Materiał zawiera treści reklamowe

Trekkingowy rower elektryczny - jaki wybrać?

Dowiedz się, jak wybrać odpowiedni elektryczny rower trekkingowy! Sprawdź dostępne na rynku elektryczne trekkingi - jaki model wybrać z kolekcji na rok 2025?

Drukuj
Neon Vivid Michał Kuczyński

Rowery trekkingowe są uznawane za jedne z bardziej praktycznych i wszechstronnych konstrukcji rekreacyjnych. A co gdyby dorzucić do nich pierwiastek wspomagania? No właśnie - przyglądamy się rynkowej ofercie i podpowiadamy jak wybrać trekkingowy rower elektryczny?

Tradycyjne rowery trekkingowe to od wielu lat jeden z najpopularniejszych segmentów rowerów na rynku - nie ma się czemu dziwić, bo w końcu tego typu konstrukcje za sprawą swoich walorów użytkowych odpowiadają na potrzeby osób, które rower traktują właśnie jako środek do codziennej komunikacji w mieście oraz turystyki czy rekreacji. Na rynek szturmem wdarły się rowery elektryczne, które mocno zaznaczyły swoją obecność także w segmencie rowerów trekkingowych. I zasadniczo w tym przypadku rowery z elektrycznym systemem wspomagania nie powinny dziwić zupełnie nikogo - dla wielu osób, które roweru nie postrzegają przez pryzmat sportu, pierwiastek e-bike w połączeniu z rowerem trekkingowym może mieć bardzo duży sens. Czym zatem cechują się rowery trekkingowe rowery elektryczne i na co powinniśmy zwrócić uwagę przy poszukiwaniach?

Zobacz również:

Rama i podstawowe cechy e-trekkingów

Pod względem konstrukcyjnym istota rowerów trekkingowych ze wspomaganiem elektrycznym nie różni się od tych tradycyjnych - praktycznie wszystkie tego typu rowery bazują na ramach wykonanych z aluminium, których geometria nastawiona jest przede wszystkim na dostarczenie jak najwięcej komfortu. To jasne, że osoby traktujące rowery czysto użytkowo oczekują od nich komfortowej, wyprostowanej pozycji i producenci o tym doskonale wiedzą. Dlatego standardem jest, że trekkingowe rowery oferują wygodną pozycję, którą wspiera także kokpit - zazwyczaj rowery z tego segmentu posiadają mostki z regulacją kąta nachylenia oraz kierownice o wygodnym gięciu. Niejednokrotnie kropkę nad i w temacie komfortu stawiają sztyce z amortyzacją a także proste amortyzatory.

Tomasz Makula

Trekkingowy rower elektryczny - silniki i wyposażenie

W przypadku tańszych konstrukcji ramy rowerów trekkingowych bazować będą na prostych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Sprawa komplikuje się, kiedy spotkamy silnik montowany centralnie (który naszym zdaniem jest najlepszym rozwiązaniem, o czym szerzej piszemy nieco niżej). W takim wypadku konstrukcja ramy naturalnie musiała ulec modyfikacjom, aby zamontwać wspomniany silnik. Trzeba jednak nadmienić, że rowery elektrycznie z silnikiem montowanym centralnie to najlepsze rozwiązanie. W przypadku rowerów, których silniki zamontowane są np. w tylnej piaście, spotkamy zwykle proste środki suportu na kwadrat. W rowerach trekkingowych z racji na ich rekreacyjny charakter rzadziej spotkamy takie rozwiązania, jak sztywne osi kół czy taperowane stery - te standardy mocno podnoszą sztywność całości i wymagamy ich od rowerów elektrycznych, które użytkowane będą w cięższym terenie - głównie mowa o hardtailach i fullach, czyli rowerach e-MTB. Jeśli traficie rower elektryczny z tego typu rozwiązaniami - warto się nim zainteresować, natomiast w przypadku jazdy rekreacyjnej nie są to standardy bez których nie moglibyśmy się obejść. Ramy rowerów elektrycznych często są specjalnie wzmacniane, aby sprostać większej wadze tego typu konstrukcji - z tym aspektem związane jest też zdecydowanie częstsze stosowanie mocnych hamulców tarczowych, które muszą okiełznać masę rowerów z baterią i silnikiem. W naszym przeglądzie praktycznie wszystkie rowery wyposażone są właśnie w tarczówki (przeważnie hydrauliczne). Jak przystało na rowery elektryczne trekkingowe we wszystkich tego typu konstrukcjach spotkamy koła w rozmiarze 28 cali, które "obute" zostały w opony o szerokości około 40 mm - ten element pozwala zachować równowagę pomiędzy niskimi oporami toczenia, które docenimy w mieście i podczas jazdy na szosach, a jednocześnie (w asyście delikatnego bieżnika) pozwoli on na zjechanie w lekki teren.

Oczywiście nieodłącznym elementem (wręcz częścią składową definicji trekkinga), które posiada elektryczny rower trekkingowy jest wyposażenie dodatkowe - omawiane tu konstrukcje już na seryjnym wyposażeniu powinny posiadać pełne błotniki, oświetlenie i oczywiście stały bagażnik. Te elementy są niezbędne do tego, aby wygodnie korzystać z roweru na co dzień, a także żeby móc wykorzystać pełnię jego praktycznego potencjału.

Neon VividMichał Kuczyński

Przerzutki - klasyczne lub w piaście

Jeśli chodzi o napędy, to z racji na zastosowanie silników w przeważającej części rowerów spotkamy układy z jednym blatem z przodu. W przypadku zmiany biegów z tyłu możemy spotkać się z dwoma podejściami producentów - stosowane są albo tradycyjne przerzutki z kasetami albo przekładnie planetarne ukryte w tylnych piastach. Ilość dostępnych biegów oraz poziom zastosowanych podzespołów uzależniony jest oczywiście od ceny. W rowerach z niższej półki cenowej najbardziej powszechnymi są przerzutki z grup takich jak Shimano Cues, Shimano Altus, Shimano Acera, Shimano Alivio czy Shimano Deore. Natomiast jeśli chodzi o napędy z przekładniami zintegrowanymi króluje oczywiście Shimano Nexus, a w droższych konstrukcjach możemy natknąć się na piasty Shimano Alfine (11-biegowe). Napędy z piastami wielobiegowymi w mają jeden zasadniczy plus - są praktycznie bezobsługowe, bo nie trzeba ich regulować. Przerzutki tradycyjne z kolei są łatwiejsze w ewentualnym serwisie, bo też ich konstrukcja jest o wiele mniej skomplikowana. 

Systemy wspomagania - jak działa silnik elektryczny? 

Być może na ten artykuł trafiły osoby, które nie do końca wiedzą, na czym dokładnie polega e-bike i jak działa. Zatem w ekspresowym skrócie - silniki rowerów elektrycznych zaprojektowane zostały tak, aby wspomagać nasze pedałowanie. Co za tym idzie - uruchamiane są one tylko wtedy, kiedy zaczynamy pedałować. Do wyboru zawsze mamy kilka trybów wspomagania (z mniejszą lub większą mocą). Wspomaganie pedałowania w rowerach elektrycznych jest obwarowane przepisami prawnymi - mogą one pomagać nam do granicy 25 km/h (i mogą mieć moc na poziomie 250 Watów). Dzięki tym ,,ograniczeniom" rower elektryczny nie musi być w żaden sposób rejestrowany, ani ubezpieczany. 

Kellys E-CarsonKellys

W związku z tym, że moc maksymalna silników i tak jest ograniczona, warto zwrócić uwagę przede wszystkim na ich dwa aspekty. Po pierwsze lokalizacja - silniki zamontowane centralnie w miejscu korby powszechnie uznane są za najlepsze, bo przede wszystkim ich lokalizacja pozwala na równe rozłożenie masy silnika. Silnik centralny nie wpływa mocno na wrażenia z jazdy, podczas gdy obecność silnika zamontowanego w przedniej lub tylnej piaście może być odczuwalna. Rowery elektryczne z silnikami centralnymi są niestety z reguły droższe, dlatego nie twierdzimy, że konstrukcje z jednostkami w tylnej piaście są złe - wszystko zależy, do jakich celów roweru będziecie używać. W mieście i na utwardzonych, łatwych trasach silniki tylne nie będą stanowiły dużego problemu. Nie zmienia to faktu, że rowery z silnikami centralnymi prowadzą się przyjemniej, bardziej "rowerowo" i bez obaw można takimi konstrukcjami zapuścić się w teren. Drugi aspekt wyższości silników centralnych to zwykle po prostu ich lepsza charakterystyka pracy, co również wiąże się z kosztami - tego typu jednostki szybko reagują na ruch korbą, odpowiednio dawkują energię wspomagania (brak szarpnięć na początku pracy silnika). Tu oczywiście wszystko zależy także od tego, jaki dokładnie silnik mamy w rowerze. Sprawdzonymi i uznanymi markami tworzącymi silniki są m.in. Shimano, Bosch, Brose, Yamaha... Wszystkie produkty tych marek są godne polecenia, jednak trzeba będzie za nie zapłacić więcej. Warto zwrócić też uwagę na moment obrotowy silników, który bezpośrednio przekłada się na charakter pracy jednostki - w trekkingach spotykamy mniejszy moment niż w górskich rowerach elektrycznych, bo też i z racji na bardziej rekreacyjny teren w jakim trekkingowe rowery jeżdżą nie potrzeba tu aż tak wielu niutonometrów (większość rowerów trekkingowych w zestawieniu cechuje się około 50 - 70 Nm). Fakty są jednak takie, że rekreacyjnie używany rower trekkingowy nie wymaga niesamowitego zaawansowania technicznego. Rower elektryczny z silnikiem w piaście też spokojnie da radę wozić nas na rekreacyjne wycieczki oraz na co dzień do pracy.

Sparta D-Burst M8TB Smart (2021)Michał Kuczyński

Akumulatory zasilające rower elektryczny

Podobnie - co w przypadku silników - sprawa ma się z bateriami. Warto zwrócić uwagę na ich lokalizację. Baterie zamontowane w przednim trójkącie ramy ponownie lokują ciężar blisko środka ciężkości roweru, co nie pogarsza jego właściwości jezdnych. Często spotkamy także baterie zamontowane na tylnym bagażniku - w przypadku tego elementu warto sprawdzić, czy bagażnik jest odpowiednio solidny (w końcu chcielibyśmy tam jeszcze okazjonalnie coś przewieźć). 

W przypadku parametrów baterii warto zwrócić uwagę na ich pojemność wyrażaną w jednostce Wh (watogodziny) - im więcej Wh, tym więcej przejedziemy na jednym ładowaniu. Obecnie większość rowerów popularnych producentów rowerów używa nowoczesnych baterii litowo-jonowych i to właśnie takich powinniśmy szukać - są żywotne i stosunkowo lekkie. Zasięg takiego roweru powinien dochodzić nawet do 100 km, choć oczywiście wszystko zależy od używanego trybu wspomagania, masy użytkownika oraz nawierzchni i nachylenia trasy, którą pokonujemy. Przy ciągłym jechaniu w maksymalnym trybie spodziewać się trzeba wyniku bliższego 50 km. 

Polecany przez redakcję

W sezonie 2025 nasza redakcja postanowiła wyróżnić jeden z modeli trekkingowego e-bike'a - jaki model tym razem zyskał nasze uznanie?

Neon Vivid 2.0

W sezonie 2025 nasz wybór padł na świeżą na rynku markę rowerów, które montowane są w prężnie działającej polskiej fabryce, co automatycznie pozwala też na lepszą kontrolę jakości ich produktów. Marka Neon od momentu wejścia na rynek zwróciła naszą uwagę przede wszystkim bardzo solidnie wykonanymi ramami, tym że ich rowery są po prostu dobrze zmontowane, a przez to działają bezproblemowo. Co jednak najważniejsze - Neon oferuje świetny stosunek ceny do jakości ich e-bike'ów i widać, że firma z Katowic stawia przede wszystkim na te najpopularniejsze wśród rodziny "Kowalskich" segmenty, takie jak e-trekkingi, e-SUVy czy rekreacyjne e-MTB.

W segmencie elektrycznych trekkingów postanowiliśmy wyróżnić model Vivid 2.0, który jest trekkingowo-miejską konstrukcją, bazującą na ramie z aluminium, w którą wkomponowano całkowicie zabudowaną w dolnej rurze baterię (mamy możliwość jej demontażu od spodu ramy). Na pokładzie czeka też centralnie zamontowany silnik, także najcięższe elementy systemu wspomagania mamy zlokalizowane blisko środka ciężkości roweru, przez co nie wpływają one negatywnie na prowadzenie Vivida. Neon zastosował tutaj silnik Motinova Volans, który posiada moment obrotowy na poziomie 65 Nm - do rekreacyjnej jazdy w weekendy i codziennych dojazdów do pracy sprawdzi się świetnie. Podobnie jak bateria o pojemności 576 Wh, którą oparto o komponenty od LG. Taka pojemność w najbardziej ekonomicznym trybie jazdy ma pozwolić osiągnąć około 100 km zasięgu. 

Rama Vivida, podobnie jak i wiele z jego komponentów, nastawionych jest przede wszystkim na podniesienie komfortu podczas jazdy. Osiągamy tu bardzo wyprostowaną pozycję, o co dba m.in. mostek z regulacją i gięta kierownica. Jak przystało na e-trekkinga mamy też na pokładzie wyposażenie z postaci bagażnika stałego, oświetlenia zasilanego z centralnej baterii, błotników, osłony łańcucha zapobiegającej ubrudzeniu spodni czy stopkę. Mówiąc krótko to rower z urzędu gotowy na wszelkie trudy codziennego commutingu. 

  • Cena 9499 zł
  • Waga 25 kg
  • Silnik Motinova Volans : 36V/250W/65Nm
  • Bateria LG : 36V/16Ah/576Wh
  • Hamulce Shimano BL-MT200 (hydrauliczne)
  • Przerzutka SHIMANO ALTUS (8 biegów)
  • Opony SCHWALBE DELTA CRUISER PLUS : 28”x1.75 mm (z odblaskowym paskiem)
  • Zasięg:
  • Wspomaganie 1 : 108km
  • Wspomaganie 2 : 87km
  • Wspomaganie 3 : 72km
  • Wspomaganie 4 : 62km
  • Smart : 72km
neon-bikes.com gdzie kupić?

Co na rynku?

W dalszej części artykułu przygotowaliśmy dla Was zestawienie elektrycznych rowerów trekkingowych z kolekcji na rok 2025. Przegląd oparliśmy o nową wersję Katalogu Rowerowego, który stanowi kompletny zbiór rowerów dostępnych na polskim rynku rowerowym. Więcej modeli znajdziecie na jego stronach, natomiast nasze zestawienie powinno Wam pomóc wybrać właściowy trekkingowy rower elektryczny dla siebie!

Mbike eT_BIKE 2.0 Lady

  • Cena: 6799.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX DS HLO 700C
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano M3100 Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: CST X-PEDIUM ONE 28X1,75
  • Silnik: BAFANG 36V250W,220G9.1 45Nm
  • Bateria: 612Wh /17Ah 36V
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Mbike

Romet E-WAGANT 1.0

  • Cena: 6999.00 PLN
  • Waga: 24.80 kg
  • Opis ramy: alu 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX-E25-LO-DS, 75mm
  • Skok widelca: 70 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera RDM3020-8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: VeeTire Zilent 700x47C
  • Silnik: Bafang G020 tylny, 250 Watt, 45nm
  • Bateria: 504Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Romet

Lovelec Komo

  • Cena: 7199.00 PLN
  • Waga: 25.50 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour Nex, z regulacją
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: CST C1635, 28×2,0, pasek odblaskowy
  • Silnik: AKM, 36 V, 250 W/500 W, bezszczotkowy tylny, 60 Nm
  • Bateria: Li–ion, 12 Ah (432 Wh)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Lovelec

Kross TRANS HYBRID LS 1.0

  • Cena: 7499.00 PLN
  • Opis ramy: TRANS HYBRID LS 1.0, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca post mount, zintegrowana bateria, oś qr 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX E25
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: MICROSHIFT ACOLYTE M5185M
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: WANDA G5001 28X1,75
  • Silnik: HYENA MRC-250
  • Bateria: HYENA BP-A350 9,7AH/349,2WH
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kross

Tabou KINETIC UP 1.0 W

  • Cena: 7499.00 PLN
  • Waga: 25.60 kg
  • Opis ramy: 700C / ALU / HYDROFORMING
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NEX DS
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ACERA M3020
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: KENDA K935 / 700x45C
  • Silnik: BAFANG M210 / 36V / 70NM
  • Bateria: NX-3 / 15AH / 525WH / 36V / SMART BMS
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Tabou

Kellys E-CARSON 10

  • Cena: 7999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowana podpórka
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX 30 NLO DS
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Altus M2000 (direct mount)
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: IMPAC Bigpac 55-622 (28x2.15) TwinSkin lub KENDA Kwick Nine (29x2.0)
  • Silnik: Shimano STEPS E5000, 36V
  • Bateria: Shimano BT-E8016, 504Wh / 17.5Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kellys

Elops 500E

  • Cena: 7999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Przerzutka tylna: MICROSHIFT RD M25
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: 700 x 38C
  • Silnik: bezszczotkowy 250 W, 45Nm
  • Bateria: (IPX5) litowo-jonowy 36 V 14 Ah (504 Wh)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Elops

Wheeler E-Tour 2

  • Cena: 7999.00 PLN
  • Waga: 22.00 kg
  • Opis ramy: ALUMINUM 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR SF15-NEX-E25-DS-CTS
  • Skok widelca: 50 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ACERA RD-T3000-SGS
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: KENDA K-1129 700X42C, Z PASKIEM ODBLASKOWYM
  • Silnik: BAFANG G360.250.C, 36V, 250w ,MAX MOMENT OBRPOTOWY 80Nm
  • Bateria: BAFANG BT-F03.450.UC 43V / 10.5 AH / 450WH
ROWERY Wheeler

EcoBike X-Cross

  • Cena: 8599.00 PLN
  • Waga: 26.70 kg
  • Opis ramy: Aluminium, hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: SunTour SF15 NEX-E25 LO DS 700C
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio ARDM4000SGS 9
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: 28 x 1.95 Schwalbe Energizer Plus
  • Silnik: Bafang
  • Bateria: Pojemnność Wh 468 - 630 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY EcoBike

Corelli Sacha L

  • Cena: 8699.00 PLN
  • Waga: 24.60 kg
  • Opis ramy: Aluminiowa
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NEX
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ALIVIO
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: VITTORIA RANDONNEUR
  • Silnik: BAFANG MID M400 36V 250W 80 NM
  • Bateria: LI-ION DC36V10.5Ah 378W
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Corelli

Bianchi T-Tronik C-Type, Shimano 6100

  • Cena: 8699.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, mocowanie hamulca: post mount
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX-E25 DS 700C
  • Skok widelca: 30 mm
  • Przerzutka tylna: Sram X7, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Chaoyang E-Liner City 700x45C, 60tpi
  • Silnik: Shimano E6100, 60Nm
  • Bateria: 417Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bianchi

Sparta A-lane Fit

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminiowa ( ALU 7005 )
  • Widelec/amortyzator przedni: Humpert X-tas-Y
  • Skok widelca: 50 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Opony: Schwalbe Road Cruier 28 x 2.0 (50-622)
  • Silnik: Bosch Active Line 40Nm
  • Bateria: Bosch PowerPack Rack 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Sparta

Lapierre e-Explorer 5.5 High 2024

  • Cena: 9557.86 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: post mount, oś 12x148mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour XCM 32 DS, 15x100mm
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES 3020 9s Shadow
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: WTB Bee Line 2.2x27.5”, 30TPI DNA
  • Silnik: Bosch Performance line
  • Bateria: Bosch PowerTube 500Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Lapierre

Rock Machine Crossride e425 Touring

  • Cena: 10299.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6, wygładzane spawy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: post mount, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Blaze, 1-1/8"
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: microSHIFT ACOLYTE RD-M5185M
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: WTB Riddler Comp, 29x1.75"
  • Silnik: SPORT DRIVE MD250S
  • Bateria: SPORT DRIVE, 36V, 500 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Rock Machine

Overfly Muse Plus

  • Cena: 10498.00 PLN
  • Opis ramy: Alumunium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCM
  • Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: 28" x 2.0 CST
  • Silnik: 36 V / centralny / bezszczotkowy / Ananda 90 Nm
  • Bateria: 14.5 Ah / 522 Wh / 36 V / Li-ion / Panasonic
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Overfly

Canyon Pathlite:ON 4 SUV

  • Cena: 11199.00 PLN
  • Waga: 25.70 kg
  • Opis ramy: Canyon Pathlite:ON, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś 12x148mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCM34 Coil, 15x110mm
  • Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES 10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: Maxxis Crossmark II Reflexstrip Clincher, 29x2,25"
  • Silnik: Bosch Performance Line CX
  • Bateria: Bosch PowerTube 625Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Canyon

Winora E-Flitzer Shimano Deore

  • Cena: 11499.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: Winora, Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano, Deore M4120
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: Continental, Contact Urban, 50-584, 27.5 x 2.0
  • Silnik: Mahle SmartBike Systems X35+, 250W, 40Nm
  • Bateria: Mahle SmartBike, 250 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Winora

CTM METRIC GX 2.0

  • Cena: 11590.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCM32 ATB, NLO, DS
  • Skok widelca: 100 mm
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: WTB Cruz 29x2,0" Comp
  • Silnik: PANASONIC GX Power plus / 250W / 75Nm
  • Bateria: LG 630 Wh / 36V / 17,5Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY CTM

Pegasus SOLERO E8R

  • Cena: 11636.56 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour CR85-E25
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus SG-C6001
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: Supero Optima Safe, 47-622 / 26 - 47-559
  • Silnik: Bosch Active Line (40 Nm)
  • Bateria: Bosch PowerPack 500
  • Typ hamulców: Szczękowe hydr.
ROWERY Pegasus

Unibike RAPID 2024

  • Cena: 11699.00 PLN
  • Opis ramy: ALU 6061-T6
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NX1
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE T6000
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: SCHWALBE ENERGIZER PLUS / 28X1.50 / REFLEX
  • Silnik: SHIMANO STEPS E6100 250W/60NM
  • Bateria: SHIMANO E8010 / 504 WH
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Unibike

Stevens E-Molveno

  • Cena: 11900.00 PLN
  • Waga: 23.90 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NX1-Coil LO
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U4000 Shadow
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Schwalbe Marathon
  • Silnik: Bosch G3 Active Line 40Nm
  • Bateria: Bosch PowerPack 400Wh
ROWERY Stevens

Gazelle Esprit C7

  • Cena: 12399.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Opony: 50-622
  • Silnik: Shimano STEPS E-5000 (40Nm)
  • Bateria: Shimano 504Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Gazelle

Breezer Powertrip EVO 3.1+ LS

  • Cena: 12468.04 PLN
  • Opis ramy: Aluminium hydroformowane, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: RST E-bike R25
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Enviolo
  • Ilość blatów i koronek: '1x1
  • Opony: Schwalbe Energizer Active+ 28" 622/47, GreenGuard
  • Silnik: Bafang M420
  • Bateria: LG, 16Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Breezer

Giant EXPLORE E+ 3

  • Cena: 12999.00 PLN
  • Waga: 24.50 kg
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, główka ramy Overdrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KSA18
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX DS
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Giant Crosscut Gravel 2, 700x50c, Tubeless Ready
  • Silnik: SyncDrive Sport, 70Nm, powered by Yamaha
  • Bateria: EnergyPak 500
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Giant

Haibike TREKKING 3

  • Cena: 13199.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour, XCM ATB HLO
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Cues RD-U3020 9
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: WTB, Groov-E, 62-584, 27.5" x 2.4"
  • Silnik: Bosch, Performance Line Gen3 60, 250W
  • Bateria: Bosch, 500 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Haibike

Kross TRANS HYBRID LS 5.0

  • Cena: 12999.00 PLN
  • Opis ramy: TRANS HYBRID LS 5.0, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca post mount, zintegrowana bateria, oś qr 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX E25
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: MICROSHIFT ADVENT M619, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: SCHWALBE ROAD CRUISER 28X1,75
  • Silnik: SHIMANO E5000
  • Bateria: SIMPLO 17,5AH/630WH
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kross

Superior eWAY 6.0

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6, wewnętrzne prowadzenie przewodów, wygładzane spawy, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Volant, 1-1/8"
  • Skok widelca: 50 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS SG-C3001-7D
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Opony: SCALATO MONDANO, 50-622
  • Silnik: BOSCH Active Line, 40Nm
  • Bateria: BOSCH PowerTube, 500Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Superior

Trek Verve+ 2 Gen 3

  • Cena: 14299.00 PLN
  • Waga: 26.10 kg
  • Opis ramy: Alpha Smooth Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX30
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U4000
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Bontrager H2 Comp, 30tpi, 27,5x2,00"
  • Silnik: Bosch Performance Line
  • Bateria: Bosch CompactTube 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Trek

Scott Passage eRide 20

  • Cena: 14349.00 PLN
  • Waga: 20.50 kg
  • Opis ramy: Cieniowane Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NRX32-E, 15x100
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore RD M6100SGS 12 biegów
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Opony: Schwalbe G-One RX Performance 700x50C
  • Silnik: Bosch Performance SX
  • Bateria: Compact Tube 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Scott

LIV AMITI E+ 2

  • Cena: 14999.00 PLN
  • Waga: 26.90 kg
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, główka ramy Overdrive 1.8" - 1.5", Universal Derailleur Hanger (UDH), zintegrowany akumulator, zintegrowane mocowanie nóżki KSA40
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour XCM34 LO, skok 100mm, blokada hydrauliczna, oś przelotowa 15x110mm
  • Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Crosscut Gravel 2, 700x57c, Tubeless Ready
  • Silnik: SyncDrive Sport, 75Nm, Powered by Yamaha
  • Bateria: EnergyPak Smart 625 kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus 250 (z wyjątkiem rozmiaru XS)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY LIV

KTM Macina Sport SX 20

  • Cena: 15099.00 PLN
  • Waga: 20.70 kg
  • Opis ramy: Macina Trekking Onroad Alloy 6061 CPT400
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NCX32-D Air LO
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000-11/10 LG shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: Schwalbe G-One Overland 45-622
  • Silnik: Bosch PERFORMANCE SX BDU3144
  • Bateria: Bosch CompactTube 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY KTM

Specialized Turbo Tero 4.0 Step-Through

  • Cena: 15700.00 PLN
  • Waga: 23.15 kg
  • Opis ramy: Aluminium E5, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś 12x148mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour XCR34-Boost
  • Skok widelca: 110 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Cues 9s
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2.35"
  • Silnik: Specialized 2.0
  • Bateria: Specialized U2-710Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Specialized

Bulls CROSS FLYER EVO 1

  • Cena: 16625.44 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, taperowana, oś QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX-30
  • Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Acera RD-M3020
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: SCHWALBE Smart Sam K-Guard 57-622
  • Silnik: Bosch Performance Line (Smart System) 25/75Nm
  • Bateria: Bosch PowerTube (Smart System) 750
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bulls

Corratec E-POWER TREKKING 28 P6 COASTER WAVE

  • Cena: 16799.00 PLN
  • Waga: 27.95 kg
  • Opis ramy: Corratec EP Trekking 28 P IGH, Aluminium, taperowana, wygładzane spawy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś 10x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX E25 DS 700C 9x100mm
  • Skok widelca: 70 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS 5s
  • Ilość blatów i koronek: '1x5
  • Opony: SCHWALBE ENERGIZER ACTIVE PLUS 55-622
  • Silnik: Bosch Performance Line CX Smart System, 85Nm
  • Bateria: Power Tube 625Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Corratec

Koga Pace B10

  • Cena: 17349.00 PLN
  • Waga: 26.70 kg
  • Opis ramy: ALU 7005
  • Widelec/amortyzator przedni: alumniu
  • Przerzutka tylna: Enviolo Sportive 380
  • Opony: Schwalbe Super Moto-X 62-584
  • Silnik: Bosch Performance Line CX GEN4 85Nm
  • Bateria: Bosch PowerTube BES3 750Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Koga

Focus AVENTURA² 6.7

  • Cena: 17499.00 PLN
  • Waga: 25.30 kg
  • Opis ramy: Aluminium 7005, hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, port USB-C, mocowanie hamulca: post mount, oś 12x148mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour XCR 34
  • Skok widelca: 100 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Cues
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: Schwalbe Smart Sam , 29 x 2,25"
  • Silnik: Bosch Performance CX
  • Bateria: Bosch 625 Intube
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Focus

Cannondale Mavaro Neo 4

  • Cena: 17799.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C2 Alloy
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour Mobie A32
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 5
  • Ilość blatów i koronek: '1x5
  • Opony: Continental eContact Plus 27.5x2.20" 55-584 (SM), 29x2.20" 55-622 (MD-XL)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus, Smart System, 25 km/h
  • Bateria: Bosch PowerTube, 500Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cannondale

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj