Materiał zawiera treści reklamowe

Jaki rower gravel wybrać? Poradnik zakupowy!

Sprawdź, czym są rowery typu gravel i na co należy zwrócić uwagę przy ich zakupie? Prezentujemy dostępne na rynku rowery szutrowe z kolekcji na rok 2025.

Drukuj

Czym tak naprawdę są rowery typu gravel, na naszym rynku zwane też szutrówkami? Co odróżnia je od rowerów szosowych i przełajówek, a także czym charakteryzuje się typowy rower szutrowy?

Tomasz Makula

Gravele szturmem zdobyły rynek i obecnie stały się jednym z najpopularniejszych typów jednośladów dostępnych w sprzedaży. Nic w tym dziwnego - w bardziej płaskich i pagórkowatych obszarach te rowery są bardzo uniwersalne. Radzą sobie zarówno na szosie, jak i w terenie. To oczywiście nie przypadek, bowiem wywodzą się od rowerów szosowych, mają jednak sporą domieszkę off-road'owych cech. To wszystko sprawia, że często gravel to jeden rower, który jest w stanie zaspokoić wiele potrzeb. Szybki na asfalcie i w łatwym terenie, a także wystarczająco dzielny, aby przejechać terenowe ścieżki.

Czy gravele to moda i kolejny chwyt marketingowy?

Oczywiście pamiętajmy, że słowo uniwersalny oznacza pójście na kompromisy... Często słychać negatywne opinie nabywców, którzy gravelam się rozczarowali. Zwykle jednak problemy wpływające na takie głosy sprowadzały się do złych ustawień roweru (np. kluczowego ciśnienia w oponach), czy choćby wzięcia zbyt serio działań marketingowych producentów rowerów... Chyba każdy kojarzy reklamy, w których jakiś rider dosłownie lata gravelam po trasie MTB, a tak oczywiście się nie jeździ... Da się, ale po co, skoro są rowery MTB! Gravel ma nam pozowolić jechać wszędzie umiarkowanie szybko. Na szosie szybciej, niż na hardtailu MTB, ale wolniej, niż zrobi to rower szosowy. W terenie z kolei to rowery górskie poradzą sobie sprawniej, jednak sumarycznie na długiej trasie to właśnie rower gravel będzie najszybszy.

Osobna sprawa to fakt, że żyjemy w czasach, gdzie firmy bardzo mocno szukają kolejnych obszarów, w których jeszcze dodatkowo mogą wyciągnąć od nas pieniądze. Specjaliści projektują wyszukane produkty, zaspokajające potrzeby, o których istnieniu dowiemy się dopiero, gdy te zostaną nam uświadomione. Producenci więc wytwarzają, a następnie mówią nam w swoich przekazach marketingowych, jak bardzo potrzebujemy ich wyrobów. Można by pomyśleć, że z rowerami szutrowymi było podobnie - nikt ich nie potrzebował, a teraz każdy chce jeździć gravelem...

Canyon Grizl CF SL 8.0Michał Kuczyński

Tutaj historia jest jednak nieco inna. Rowery gravelowe mają bowiem swoje korzenie w USA, gdzie wiele stanów zwyczajnie nie wylewa asfaltem dróg (ani nie wykłada ich betonowymi płytami), bo to się po prostu nie opłaca... Domy i gospodarstwa rolne dzielą ogromne odległości, które pokonuje się po żwirowych trasach. Zrodzone więc z potrzeby maszyny to najszybszy wymyślony dotąd typ roweru, który umożliwia sprawne przeplatanie jazdy po drogach utwardzonych, leśnych oraz asfaltowych. Równocześnie - mniej więcej od 2006 roku - rozwijała się też scena wyścigów po szutrach, gdzie typowym sprzętem do rywalizacji był na początku przerobiony rower przełajowy. Wkrótce, mając na uwadze dwa powyższe czynniki, zaczęto produkować pierwsze rowery szutrowe. Jak się okazało, maszyny te były na tyle uniwersalne i wdzięczne w obyciu, że szybko stworzyła się wokół nich cała rowerowa kultura oraz moda. Przede wszystkim przygodowo-wyprawowa, ale również sportowa, bo popularność ścigania na rowerach gravelowych jest coraz większa. Od siebie dodamy, że gravel to sprzęt, który po prostu fajnie jeździ i - jeśli zrozumiemy, jak i do czego go używać - to stanie się jednym z naszych ulubionych rowerów.

Zobacz również:

Co daje nam rower gravelowy?

