Materiał zawiera treści reklamowe

Rower gravel do 6000 zł

Sprawdź, jakie rowery gravelowe (szutrowe) w budżecie do 6000 zł w sezonie 2025 znajdziesz na rynku?

Drukuj
Rower gravelowy Tabou Gravo w akcji Michał Kuczyński

Jakiego gravela do 6000 zł wybrać? Sprawdzamy co w tej kwocie oferuje rynek, jak wyposażone są rowery oraz do czego się nadają?

Dysponując kwotą 6000 zł możemy wybrać się do sklepu oczekując, że wyjedziemy z niego pełnoprawnym i gotowym do terenowych eksploracji gravelem. Da się taki rower trafić, jednak są to pojedynczne przypadki. Przeglądając rynek możemy być nieco rozczarowani, ponieważ w tej cenie często brakuje istotnych elementów, choćby hydraulicznych hamulców. Oczywiście nie ulega wątpliwości, że za tą kwotę kupimy dobry, nowoczesny, solidny i ładny rower. Możemy być jednak nieco rozczarowani, jeśli mamy w głowie ceny rowerów szosowych sprzed kilku lat, które w przedziale 5-6 tys. zł potrafiły mieć bardzo zaawansowane aluminiowe ramy wyposażone w osprzęt Shimano 105, a nawet Ultegra. 

Gravele są po prostu droższe, niż np. rowery górskie. Być może wynika to z mody, a może z droższych podzespołów składających się na napęd (klamkomanetki). Za 6000 zł można kupić naprawdę solidnego MTB, podczas gdy gravel w tej cenie będzie raczej na dość podstawowym poziomie. Dodatkowo gravele mniej renomowanych marek prawie zawsze są lepiej wyposażone, niż od producentów premium i często dochodzi do sytuacji w której podobnie wyposażony rower kupimy z różnicą nawet około 1,5 tysiąca złotych. 

Zobacz też:

Pamiętajmy jednak, że gravel to bardzo wrażliwy sprzęt - mówimy oczywiście o jego konstrukcji. Prawdziwą sztuką jest zrobienie takiej maszyny, która będzie szybka i komfortowa zarazem, a do tego połączy światy MTB i szosy, tak by finalnie rower radził sobie w bardzo zróżnicowanym terenie. Dlatego - nie mówimy, że to kluczowe - ale warto wybierać naszą szutrówkę także przez pryzmat konstrukcji ramy, a nie samej klasy osprzętu. 

Michał Kuczyński
Michał Kuczyński

Dobry rower dla początkującego, podstawowy dla zaawansowanego

Za 6000 zł uda nam się kupić maszynę, która z powodzeniem może być tzw. rowerem zimowym szosowca lub MTB’owca, który oczywiście latem dalej mu posłuży, choćby jako odskocznia od monotonii treningowej danej dyscypliny. To co oferuje rynek często wystarczy też na zakup pełnoprawnego gravela na wyprawy, czy po prostu, w pełni gotowej maszyny do codziennej szutrowej jazdy. Są na rynku modele, które mają praktycznie komplet potrzebnego wyposażenia, aby nawet zaawansowany użytkownik nie musiał narzekać w terenie na ,,jakieś większe braki”. Może poza niską masą i sportową dynamiką tych maszyn. Drugi biegun to szutrowi lub generalnie rowerowi newcomerzy. Bez dwóch zdań, to co znajdą w tych rowerach początkujący, będzie dla tej grupy w zupełności wystarczające. Jeśli ktoś szuka dobrego roweru do jazdy ,,wszędzie”, to warto spoglądać w kierunku modeli z tej grupy. Przyjrzyjmy się po kolei, co spotkamy w tych maszynach. Warto jednak mieć na uwadze, że zróżnicowanie jest ogromne - zdarzają się rowery na bardzo ubogim napędzie Shimano Claris 2x8 z mechanicznymi tarczówkami, a jednocześnie da się kupić gravela na GRX'ie 2x10 z hydrauliką!

Gravel Unibike GeosMichał Kuczyński

Rama i widelec

Rynkowy standard to aluminiowe ramy sparowane z widelcami z włókna węglowego. Co ważne, najczęściej wykonane w całości z karbonu, wraz z rurą sterową. Ponieważ gravel jest stosunkowo młodym segmentem rowerów, to ramy szutrówek są przeważnie wyposażone we wszelkie nowoczesne rozwiązania. Praktycznie zawsze znajdziemy tu sztywne ośki, mocowania hamulców flat mount, prześwit na opony o szerokości około 45 mm, taperowane główki, a także wszelkie obowiązkowe w gravelach rozwiązania: mocowania na bagażniki, błotniki, bidony. 

Technologiczne możemy spodziewać się zaawansowanych ram, wykonanych z lekkich stopów, z cieniowanymi rurami i precyzyjnym wykończeniem spawów. Oczywiście nie zawsze, dlatego łatwo zauważyć w tym segmencie spore różnice w masie poszczególnych, bardzo podobnie wyposażonych rowerów. Bierze się ona głównie z różnic w wadze ramy, a także innych dużych rur - sztycy i kierownicy. 

Koła i opony

Rynkowym standardem są aluminiowe koła średniej lub niskiej klasy, można spodziewać się po nich trwałości i odporności na rozcentrowanie, ale bez wyścigowej - niskiej - masy. Producenci często sięgają po dobre, nowoczesne szerokie felgi - choćby DT Swiss, czy WTB - to dobrze. Szeroka obręcz doskonale współpracuje z szerokimi oponami, dobrze je podpiera w łukach oraz pozwala na jazdę z niskimi ciśnieniami. Opony w rowerach z przedziału 5000 - 6000 zł to często warianty zwijane - to dobrze, są lżejsze, szybsze i dobrze trzymają się w terenie. Ich bieżniki to przeważnie lekko terenowe all-roundery. Nie wyjątkowo szybkie na szosie oraz nie super terenowe. Raczej pośrednie, takie, które sprawdzą się w większości warunków. Dominują szerokości z przedziału 38-42 mm, czyli gravelowy sweet spot. Godna podkreślenia jest też kompatybilność większości fabrycznie montowanych zestawów do jazdy bez dętek. To jedna z pierwszych rzeczy, które warto zrobić jeśli zamierzamy zjechać z ubitych dróg, taki ,,must have” na szutry. Ponieważ koła i ogumienie stanowią jedyny element mający kontakt z podłożem, to bardzo ważne jest zwrócenie na nie uwagi. Dobre opony (choć je akurat najłatwiej zmienić), oparte na nowoczesnych obręczach, toczące się na sztywnych kołach przełożą się znacząco na jakość, szybkość i terenową pewność naszej jazdy. 

Michał Kuczyński
Michał Kuczyński

Napęd i hamulce

Największe różnice wśród rowerów dostępnych na rynku znajdziemy w napędach. Możemy bowiem spotkać maszyny wyposażone w napędy bardzo podstawowe, jak i całkiem niezłe. Jeżeli chodzi o Shimano, da się trafić nawet gravelowy napęd GRX 2x10 z hydraulicznymi tarczówkami. Znacznie częściej spotkamy jednak inne grupy - Tiagrę 2x10, Sorę 2x9, a nawet Clarisa 2x8. Do tego trafić można na SRAMa Apexa1 (1x11) i MicroShift Advent X (1x10). Niemal zawsze grupy te będą uzupełnione o mechaniczne hamulce tarczowe, które działają - owszem - ale znacznie odbiegają jakością hamowania od wariantów hydraulicznych. 

Pozostałe komponenty

Nieco zapominamy zazwyczaj o pozostałych częściach, ale i tutaj widać spore różnice, które mają istotny wpływ na masę roweru oraz komfort użytkownika. Standardem są komponenty sygnowane logotypami marki, która jest producentem roweru i przeważnie są to dość podstawowe komponenty, które nie grzeszą niską masą. Warto zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwsza to sztyca - im cieńsza, tym większe zdolności do tłumienia, szczególnie jeśli w przyszłości wymienimy wspornik na karbonowy. Druga sprawa to kierownica, która niemal zawsze będzie wariatem dedykowanym pod gravel - z niewielkim reach’em i dropem oraz mocno rozchodzącym się na boki chwytem. Jeśli planujemy podróżować z sakwą na kierownicy, szukajmy takiej, która mocno rozchodzi się na boki. Jeśli nasz styl jazdy, to bardziej gravel racing spoglądajmy w stronę modeli z mniejszym rozgięciem. 

Polecany przez redakcję

Tabou Gravo 3.0

Tabou to polski producent, który zasłynął ze świetnego stosunku ceny do jakości swoich rowerów. Producent ze Szczytna świetnie czuje rodzimy rynek, dlatego postanowił też udoskonalić swojego gravela - bo w końcu Polacy również zakochali się w rowerach gravel, a analizowana półka cenowa jest jedną z najpopularniejszych wśród osób, które chcą kupić pierwszy poważny rower od dawna i potrzebują sprzętu bardzo uniwersalnego. 

Bazą Tabou Gravo 3.0 jest aluminiowa rama, którą dopełnia widelec z włókna węglowego. Rama tego modelu posiada wszystkie potrzebne na tym poziomie standardy konstrukcyjne, które są ważne z punktu widzenia użytkownika. Na pokładzie czekają m.in. sztywne osie kół oraz stożkowa główka ramy - dwa elementy wpływające na sztywność boczną roweru, a więc i na precyzyjne prowadzenie. Dalej spotykamy suport z wkręcanymi miskami, który słynie z niezawodności i jest łatwy we własnoręcznej wymianie. Rama Tabou Gravo została także hojnie obdarowana otworami montażowymi do koszyków na bidon i innych akcesoriów, jak np. torebki bikepackingowe. Damy tu też radę przykręcić błotniki lub bagażnik, żeby zaadaptować ten model do trudów codziennej komunikacji czy dłuższych wypraw. No i mówiąc całkowicie szczerze - nam ten rower po prostu się podoba!

Wyposażenie to także mocna strona tego modelu - podoba nam się konsekwencja w doborze podzespołów, bo spotykamy kompletną grupę Shimano GRX serii 400 (łącznie z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi), dopełnioną o korbę serii 600. Seryjnie rower ten stoi na szerokich aż na 45mm oponach Kendy. 

Mamy tu bardzo atrakcyjną pozycję w przystępnej cenie - tym modelem powinni zainteresować się wszyscy Ci, którzy szukają solidnego gravela ze sprawdzonym wyposażeniem, które bezproblemowo posłuży przez wiele setek kilometrów bez względu na panujące warunki. Co ciekawe gravele Gravo dostępne też są w wersji Fit z prostą kierownicą, jeśli kogoś przeraża przesiadka na baranka.

  • Rama: 700C / ALU / HYDROFORMING (rozmiary S / M / L / XL)
  • Widelec: Carbon
  • Mechnizm korbowy: SHIMANO GRX RX600 / 46/30T
  • Przednia przerzutka: SHIMANO GRX RX400
  • Tylna przerzutka: SHIMANO GRX RX400
  • Klamkomanetki: SHIMANO GRX RX400
  • Hamulce hydrauliczne SHIMANO GRX RX400
  • Opony KENDA K1185 / 700x45C
  • Cena 5499 zł
tabou.pl gdzie kupić?

Co oferuje rynek?

W dalszej części artykułu znajdziecie najciekawsze naszym zdaniem konstrukcje w założonym budżecie. Przegląd został wykonany w oparciu o katalog rowerowy na sezon 2025: katalog.bikeworld.pl

NS bikes RAG+ 2

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Waga: 10.30 kg
  • Opis ramy: AL6061-T6
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: NS Bikes Gravel+ 100% carbon
  • Przerzutka tylna: Sram Apex Type 2.1
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: FSA Omega S:170mm, M:172.5mm, L:175mm 42t
  • Opony: Tufo Thundero 700x40C
  • Hamulce: REVER MCX-2 160mm
ROWERY NS bikes

Marin Gestalt 2

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Marin Full Carbon, taperowany, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX, RX400
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX, RX400, 10s
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX, FC-RX600, 46x30t
  • Opony: Vee Tire Co., Zilent, 700x35
  • Hamulce: Shimano BR-RX400, 160mm
ROWERY Marin

Mbike GRV 400

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Przerzutka przednia: Shimano FD-GRX400
  • Przerzutka tylna: Shimano RX400 GRX
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: FSA AGX+ 48-32
  • Opony: CST 700X38C C-1894 PIKA
  • Hamulce: Shimano Hydraulic GRX-400
ROWERY Mbike

Octane One GRD

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Waga: 10.50 kg
  • Opis ramy: 6061 aluminum
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: carbon
  • Przerzutka tylna: Sram Apex 11sp
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Sram Apex 1x11, 40T, 170(S), 172,5(M), 172,5 (L), 175 (XL)
  • Opony: Schwable G-ONE BITE 700x40c Performance
  • Hamulce: TRP Spyre brake 160mm
ROWERY Octane One

Unibike Tier

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Opis ramy: 700C / ALU 6061-T6 / CAŁKOWICIE ZINTEGROWANE PRZEWODY
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: 700C / FULL CARBON
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX RX400-F
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RX400 SHADOW PLUS
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX RX600 / 46X30T / ZINTEGROWANA OŚ
  • Opony: SCHWALBE G-ONE COMP / PERFORMANCE / 28X1.50
  • Hamulce: SHIMANO GRX RX400
ROWERY Unibike

Sensa MODENA GRAVEL GRX 2×12 2024

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Waga: 10.00 kg
  • Opis ramy: Lite aluminium 6061
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Supra full carbon XD
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX820 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX610 46×30
  • Opony: Vittoria Terreno Dry 40-622
  • Hamulce: Shimano GRX RX400
ROWERY Sensa

Ridley X-Ride Disc GRX 600 11s

  • Cena: 5921.10 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 7005, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Forza Oryx Disc, TA 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano 105
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 810
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer , 172,5 , 46-36T
  • Opony: Vittoria Terreno Mix Cyclocross , 700x33c
  • Hamulce: Shimano GRX 810
ROWERY Ridley

Bulls GRINDER 2

  • Cena: 5816.20 PLN
  • Opis ramy: aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, oś QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: aluminium
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: Shimano Sora FC-R3000, 50/34T
  • Opony: Schwalbe G-One Allround Performance Raceguard TLE 40-622, 28 x 1.5
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RS305, 160mm
ROWERY Bulls

Cannondale Topstone 4

  • Cena: 5799.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C2 Alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Topstone Carbon
  • Przerzutka tylna: microSHIFT Advent X
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Mechanizm korbowy: Prowheel, Charm 40T
  • Opony: WTB Riddler Comp, 700 x 37c
  • Hamulce: Promax Render R 160mm
ROWERY Cannondale

Merida SILEX 200

  • Cena: 5799.00 PLN
  • Opis ramy: SILEX LITE II, Aluminium potrójnie cieniowane, hydroformowana, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z grupami elektronicznymi i mechanicznymi, maksymalna szerokość opony: 45c, oś: 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: MERIDA SILEX II CF2, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Omega, 48-32t
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x45c
  • Hamulce: Promax DSK-330R
ROWERY Merida

Accent Furious

  • Cena: 5799.00 PLN
  • Waga: 11.30 kg
  • Opis ramy: Accent Furious, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, oś QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Accent Furious, alu/carbon
  • Przerzutka tylna: Sram Apex 11
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Sram Apex 1, 42T,172,5mm (rozmiar XS - 170mm)
  • Opony: WTB Riddler 700x45C, zwijane
  • Hamulce: Tektro MD-C605, mechaniczne dwutłoczkowe
ROWERY Accent

Trek Checkpoint ALR 3

  • Cena: 5799.00 PLN
  • Waga: 10.61 kg
  • Opis ramy: Alpha Aluminium Serii 300, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowania bikepackingowe, mocowania na błotniki i bagażnik, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Checkpoint, carbon, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora R3000, obejma 31,8 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora R3000
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Omega, 46x30t
  • Opony: Bontrager Girona Pro, 60tpi, 700x42mm
  • Hamulce: Tektro C550
ROWERY Trek

Stevens Tabor

  • Cena: 5700.00 PLN
  • Waga: 11.60 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061 TB
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: STEVENS S-Lite Aluminium
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 400
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 400 Shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX 600 46-30t
  • Opony: Schwalbe G-One Bite RaceGuard
  • Hamulce: TRP Spyre C 160mm
ROWERY Stevens

Author Aura XR4

  • Cena: 5699.00 PLN
  • Waga: 10.80 kg
  • Opis ramy: potrójnie cieniowana aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: AUTHOR carbon, oś 12 mm, 1,5" tapered
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX 400
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX 400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer Pro, 46-30t (172,5/ 175 mm)
  • Opony: PANARACER Gravel King SK Sport 700 × 38c
  • Hamulce: SHIMANO RS305 160 mm
ROWERY Author

Kross Esker 4.0

  • Cena: 5699.00 PLN
  • Opis ramy: stal cromo, otwory bikepackingowe, oś 12x142mm
  • Materiał: Stal
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX RX400
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: FSA OMEGA MODULAR, 46-30t
  • Opony: WTB RESOLUTE COMP 700x42C
ROWERY Kross

CTM KOYUK 1.0

  • Cena: 5690.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: alu
  • Przerzutka przednia: Shimano Claris R2000
  • Przerzutka tylna: Shimano Claris R2000
  • Ilość blatów i koronek: '2x8
  • Mechanizm korbowy: Shimano Claris FC2000 50/34T (520,540-170mm/560,580,600-175mm)
  • Opony: WTB Riddler Comp 700x37c
  • Hamulce: Tektro MD-C310 / TR16
ROWERY CTM

Romet ASPRE 2

  • Cena: 5499.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Przerzutka przednia: Shimano FD-RX400
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX600 46/30T 170mm/172,5mm
  • Opony: Schwalbe G-ONE 700x38C
  • Hamulce: Shimano GRX FD-RX400 160mm
ROWERY Romet

Pells Raw 5

  • Cena: 5489.00 PLN
  • Opis ramy: Pells Alloy
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Pells Raw carbon
  • Przerzutka tylna: Microshift Sword 1x10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Mechanizm korbowy: Microshift Sword
  • Opony: Continental Terra Speed 40c
  • Hamulce: Tektro
ROWERY Pells

Lapierre Crosshill 2.0

  • Cena: 5400.46 PLN
  • Waga: 11.30 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: flat mount, gwintowana mufa suportu, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Lapierre Carbon, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora FD-R3000
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora RD-R3000-GS, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Tempo Adventure JIS, 46-30T 170mm (XS,S), 172.5mm (M), 175mm (L,XL)
  • Opony: WTB Raddler 700x40C Tan Wall
  • Hamulce: Shimano Sora
ROWERY Lapierre

Kona Rove

  • Cena: 5400.46 PLN
  • Opis ramy: Stal CrMo, cieniowana, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Stal
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Project Two Cromoly Disc, 12x100mm
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: Shimano Sora, 50/34t
  • Opony: Maxxis Rambler EXO 650x47c
  • Hamulce: Tektro MDC550
ROWERY Kona

LIV DEVOTE 2

  • Cena: 5299.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, mocowania błotnika, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Vero Pro, 32/48t
  • Opony: Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield
  • Hamulce: Tektro MD-C550, tarcze Giant MPH 160mm
ROWERY LIV

Giant REVOLT 2 2024

  • Cena: 5299.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm, flip chip tylnych widełek, maksymalna szerokość opony: 700x53mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4")
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Sora
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Vero Pro, 48-32t
  • Opony: Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield
  • Hamulce: Tektro MD-C550, tarcze Giant MPH 160mm
ROWERY Giant

Kands 28″ TORO GRX 2024

  • Cena: 5299.00 PLN
  • Waga: 11.30 kg
  • Opis ramy: Aluminium, hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: KANDS KARBON
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX FD RX400
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX FC RX600, 2-RZ, 46X30T
  • Opony: PIRELLI CINTURATO 40-622, 700X40C
  • Hamulce: SHIMANO GRX RX 400
ROWERY Kands

Broster STROWILD 2.0

  • Cena: 5249.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: alu
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX
  • Opony: 700x40c
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RX400
ROWERY Broster

Triban RC520 GRVL 105

  • Cena: 5199.00 PLN
  • Waga: 10.40 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6, mocowanie hamulca: flat mount, QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Alu/Karbon
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 R7000.
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem.
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO RS 510 compact 50/34. XS, S: 170 mm. M: 172,5 mm. L, XL: 175 mm.
  • Opony: Triban Resist+, 28c-622
  • Hamulce: TRP HY/RD 160mm
ROWERY Triban

Cube Nuroad

  • Cena: 5199.00 PLN
  • Waga: 11.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6 Superlite, otwory montażowe na błotniki i bagażnik, mocowanie hamulca: flat mount
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE Nuroad Flat Mount Disc, Full Carbon, 1 1/8" - 1 1/4" Tapered, mocowanie na błotniki i bagażnik, QR
  • Przerzutka przednia: Shimano Claris FD-R2000-BM
  • Przerzutka tylna: Shimano Claris RD-R2000-GS, 8s
  • Ilość blatów i koronek: '2x8
  • Mechanizm korbowy: Shimano Claris FC-R2000, 50x34T, BB-RS500
  • Opony: Schwalbe G-One Allround, Kevlar, 40-622
  • Hamulce: Tektro MD-C510, Flat Mount (160/160)
ROWERY Cube

Fuji Jari 2.3

  • Cena: 5192.59 PLN
  • Opis ramy: A6-SL Aluminium cieniowane, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: stal CrMo
  • Przerzutka przednia: Shimano Sora
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Mechanizm korbowy: FSA Tempo, 46/30T
  • Opony: WTB Riddler, 37-622, 30tpi
  • Hamulce: Tektro Mira 160mm
ROWERY Fuji

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj