jest więc sporo, ważne więc by przed zakupem odpowiedzieć sobie na dwa podstawowe pytania: gdzie i jak będę jeździł/jeździła? Wybór będzie znacznie prostszy i pozwoli sprofilować sprzęt konkretnie pod teren w którym jeździmy najczęściej oraz nasz indywidualny styl jazdy.
Rower gotowy, także racing ready
Na rynku - jak powiedzieliśmy już na wstępie - jest bardzo wiele ofert, które różnią się poziomem wyposażenia. Wiele z nich można śmiało nazywać rowerami kompletnymi, wyposażonymi tak, że absolutnie niczego im nie brakuje, choćby do tego, aby stanąć na starcie wyścigu z myślą o wygranej. Nie będzie trudne znaleźć np. szosę opartą o dopracowaną aerodynamicznie ramę, z całkowitą masą poniżej 8 kg, na elektronicznym osprzęcie, karbonowych stożkach oraz z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Podobnie w segmencie endurance - tu też nie brakuje ofert jednośladów, które po wyjechaniu ze sklepu nie wymagają już żadnych inwestycji.
Czego im brakuje do maszyn za 50 000 zł?
Odnosząc się do powyższego akapitu, można powiedzieć, że niewiele. Da się przecież kupić naprawdę świetnie wyposażone maszyny. Śmiało też twierdzimy, że wiele spośród rowerów szosowych za 20 000 zł nie powoduje już żadnych znaczących ograniczeń podczas jazdy. Faktem jednak jest, że po prostu wciąż można mieć lepszy sprzęt. Którego masa będzie niższa, a właściwości jezdne nieco lepsze. Nie będą to wielkie różnice, ale jeśli za przykład roweru idealnego stawiamy maszynę opartą o najwyższą w hierarchii ramę i najlepszą dostępną grupę osprzętu oraz stożkowe koła o masie 1400 gramów, to… zawsze na którymś polu rowery w opisywanym segmencie mają minimalne braki.
Co na rynku?
W ofercie polskich dystrybutorów znajdziemy wiele ciekawych rowerów w omawianej cenie. Poniżej przedstawiamy część z nich. Więcej znajdziecie na katalog.bikeworld.pl.
LIV Langma Advanced Pro 1

- Cena: 21999.00 PLN
- Opis ramy: kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Opony: Giant Gavia Course 0, Race Shield, 170 TPI, tubeless, 700x25c(28mm), zwijane
- Hamulce: Shimano 105 Di2, hydraulIczne, tarcze Shimano SM-RT70 [P] 160mm, [T] 140mm
Giant TCR Advanced Pro 1 Di2

- Cena: 21999.00 PLN
- Opis ramy: kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Opony: Giant Gavia Course 0, Race Shield, 170 TPI, tubeless, 700x25c(28mm), zwijane
Canyon Ultimate CF SL 7 Di2, pomiar mocy

- Cena: 21999.00 PLN
- Waga: 7.88 kg
- Opis ramy: Canyon Ultimate CF SL, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, maksymalna szerokość opony: 33mm, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Canyon FK0104, Karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Shimano WH-RS710 C46 TL, Shimano 105 RS 710 C46 TL
- Opony: Schwalbe One TLE, 28mm
- Hamulce: Shimano 105
Merida SCULTURA ENDURANCE 8000

- Cena: 21999.00 PLN
- Opis ramy: SCULTURA ENDURANCE CF3 II, 12x142mm, mufa supportu BB86, maksymalna szerokość opony: 35c
- Widelec/amortyzator przedni: SCULTURA ENDURANCE CF3 DISC, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Merida TEAM GR30
- Opony: Continental GP5000 TR
- Hamulce: Shimano Ultegra
Trek Madone SL 6 Gen 8

- Cena: 21999.00 PLN
- Waga: 8.16 kg
- Opis ramy: Włókno węglowe OCLV Serii 500, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, rura podsiodłowa w systemie IsoFoil, system sterów RCS, mocowanie hamulca: flat mount, hak przerzutki UDH, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Madone Gen 8 full carbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Bontrager Aeolus Elite 35
- Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 170tpi, 700x28mm
- Hamulce: Shimano 105 R7170
Van Rysel RCR Force AXS Carbon

- Cena: 21999.00 PLN
- Opis ramy: RCR Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: RCR Carbon
- Grupa napędowa: SRAM Force AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: ZIPP 404 FIRECREST
- Opony: Michelin Power CUP Black
- Hamulce: SRAM FORCE ETAP AXS D2
BMC Roadmachine X TWO

- Cena: 21990.00 PLN
- Opis ramy: Roadmachine X Premium Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodó, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Roadmachine X Premium Carbon
- Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
- Ilość blatów i koronek: '1x12
- Opony: WTB Byway, Distance+ Compound, TCS Light bead, Tubeless Ready – 34mm
- Hamulce: SRAM Rival eTap AXS HRD, Paceline Rotors (160/160)
Look 785 HUEZ SRAM RIVAL ETAP AXS 2x12

- Cena: 21900.00 PLN
- Opis ramy: Carbon
- Widelec/amortyzator przedni: Carbon
- Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Fulcrum Racing 900 DB 2WF R C19
- Opony: HUTCHINSON Fusion 5 Performance Tubeless Ready 700x25
- Hamulce: SRAM Rival Etap AXS
Scott Foil RC 30

- Cena: 21749.00 PLN
- Waga: 8.40 kg
- Opis ramy: FOIL RC Disc HMX, karbon, Geometria Road Race, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, wymienny hak przerzutki, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: FOIL Disc HMX, 1”
- Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Syncros RP2.0 Disc
- Opony: Schwalbe ONE Race-Guard Fold, 700x25C
- Hamulce: SRAM RIVAL eTap AXS
Bianchi Oltre Comp, Shimano 105 Di2

- Cena: 21699.00 PLN
- Opis ramy: Oltre carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, główka sterowa 1,5", mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Full Carbon aero, 1,5", wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Velomann Carbon V50R 50mm
- Opony: Pirelli P7, 700 x 28c, 60TPI
- Hamulce: Shimano BR-R7170, Shimano center lock , 160mm
Cinelli Pressure ADR Ultegra Di2

- Cena: 21499.00 PLN
- Opis ramy: CINELLI Pressure ADR, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca flat mount, kompatybilna wyłącznie z elektronicznymi grupami osprzętu, zintegrowany zacisk sztycy, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Columbus Disc 1-1/2”, karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Fulcrum 600 DB
- Opony: Vittoria Zaffiro pro 700x28
Eddy Merckx San Remo 76 Disc

- Cena: 21034.00 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mufa suportu: PF, taperowana, oś 12x142mm, mocowanie hamulca: flat mount
- Widelec/amortyzator przedni: SR76, karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Fulcrum Racing 400 DB
- Opony: Vittoria Rubino Pro 25mm
- Hamulce: Shimano Ultegra
Specialized Aethos Comp

- Cena: 21000.00 PLN
- Waga: 7.50 kg
- Opis ramy: FACT 9r Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: FACT Carbon, 12x100mm, flat mount
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: DT R470
- Opony: Turbo Pro, 700x28
- Hamulce: Shimano 105 R7170
Sensa Giulia Supremo ULTEGRA Di2 2×12

- Cena: 20999.00 PLN
- Opis ramy: Sensa Giulia Supremo Generation 5 Full Carbon
- Widelec/amortyzator przedni: Supra Full Carbon
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Supra RFC Premium Speed Carbon 62 mm
- Hamulce: Shimano Ultegra R8170
Focus PARALANE 8.9

- Cena: 20999.00 PLN
- Waga: 8.60 kg
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, gwintowana mufa suportu, maksymalna szerokość opony: 35mm, oś 12x142mm, mocowanie hamulca: flat mount
- Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm, flat mount
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: DT Swiss ER1600, 622-22
- Opony: Vittoria Rubino Pro TLR, 700 x 32C
- Hamulce: Shimano Ultegra Di2 BR-R8170
Orbea ORCA AERO M30iLTD

- Cena: 20999.00 PLN
- Opis ramy: Orbea Orca Aero Carbon OMX disc
- Widelec/amortyzator przedni: Orbea Orca Aero OMX ICR
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Oquo Road Performance RP35PRO
- Opony: Vittoria Corsa N.Ext G2.0 Foldable 700x28c
- Hamulce: Shimano R7170 160mm
Felt FR Advanced 105 Di2

- Cena: 20782.84 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Felt FR 4.0, UHC Advanced carbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Reynolds AR41 DB
- Opony: Vittoria Rubino Pro IV, 700x28
- Hamulce: Shimano BR-R7170
Cannondale Synapse Carbon 2 RLE

- Cena: 20599.00 PLN
- Opis ramy: Synapse Carbon
- Widelec/amortyzator przedni: Synapse Carbon
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Opony: Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 30c
- Hamulce: Shimano Ultegra Di2 160mm RT800 roto
Accent Cyclone Disc Ultegra Di2

- Cena: 19999.00 PLN
- Waga: 8.00 kg
- Opis ramy: Accent Cyclone Carbon Disc, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Accent Cyclone Carbon Disc
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Opony: Vittoria Rubino Pro G2.0 700x28C
- Hamulce: Shimano 8170
Bulls Alpine Hawk 3 Di2

- Cena: 19951.36 PLN
- Opis ramy: Karbon, geometria endurance wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z elektronicznymi grupami osprzetu, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Alpine Hawk Team Carbon, oś 12mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: MAVIC Cosmic SL-45 CL Carbon, tubeless ready
- Opony: SCHWALBE Pro One TLE
- Hamulce: SHIMANO Ultegra
Lapierre Aircode DRS 7.0 2024

- Cena: 19951.36 PLN
- Waga: 7.90 kg
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Aircode DRS Disc, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Lapierre Road Disc Carbon 700x21c 50mm
- Opony: Continental GP5000S TR Tubeless ready 25-622
- Hamulce: Shimano Ultegra
Wilier 0 SL Ultegra Di2

- Cena: 19900.00 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, asymetryczne widełki, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: SHIMANO RS171 DISC
- Opony: VITTORIA RUBINO 700x28
- Hamulce: SHIMANO ULTEGRA BR-R8170
Fuji Transonic 2.1

- Cena: 19535.62 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Vision Tech Trimax 35 Disc
- Opony: Vittoria Rubino Pro IV, G2.0, 700 x 28c
- Hamulce: SRAM Hydraulic FM, 160mm
Cube Agree C:62 SLX

- Cena: 19199.00 PLN
- Waga: 7.50 kg
- Opis ramy: W pełni zintegrowane prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: Flat mount, technologia Twin Mold, zintegrowany zacisk sztycy, schowek
- Widelec/amortyzator przedni: CUBE CSL Evo Aero C:62, 1 1/8 - 1 1/4 Tapered, Flat Mount, 12x100mm
- Grupa napędowa: SRAM Force AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: Newmen Streem C.35/38, 21/24 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready
- Opony: Conti Grand Prix 5000 Kevlar, 28-622
- Hamulce: Sram Force AXS (160/160)
Stevens Izoard Force AXS

- Cena: 19000.00 PLN
- Waga: 8.30 kg
- Opis ramy: Carbon SL
- Widelec/amortyzator przedni: STEVENS Full Carbon SL
- Grupa napędowa: SRAM Force AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: DT Swiss P 1800 Spline
- Opony: Continental Grand Prix
- Hamulce: SRAM Force AXS 160mm
Romet JAGUAR 2

- Cena: 18999.00 PLN
- Waga: 7.90 kg
- Opis ramy: carbon Aero
- Widelec/amortyzator przedni: Full Carbon
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Opony: Michelin Power Time Trial TS 700x25C
- Hamulce: Shimano Ultegra BR-R8170 140mm
Ceepo MAMBA-R Ultegra Di2

- Cena: 18990.00 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Carbon
- Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: VISION Team 30 DB TLR
- Opony: Continentall Ultra sport 28
- Hamulce: Shimano Ultegra R8170
Argon 18 Krypton SRAM FORCE AXS

- Cena: 18900.00 PLN
- Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, system 3D, mocowanie hamulca flat mount, oś 12x142mm
- Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: SRAM Force AXS
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: HUNT 4 Season DISC with XDR
- Opony: Vittori Rubino Pro G2.0 700x30c
- Hamulce: SRAM FORCE AXS
Corratec CCT Team Pro

- Cena: 18499.00 PLN
- Opis ramy: CCT TEAM PRO, Karbon, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z elektronicznymi grupami osprzętu, 12x142mm, zintegrowany zacisk sztycy
- Widelec/amortyzator przedni: CCT TEAM PRO, Karbon, 12x100mm
- Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
- Ilość blatów i koronek: '2x12
- Kompletne koła: URSUS MIURA TC37 DISC CL
- Opony: Pirelli P7 700x26C
- Hamulce: Shimano 105 160mm