Gravel to przede wszystkim bardzo uniwersalny rower. Największą zaletą rowerów gravelowych jest to, że wszędzie dadzą radę, czyli jednocześnie nigdzie (poza szutrami) nie brylują. Trzeba powiedzieć to jasno. Na szosie są wolniejsze niż szosówka, w trudnym terenie mniej skuteczne i wygodne, niż rowery górskie. Najlepiej czują się na drogach szutrowych i leśnych duktach oraz w lekkim terenie. Dzięki temu, na wielu trasach, które łączą w sobie drogi polne, leśne, żwirowe i asfaltowe będą w ogólnym rozrachunku najszybsze. Do tego, świetnie nadają się do miejskiego commutingu oraz jako alternatywny rower treningowy dla kolarzy. Oferują też miły efekt uboczny - pozwalają ,,odkryć na nowo" naszą najbliższą okolicę i pozwolić na eksplorację dróg dotąd omijanych przez nas ze względu na ryzyko uszkodzenia szosówki, albo zbyt małą atrakcyjność pod rowery górskie.

Poza tym, wielu ludzi nie decyduje się na rower szosowy z prostego względu - nie mają ochoty na zmagania z niezadowolonymi kierowcami mijającymi ich na tzw. grubości żyletki. Rower gravelowy daje możliwość jazdy gdzie oczy poniosą, bez ryzyka, że za zakrętem będziemy zmuszeni zawrócić, bo teren dla naszego roweru okaże się nieodpowiedni. Szutrówka to także rower, który uwalnia nas od całej kolarskiej ideologii szosowej jazdy związanej z piciem kawy, lajkrami, okularami na paskach kasku, czy goleniem nóg! Gravel już niejednego zatwardziałego anty-szosowca przeciągnął na stronę rowerów z barankiem.

Michał Kuczyński

Rower gravel - podstawowe cechy

Na pierwszy rzut oka przełajówki oraz rowery szosowe są podobne do graveli. Jednak są tu dość spore różnice. Po pierwsze rama w rowerze gravelowym mieści szersze opony. To one w największym stopniu wpływają na nasze terenowe możliwości oraz komfort jazdy. Szutrówki stoją głównie na kołach 28-calowych, obutych w opony o szerokości od około 35 mm do nawet 50 mm (to raczej wartość maksymalna). Obecnie najpopularniejsze są opony z przedziału od 40 mm do 45 mm. Rzadziej spotyka się rowery z kołem 27,5", ale gdy takowe trafimy, potrafią mieć nawet opony o szerokości sięgającej do 2,2". Miejsca na oponę mamy więc znacznie więcej niż popularnych i komfortowych szosówkach typu endurance oraz nieco więcej, niż w podobnie wyglądających rowerach do kolarstwa przełajowego. 

Tomasz Makula
Cannondale Topstone Carbon Lefty 1Tomasz Makula

W bardzo dużym skrócie, geometria i budowa ram graveli łączy w sobie elementy, które znamy z szos endurance nastawionych na komfort jazdy z elementami znanymi z rowerów górskich, aby pomieścić szerokie opony i nadać maszynie więcej możliwości w terenie. Posiadają więc na tyle wydłużone widełki tylnego trójkąta, aby zmieścić większą oponę. Przy okazji dodaje im to stabilności oraz ułatwia wspinaczki pod strome terenowe podjazdy. Rośnie też komfort za sprawą lepszego tłumienia drgań. W porównaniu do wyścigowych szosówek i przełajówek ramy graveli posiadają też wyższe główki. To także ma wpływ na zwiększenie komfortu pokonywania dłuższych dystansów. Pozycja na gravelu nie zmusza nas do przyjmowania mocno wyciągniętej sylwetki pomiędzy siodłem i kierownicą. Kąt główki jest łagodniejszy niż w rowerach szosowych. Ułatwia to spokojne manewry na nierównych drogach. Pozwala też lepiej wyprowadzać rowery z opresji - np. poślizgów. Szutrówki są mniej zwrotne, niż przełajówki lub szosówki, głównie za sprawą większej bazy kół. Choć to dobrze - dzięki temu oferują więcej stabilności i poczucia bezpieczeństwa w mniej równym terenie. Kolejną cechą typowego roweru gravelowego jest mocne obniżenie suportu, które też podnosi stabilność jazdy. Należy jednak uważać przy wyborze - na rynku poszczególne konstrukcje bardzo różnią się pomiędzy sobą, traktujmy więc to wszystko jako pewien kanon cech, albowiem niektóre z maszyn wcale nie należą do mało zwrotnych. Rynek graveli jest wyjątkowo mocno zróżnicowany!

Assos GTCMichał Kuczyński

Jedno natomiast jest w zasadzie standardem - ramy graveli mają mocno obniżony środek suportu. Dzięki temu środek ciężkości pozostaje nisko i rower stabilnie zachowuje się w zakrętach oraz podczas wykonywania wszelkich terenowych manewrów. Podsumowując, pozycja na większości szutrówek jest znacznie bardziej komfortowa niż w rowerach szosowych, a ich geometria pozwala nawet mniej wprawnym riderom panować nad maszyną w offroadowym terenie. Od przełajówek różnią się możliwością zastosowania szerszych opon oraz bardziej łagodnym charakterem prowadzenia.

Budowa i komponenty

Ramy graveli najczęściej są aluminiowe w tańszych modelach, karbonowe w droższych, a w rowerach wyprawowych często trafiają się konstrukcje stalowe. Pamiętajmy, że rowery szutrowe często nie mają żadnej amortyzacji, warto więc sięgać po gravela, gdzie sporo części jest wykonanych z włókna węglowego. Karbonowy widelec to absolutne minimum. Ideałem jest jeszcze sztyca oraz kierownica również z karbonu. Nawet przy karbonowej ramie poczujecie dzięki różnicę in plus.  Standardem w gravelach są też sztywne osie kół oraz hamulce tarczowe. 

W oczy często rzuca się szersza kierownica o specjalnym ergonomicznym gięciu. Obecnym standardem są kierownice - w zależności od rozmiaru - o szerokościach między 42, a 46 cm o rozchodzącym się ku bokom dolnym chwycie. Im bardziej przygodowy charakter, tym ,,flare'' (gięcie) jest większe. Możemy się także spodziewać krótszych wsporników kierownicy. 

Poza wyraźnie inną kierownicą i gravelowymi oponami w oczy rzucają się też wszelkie dodatkowe mocowania, których w rowerach szutrowych przeważnie spotkamy bardzo wiele. Bardzo często rower gravelowy ma więcej mocowań na koszyki bidonów, a także otwory do montażu bagażników oraz błotników. Jednym słowem to, co przyda się na dłuższe wyprawy. Ramy są też przeważnie gotowe na montaż regulowanej sztycy z wewnętrznym prowadzeniem pancerza. 

Cannondale Topstone Alloy (2022)Cannondale

Skuteczne hamulce

Standardem są tutaj hamulce tarczowe, które znacznie łatwiej pozwalają kontrolować prędkość niezależnie od terenu, warunków pogodowych i masy roweru z pełnym wyposażeniem. Dodatkowo hamulce tarczowe pozwalają zwiększyć przestrzeń dla szerokich opon. Rodzaj hamulców tarczowych zależy od ceny roweru. W rowerach znajdziemy więc całe spektrum tarczówek - od konstrukcji opartych o mechaniczne hamulce tarczowe, przez warianty mechaniczno-hydrauliczne, na hydraulicznych kończąc. Oczywiście najlepszym wyborem są - jedyne słuszne - hamulce tarczowe hydrauliczne. 

Canyon Grizl CF SL 8.0Michał Kuczyński

Napęd o szerokim zakresie przełożeń

Gravel to dyscyplina, która czasem wymaga od nas wspinaczki po ekstremalnie stromej leśnej drodze z prędkością 3-5 km/h, a jednocześnie pozwala na zjeżdżanie po szosach i dokręcanie przy 60 km/h. Aby zaoferować użytkownikom ,,zapas obrotu" niezależnie od nachylenia i rodzaju nawierzchni potrzebny jest spory zakres przełożeń. Producenci stosują korby o rozmiarach tarcz dedykowanych do graveli - 48/32, czy 46/30. Takowa korba dwublatowa zwykle współpracuje z kasetą o zakresie od 11, do 30, 32, a nawet 34 zębów. Występują także napędy oparte o jeden blat w korbie. Je szczególnie polecamy osobom mieszkającym w bardziej płaskich regionach kraju oraz mającym moc ,,pod nogą". Stosuje się w nich zębatki typu narrow-wide i kasety o zakresach 10-42, 11-42, czy nawet 11-46 oraz w przypadku elektronicznego napędu SRAM AXS 10-50. Producenci osprzętu mają nawet grupy osprzętu dedykowane do graveli - Shimano GRX, SRAM Force, Rival i Apex w wersji XPLR, czy Campagnolo Ekar. 

Polecany przez redakcję

Cannondale Topstone Carbon Lefty AXS

Sezon 2025 przyniósł nową generację jednego z najbardziej rozpoznawalnych i wszechtronnych graveli na rynku - mowa o Cannondale Topstone Carbon. Cannondale w ofercie ma kilka jego wersji wyposażenia, które uświadamiają nas, w jak różnych zastosowaniach może sprawdzić się ten rower - Amerykanie oferują go zarówno w wersji ze sztywnym widelcem, jak i z ich autorskim, słynącym z najwyższej czułości i sztywności bocznej widelcem amortyzowanym Lefty Oliver o skoku 40 mm. Cannondale Topstone Carbon zależnie od wersji może być więc szybkim gravelem lub takim, w którym dzielność terenowa bierze prym - szczególnie, że jego nowa wersja zwiększa pojemność na montaż szerokich opon (pomieści teraz 52 mm w ramie, 56 mm w sztywnym widelcu i 47 mm w przypadku widelca amortyzowanego Lefty Oliver).

Znakiem rozpoznawczym modelu Topstone Carbon nadal jest system miniamortyzacji Kingpin, czyli proste rozwiązanie pozwalające na na ugięcie tylnej osi w zakresie do 30 mm. System Kingpin zauważalnie podnosi więc komfort z jazdy, ale i przy okazji pozwala bardziej efektywnie kręcić podczas jazdy po wertepach - dzięki niemu nie jesteśmy wybijani z rytmu pedałowania, płynąc po nierównościach. 

Topstone słynie ze świetnego prowadzenia, łączącego w sobie dynamikę i stabilność - Amerykanie bardzo dużo uwagi poświęcili tu temu, aby ich rower prowadził się tak samo bez względu na rozmiar ramy, dlatego każdy z rozmiarów posiada proporcjonalnie rosnące wartości poszczególnych rur. W tym przypadku nawet ilość użytego carbonu jest proporcjonalna względem wielkości ramy! 

Cannondale w nowej generacji Topstone'a zastosował kilka znaczących uproszczeń konstrukcyjnych, które uczynią ewentualny serwis prostszym - spotykamy tu m.in. gwintowany suport BSA 68 mm czy standard mocowania przerzutki UDH. Ze smaczków które warto wymienić jest też ukryty w dolnej rurze ramy schowek do przewożenia drobnych akcesoriów, demontowalne uchwyty do błotników czy sporo otworów montażowych do przytwierdzenia koszyków na bidon (i tym podobnych). Rama jest oczywiście gotowa na montaż droppera.

W gamie modelowej na sezon 2025 spotkamy zarówno Topstone'y z napędami 1x jak i 2x. Nasz wybór padł na rodzynkę w postaci jedynego modelu ubranego w amortyzowany widelec Lefty Oliver, który jest drugim od góry modelem w hierarchii. W tym przypadku warto podkreślić obecność carbonowych kół na pokładzie czy grupy napędowej zbudowanej w oparciu o podzespoły SRAM Rival AXS oraz SRAM GX Eagle AXS. Ceny nowej generacji Topstone Carbon startują od 14,5 tys. zł. 

  • Rama Topstone Carbon (system Kingpin, Geometria Proportional Response, schowek w dolnej rurze ramy, wew. prowadzenie przewodów, oś koła 12x142mm, 27,2 dropper post ready, UDH, wkład suportu BSA 68mm, demontowalny uchwyt błotnika, wiele uchwytów montażowych do akcesoriów)
  • Widelec Lefty Oliver 40mm 
  • Korba SRAM Rival DUB Wide, 42T
  • Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, T-Type
  • Kaseta SRAM GX XS-1275, 10-52, T-Type, 12-speed
  • Manetki SRAM Rival AXS, 12-speed
  • Hamulce SRAM Rival hydraulic disc, 160/160mm CenterLine X 6-bolt front, centerlock rear rotors
  • Obręcze Reserve 40 I 44 GR Carbon, Turbulent Aero Tech, 24h, tubeless ready
  • Opony WTB Raddler TCS Light, 700x44c, tubeless ready
  • Cena 30 299 zł
cannondalebikes.pl gdzie kupić?
GT Grade Carbon PRO (2020)Michał Kuczyński

Co na rynku?

Rynek oferuje coraz więcej rowerów typu gravel. Każdy z nich jest gotowy do skutecznej jazdy poza szosą, natomiast do prawdziwego offroadu, który oznacza, że sprzęt naprawdę nie przeszkadza nam w najbardziej wymagającym terenie i możemy spróbować ataku na trasy kojarzone bardziej z MTB, powinniśmy mieć na pokładzie hamulce hydrauliczne oraz opony bezdętkowe. Polecamy też patrzeć na rowery nieco lepsze, niż te absolutnie podstawowe. Rowery szutrowe, które nie rozczarują Was w trasie powinny mieć choćby minimlany poziom, gdzie znajdziemy aluminiowe ramy sparowane z karbonowym widelcem i grupy napędowe 2x10 lub 1x11 (i wyższe). 

Na kolejnych stronach znajdziecie przegląd rowerów szutrowych z aktualnej kolekcji producentów, który został oparty o najnowszą wersję Katalogu Rowerowego na 2025 rok.

Orbea TERRA M30TEAM

  • Cena: 14999.00 PLN
  • Opis ramy: Orbea Terra carbon OMR Disc
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Orbea Terra ICR Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX820
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX610 30x46t
  • Kompletne koła: Aluminium, 700c, 21c
  • Opony: Vittoria Terreno Dry CX-Gravel G2.0 TNT 700x38c
  • Hamulce: Shimano RX400
ROWERY Orbea

Argon 18 Dark Matter GRX 1x12

  • Cena: 14900.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, system 3D, kompatybilna z grupami osprzętu mechanicznymi i elektronicznymi, wbudowana osłona widełek przed łańcuchem, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm, miejsce montażowe na błotnik
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX810
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX600 40T
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid Red 900 700c
  • Opony: Pirelli Cinturato Gravel M 700x40c
  • Hamulce: Shimano BR-RX400
ROWERY Argon 18

Koga Roqa Premium

  • Cena: 14874.00 PLN
  • Opis ramy: karbon
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: karbon
  • Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival Etap AXS 2x12
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105 R7100 50-34T
  • Kompletne koła: DT SWISS E1800 SPLINE 23MM
  • Opony: Continental Ultra Sport III 28 x 1.25 (32-622)
  • Hamulce: Shimano 105 7170 RT-70 160mm
ROWERY Koga

Cinelli King Zydeco Apex Eagle

  • Cena: 14599.00 PLN
  • Opis ramy: King Zydeco, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, adaptacyjna geometria, max szer opony: 700x47c, lub 650x2.1"
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: COLUMBUS Futura CROSS PLUS 1-1/8” - 1-1/2”, karbon, otwory bikepackingowe, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: Sram Apex EAGLE
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Apex DUB Wide 40t
  • Kompletne koła: Aluminium, 650b, 12x142mm/12x100mm
  • Opony: Vittoria Barzo 27.5x2.1
  • Hamulce: Sram Apex
ROWERY Cinelli

Fuji Jari Carbon 1.1

  • Cena: 14546.74 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany schowek, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX810
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX810
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer Pro Modular AGX+, 48/32T
  • Kompletne koła: WTB Speedterra i25, 28H
  • Opony: Maxxis Rambler, EXO, tubeless ready, 700 x 40c, 120tpi
ROWERY Fuji

Cube Nuroad C:62 EX

  • Cena: 14399.00 PLN
  • Waga: 8.70 kg
  • Opis ramy: C:62 Technologia Twin Mold, zintegrowane prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, flat mount, możliwość montażu błotników, bagażnika i nóżki
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, zintegrowane prowadzenie przewodów, możliwość montażu błotników i bagażnika,
  • Grupa napędowa: SRAM GX Eagle AXS
  • Przerzutka tylna: Sram GX Eagle AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Sram Rival 1 Wide, DUB, 40T
  • Kompletne koła: Newmen Advanced G.34 Carbon, 21/21 szprych, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready
  • Opony: Conti Terra Trail, ShieldWall, 45-622
  • Hamulce: Sram Rival AXS (160/160)
ROWERY Cube

KTM X-STRADA MASTER

  • Cena: 14199.00 PLN
  • Waga: 8.90 kg
  • Opis ramy: X-Strada Gravel Premium Carbon
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: X-Strada Gravel Perf. Carbon
  • Grupa napędowa: SRAM RIVAL XPLR AXS
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival XPLR eTap AXS 12
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Rival 1 wide DUB 42T
  • Kompletne koła: DT Swiss GR 1600 SPLINE CL
  • Opony: Continental Terra Speed 40-622
  • Hamulce: SRAM Apex 160mm
ROWERY KTM

Giant REVOLT ADVANCED 1

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: kompozyt Advanced, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, zintegrowany schowek, flip chip tylnych widełek, mocowanie hamulca: flat mount, maksymalna szerokość opony 700x53mm, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex XPLR
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex 1 Wide DUB, 40T
  • Kompletne koła: Giant P-X2 Disc
  • Opony: Giant Crosscut Grip, 700x45c, tubeless
  • Hamulce: SRAM Apex hydrauliczne
ROWERY Giant

Triban GRVL 900 Titane

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Waga: 9.99 kg
  • Opis ramy: Rama Gravelowa Titane stworzona we współpracy z Deddacciai. Główne rury z tytanu 3AL 2,5V, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś 12x142mm
  • Materiał: Tytan
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon Monocoque
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 800 / RD812
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Miranda 40T
  • Kompletne koła: Gravel Fulcrum Rapid Red 900 DB 2 700x22c
  • Opony: Hutchinson TOUAREG 700x40
  • Hamulce: Shimano GRX600
ROWERY Triban

GT Grade Carbon Pro

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: Grade Carbon Pro, potrójny trójkąt, pływający tylny trójkąt
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Grade Carbon Fork, Taperowana sterówka, Technologia Flip Chip
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX-810
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX810 Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX6001, 46/30
  • Opony: WTB Vulpine TCS Light, 700x40c, Dual DNA Compound
  • Hamulce: Shimano GRX 400 160mm
ROWERY GT

Canyon Grail CF SL 8

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Waga: 8.74 kg
  • Opis ramy: Canyon Grail CF SL Disc, karbon, zintegrowany zacisk sztycy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Canyon FK0117 CF Disc, otwory bikepackingowe, oś 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX822, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano RX820
  • Kompletne koła: DT Swiss G1800 Spline
  • Opony: Schwalbe G-One R, 40mm
  • Hamulce: Shimano GRX RX820
ROWERY Canyon

LIV Devote Advanced 1

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia błotnika, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip - tylnych widełek, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex XPLR
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex 1 Wide, 40t
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x45c, tubeless
  • Hamulce: SRAM Apex, tarcze 160mm
ROWERY LIV

Felt BREED Advanced GRX 610

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, kompatybilna z kołami: 650b, 700c i 29", oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Felt BREED 1.0, UHC, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX, FD-RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX, RD-RX820
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX, FC-RX610, 46/30 T
  • Kompletne koła: Devox WheelRDS.A1, Tubeless ready, Center lock, 12x100/12x142 mm
  • Opony: Vittoria Terreno Dry, 700x38
  • Hamulce: Shimano BR-RX400
ROWERY Felt

BMC URS FOUR

  • Cena: 13790.00 PLN
  • Waga: 9.09 kg
  • Opis ramy: URS Premium Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mikroamortyzacja tylnego trójkąta, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: URS 01 Premium Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex 1
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex 1, 40T
  • Opony: WTB Resolute, 42mm
  • Hamulce: SRAM Apex 1 HRD
ROWERY BMC

Riverside GCR Sram Rival Etap AXS

  • Cena: 13499.00 PLN
  • Waga: 8.90 kg
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM RIVAL XPLR AXS
  • Przerzutka tylna: SRAM RIVAL XPLR AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM RIVAL AXS 38
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid Red 900
  • Opony: Hutchinson Touareg 40c
  • Hamulce: Sram Rival AXS
ROWERY Riverside

Focus ATLAS 8.7

  • Cena: 13499.00 PLN
  • Waga: 9.60 kg
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, BB86, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100 mm, flat mount
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX FD-RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX820, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano RS520, 46/30t
  • Kompletne koła: DT Swiss G1800, 24-622
  • Opony: WTB Riddler, 700 x 45C, zwijana
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RX400
ROWERY Focus

Merida SILEX 7000

  • Cena: 13499.00 PLN
  • Opis ramy: SILEX CF2 II, Carbon, taperowana, punkty montażowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z grupami elektronicznymi i mechanicznymi, zintegrowany zacisk sztycy, maksymalna szerokość opony: 700x45c, oś: 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: MERIDA SILEX II CF2, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX822, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX820, 42t
  • Kompletne koła: Easton EA70 AX, 20mm, Centerlock
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x45c
  • Hamulce: Shimano GRX820
ROWERY Merida

Ridley Kanzo Adventure Rival1

  • Cena: 13229.10 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mufa suportu: PF, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Forza Gravel Disc,12mm
  • Grupa napędowa: SRAM Rival
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival1
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Sram Rival1
  • Kompletne koła: Forza Norte Gravel DB
  • Opony: Vittoria Mezcal TNT // 700x44c // Folding-TLR
  • Hamulce: Sram Rival
ROWERY Ridley

Bianchi Arcadex Comp, Sram APEX

  • Cena: 13049.00 PLN
  • Opis ramy: Arcadex Comp, mocowanie hamulca: flat mount, hak przerzutki UDH, 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Bianchi Arcadex, mocowanie hamulca: flat mount
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: Sram Apex Eagle
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Sram Apex 1 WIDE 40T, 170mm-XS(47)-SM(51), 172.5mm-MD(55)-LG(58), 175mm-XL(61)
  • Kompletne koła: Fulcrum RapidRed 900
  • Hamulce: Sram APEX
ROWERY Bianchi

Stevens Camino

  • Cena: 13000.00 PLN
  • Waga: 9.40 kg
  • Opis ramy: Carbon SL
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: STEVENS Full Carbon SL
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 820 Shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX 610 46-30
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid Red 900 DB
  • Hamulce: Shimano GRX 400
ROWERY Stevens

Corratec ALLROAD C2

  • Cena: 12999.00 PLN
  • Waga: 9.65 kg
  • Opis ramy: ALLROAD C2, Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: ALLROAD C2, Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: SHIMANO FD-RX820
  • Przerzutka tylna: SHIMANO RD-RX820 GRX, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO FC-RX820-2 GRX 172.5MM 48x31t
  • Kompletne koła: DT SWISS G1800 CL
  • Hamulce: Shimano GRX 160mm
ROWERY Corratec

Specialized Diverge Comp E5

  • Cena: 12900.00 PLN
  • Waga: 10.30 kg
  • Opis ramy: Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Future Shock 1.5, carbon, 12x100mm, flat mount
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex Eagle 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex DUB. 40t
  • Kompletne koła: AXIS Elite Disc
  • Hamulce: SRAM Apex
ROWERY Specialized

Superior XR 9.5 GR

  • Cena: 12499.00 PLN
  • Opis ramy: SU-52-01, Carbon XR Race Mid Modulus, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowany zacisk sztycy, miejsce montażowe na błotniki, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: XR Mid Modulus Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX FC-RX610, 40t
  • Kompletne koła: DT Swiss G 1800 SPLINE®, CL
ROWERY Superior

Author Guru 2.0

  • Cena: 12499.00 PLN
  • Opis ramy: AUTHOR carbon Toray T700 monocoque gravel 700c, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, oś 12x142mm, mocowania bikepackingowe
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: AUTHOR carbon Toray T700 monocoque gravel, oś 12 mm, 1,5" tapered
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX 822
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX 820-1, 42 zęby (172,5/ 175 mm)
  • Kompletne koła: MAVIC Allroad CL 700 MS
  • Hamulce: SHIMANO GRX 400 tarczowe hydrauliczne 160 mm
ROWERY Author

Breezer Inversion Team

  • Cena: 12468.04 PLN
  • Waga: 10.03 kg
  • Opis ramy: Breezer D'Fusion, cieniowana, hydroformowana stal CrMo, taperowana, oś 12x142mm
  • Materiał: Stal
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 810
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 810
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX 810 48/31T
  • Hamulce: Shimano GRX 810 160mm
ROWERY Breezer

Pells Raw Carbon 2

  • Cena: 12190.00 PLN
  • Opis ramy: Pells Carbon
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Pells Raw carbon
  • Grupa napędowa: Sram Apex AXS
  • Przerzutka tylna: Sram Apex AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Sram Apex 1x12s
  • Hamulce: Sram Apex AXS
ROWERY Pells

Scott Addict Gravel 40

  • Cena: 12179.00 PLN
  • Waga: 9.40 kg
  • Opis ramy: Addict Gravel HMF Carbon; geometria Gravel, Wymienny hak przerzutki, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z błotnikami Syncros, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Addict Gravel HMF Flatmount Disc; 1 1/4”-1 1/2”
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX822 GS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX610-1; 40t
  • Kompletne koła: Syncros RP2.0 Disc
  • Hamulce: Shimano BR-RX410
ROWERY Scott

Ceepo RINDO

  • Cena: 11990.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX812
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX810 42t
  • Kompletne koła: Vision TEAM 30 Alu
  • Hamulce: Shimano GRX 810
ROWERY Ceepo

Lapierre Crosshill CF 5.0

  • Cena: 11636.56 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mocowanie hamula: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon UD SL, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX820 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX610 46-30T 170mm (XS,S), 172,5mm (M,L), 175mm (XL,XXL
  • Kompletne koła: Lapierre Gravel 25mm aluminium 700C, Centerlock
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RX610
ROWERY Lapierre

Trek Checkpoint ALR 5

  • Cena: 11199.00 PLN
  • Waga: 9.71 kg
  • Opis ramy: Alpha Aluminium Serii 300, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowania bikepackingowe, mocowania na błotniki i bagażnik, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Checkpoint, carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex XPLR
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex 1, 40t
  • Hamulce: SRAM Apex
ROWERY Trek

Cannondale Topstone 1

  • Cena: 11191.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C2 Alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Topstone Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 800
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 810, Shadow RD+
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer Pro Modular AGX+ 46/30
  • Hamulce: Shimano GRX 400 160mm RT54 rotor
ROWERY Cannondale

Ridley Grifn GRX800 2x

  • Cena: 11024.10 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mufa suportu: PF, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: 4ZA AllRoad, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 800
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 800
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX 172,5 // 46-30t
  • Kompletne koła: DT Swiss G1800 Spline
  • Hamulce: Shimano GRX
ROWERY Ridley

Rock Machine Gravelride CRB 700

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowania na bagażnik i błotnik, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX FD-RX400
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX400 Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX FC-RX600, 46-30T
  • Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX400
ROWERY Rock Machine

Eddy Merckx Hageland Rival

  • Cena: 10515.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon
  • Grupa napędowa: SRAM Rival
  • Przerzutka tylna: Sram Rival
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: SRAM S350 42T
  • Kompletne koła: Fulcrum Racing 700 DB
  • Hamulce: Sram Rival
ROWERY Eddy Merckx

Kona Rove LTD

  • Cena: 9973.60 PLN
  • Opis ramy: Cieniowana stal CrMo, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Stal
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Rove Verso Full Carbon Flat Mount Disc, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex XPLR
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex, 40t
  • Hamulce: SRAM Apex Hydraulic
ROWERY Kona

Broster GVR CR-1000

  • Cena: 9799.00 PLN
  • Opis ramy: Carbon
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX
  • Hamulce: Zoom Hydr+P20 Disc
ROWERY Broster

Rondo RUUT AL1

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: RUUT 3.0 ALU
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: RONDO RUUT G3 TWINTIP CARBON
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM APEX 1
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: RONDO DIRECT 42T 160 (XS), 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL)
  • Hamulce: SRAM APEX1 160mm
ROWERY Rondo

Kellys SOOT 80

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: KELLYS Gravel Concept Carbon Disc, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Kellys Carbon Disc, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX400
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX RX600-10 (46x30T) 172.5 mm (S - M), 175 mm (L)
  • Hamulce: Shimano GRX RX400 160mm
ROWERY Kellys

CTM KOYUK 3.0

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Alu
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX822
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX610-1, 40T, 520/170mm, 540/172,5mm, 560,580,600/175mm
  • Kompletne koła: Novatec 25
  • Hamulce: Shimano GRX RX400
ROWERY CTM

Marin Four Corners 2

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Stal chromowo - molibdenowa 4130, cieniowana, mocowania bikepackingowe, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Materiał: Stal
  • Widelec/amortyzator przedni: CrMo
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex 1 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: SRAM Apex 1, 40t
  • Hamulce: SRAM Apex 1 160mm
ROWERY Marin

Kross Esker 6.0

  • Cena: 8499.00 PLN
  • Opis ramy: ESKER 6.0, Aluminium, cieniowana, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, 12x142mm, mocowania bikepackingowe
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX RX820
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RX820, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX RX610 46T-30T/170 mm
  • Hamulce: SHIMANO GRX RX410 RT30 160 mm CL
ROWERY Kross

Accent Furious Pro

  • Cena: 7299.00 PLN
  • Waga: 10.90 kg
  • Opis ramy: Accent Furious TA, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, oś 12x142mm
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Accent Furious TA, carbon
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX400
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX 46/30T 172.5mm (rozmiar XS - 170mm)
  • Hamulce: Shimano GRX RX400, hydrauliczne
ROWERY Accent

Unibike GEOS

  • Cena: 6999.00 PLN
  • Opis ramy: ALU 6061-T6
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: CARBON
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: SHIMANO GRX RX-810-F
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RX-810 SHADOW PLUS
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO GRX RX600 / 46X30T / ZINTEGROWANA OŚ
  • Hamulce: SHIMANO GRX RX-400
ROWERY Unibike

Bulls GRINDER 4

  • Cena: 8310.64 PLN
  • Opis ramy: aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, oś QR
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Machete, karbon, oś 12mm
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX812
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX600, 40T
  • Hamulce: Shimano GRX BR-RX400, 160mm
ROWERY Bulls

Romet BOREAS 2 2024

  • Cena: 6499.00 PLN
  • Waga: 10.40 kg
  • Opis ramy: 6061 X-lite Aluminium
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Grupa napędowa: SRAM Apex
  • Przerzutka tylna: Sram Apex
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Mechanizm korbowy: Sram FC-S350 40T 170mm/175mm
  • Hamulce: Sram Apex 160mm
ROWERY Romet

Sensa ROMAGNA GRAVEL GRX 2×12

  • Cena: 6499.00 PLN
  • Waga: 10.00 kg
  • Opis ramy: Lite aluminium 6061
  • Materiał: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Supra full carbon XD
  • Grupa napędowa: Shimano GRX
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX RX820
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX820 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX610 46×30
  • Kompletne koła: Supra RA Comp Disc
  • Hamulce: Shimano GRX RX400
ROWERY Sensa

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj