Materiał zawiera treści reklamowe

Jaki rower szosowy endurance / all-road wybrać?

Dowiedz się, na co zwrócić uwagę podczas poszukiwań komfortowego roweru szosowego typu endurance / all-road. Sprawdź modele na 2025 rok.

Drukuj

Rower szosowy dla każdego. Tak w skrócie można określić kategorię rowerów endurance, które łączą w sobie szybkość, zrelaksowaną pozycję oraz duże zdolności do pochłaniania drgań z podłoża. Przyglądamy się im bliżej.

 

 

 

 

Rowery długodystansowe to maszyny o specjalnie opracowanej geometrii ramy, która oferuje użytkownikom dużą stabilność podczas jazdy. Prowadzą się w łatwy i przewidywalny sposób, bezpieczny i nie wymagający dla kolarza. Zachowują się pewnie podczas wietrznej pogody, a wysokie prędkości nie stanowią dla nich problemu. Podobnie z manewrami w trakcie jazdy, lawirowanie między dziurami, czy oderwanie rąk od kierownicy w celu posilenia się nie powodują nerwowego zachowania tych maszyn. Szosówki tego typu są może delikatnie mniej skrętne, ale z całą pewnością bardzo przyjaźnie się prowadzą i opanuje je dosłownie każdy. 

Drugą cechą charakterystyczną dla tego segmentu jest łagodna pozycja. Zazwyczaj producenci stosują tu znacznie wyższe główki ramy oraz nieco krótsze mostki. Dzięki temu pozycja nie jest aż tak obniżona i wymagająca dla naszego karku. Pozostaje kompromisem między pochyleniem, które zapewnia komfort, a jednocześnie nie otwiera zanadto sylwetki - to w końcu szosa, więc ma być szybko. 

Zobacz również:

pokaż pełną listę

 

Kolejnym aspektem, który sprawia, że rowery endurance nadają się dla szerokiego grona odbiorców, jest ich przyjazne wyposażenie oraz większy komfort w aspekcie tłumienia drgań. Standardem są różnego rodzaju rozwiązania podnoszące wygodę. W podstawowych modelach mogą się one ograniczyć jedynie do miękkiego siodła i szerszych opon. W topowych modelach z kolei możemy liczyć nawet na specjalne rozwiązania amortyzujące. Kierunek jednak jest ten sam - dbanie o wygodę użytkownika. Ma ono swoje odbicie również w wyposażeniu - standardem są tu kompaktowe korby oraz kasety o dużej rozpiętości, a wszystko po to abyśmy mogli (nawet jeśli kondycja nas ogranicza) pokonać tym rowerem każdy podjazd, a po płaskim kręcić z dużej tarczy. Podobnie z szerokim ogumieniem, które pozwala łatwo opanować maszynę, a dodatkowo zwalnia nas z omijania każdej dziury w jezdni. Obecnie często fabrycznie montowane są nawet baloniaste 32-milimetrowe opony, a niektóre z modeli w analizowanym segmencie mają obecnie potencjał do zamontowania jeszcze szerszych opon. 

 

 

 

 

Dla kogo jest rower endurance?

Wszelkie powyższe zabiegi służą nam - amatorom jazdy. Niezależnie więc czy ktoś planuje po prostu pokonywanie długich tras, czy chce pojeździć szybko po asfaltach, ale bez utraty ogólnej wygody, warto śmiało spoglądać w kierunku tego typu rowerów. To szosówki dla każdego (poza ścigantami), a ich konstrukcja zapewnia wygodę, łatwość i bezpieczeństwo użytkowania. Oczywiście im rower droższy i bardziej zaawansowany, tym lepiej. Będzie bardziej bogato wyposażony w ułatwiające nam życie rozwiązania, a zastosowanie karbonu na szerszą skalę obniży w nim masę i znacząco podniesie nasz komfort. 

Szybkość po płaskim

Decydując się na rower endurance musimy być świadomi, że idziemy na pewien kompromis. Kupujemy wygodny rower, którym śmiało możemy jechać na całodniową trasę, ale średnie prędkości, które na nim osiągniemy będą niższe, niż na sportowej szosie z bardziej pochyloną i efektywną aerodynamicznie pozycją ciała. 

 

 

 

 

Podjeżdżanie i zjeżdżanie 

Podczas wspinaczki nie odczujemy w zasadzie różnic między sportowym rowerem, a wygodną szosówką. Aerodynamika nie gra roli, a bardziej wyprostowana sylwetka może nawet sprzyjać głębokiemu oddychaniu (mamy mniej ściśniętą klatkę piersiową). Topowe maszyny endurance, które ważą poniżej 7 kg, podjeżdżają doskonale. W dół możemy się spodziewać pełnego poczucia bezpieczeństwa i dużej stabilności. Trochę jak z jazdą dużym samochodem - o wysokiej prędkości przypominamy sobie dopiero, gdy spojrzymy na licznik. Z pewnością jednak samo nabieranie szybkości, np. po wyjściu z nawrotu odbywa się tu nieco wolniej, niż rowerem aero. W kontekście zastosowania tego roweru są to jednak kwestie absolutnie pomijalne. Warto jednak pamiętać, że za sprawą wysokiej głowy sterowej nie będziemy tu w stanie pochylić się tak mocno, jak na typowo wyścigowym rowerze - to mogą odczuwać miłośnicy stricte wyczynowych szosówek.

Karbon czy aluminium?

Gdy przyjdzie nam szukać roweru staniemy przed wyborem - rama z karbonu lub aluminium. Oczywiście decydującym czynnikiem, który zawęzi nasz wybór, może być cena zakupu, jednak jeśli możemy sobie na to pozwolić, warto sięgać po karbonowe rowery. Odczuwalnie lepiej amortyzują nierówności oraz są znacznie lżejsze i bardziej dynamiczne. Tu nie ma dyskusji, węglowe szkielety to inna liga. 

 

 
 

 

 

Hamulce: disc vs obręczowe

Ponieważ idea roweru długodystansowego, to bezpieczeństwo i pewność wszędzie oraz w każdych warunkach, zdecydowanie polecamy zakup modeli z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Jeśli jednak mieszka się w terenie płaskim, nie ma przeszkód by jeździć na klasycznych, szczękowych spowalniaczach. Po prostu nie ulega wątpliwości, że hydrauliczne tarczówki są najbardziej skutecznym systemem. Wariant obręczowy warto rozważać szczególnie, gdy kupujemy podstawowe rowery i wybór ogranicza się do decyzji: szczęki, czy mechaniczne tarcze. Wówczas, bardzo często klasyczne hamulce wygrają - mniejszą siłą potrzebną do operowania klamkami oraz niegorszą skutecznością. 

W co warto inwestować i na co zwrócić uwagę?

Bezapelacyjnie, jeśli nas stać, warto iść w karbonową ramę. Taki szkielet zapewni nam znacznie wyższy komfort oraz zapewni lepsze osiągi w kontekście dynamiki. Podobnie w przypadku sztycy i kierownicy, te elementy będą również pracowały jako nasza mini-amortyzacja, o ile będą karbonowe. Jeśli nie możemy pozwolić sobie na ramę z węglowych włókien, zwróćmy uwagę, by chociaż sztyca była z tego tworzywa. Ten jeden mały element ma już ogromny wpływ na poprawę wygody podczas jazdy po dziurach. Nie bójmy się wydać więcej na hydrauliczne tarczówki - znacznie podniosą kontrolę nad rowerem w każdych warunkach. W aspekcie szybkości i przyczepności zawsze warto nie oszczędzać na ogumieniu - im lepszy model wybierzemy, tym większą szybkość i przyczepność otrzymamy. Ponieważ prędkość i dynamika, nie są tu najważniejsze, możemy śmiało pójść w opony o szerokości około 32 mm. Nie uważmy, aby super lekkie koła były koniecznie, ale jeśli będzie opcja, by rower miał zestaw ,,tubeless ready”, a felgi około 20-22 mm szerokości, to bardzo dobrze. Będziemy mogli znacznie obniżyć ciśnienie w oponach. Zyskamy na przyczepności, komforcie i pewności prowadzenia. Klasa osprzętu pozostaje sprawą drugorzędną, jedyne co, to zadbajmy, aby zakres przełożeń wystarczał na nasze potrzeby, tu jednak z reguły nie ma problemu - producenci montują zazwyczaj najbardziej miękkie zestawy. Podobnie w kwestii kształtu i profilu kierownicy - możemy się spodziewać modeli o niewielkim dropie, które zachęcają wręcz do jazdy w dolnym chwycie. 

 

 
 

 

 

Różne rowery endurance

Ponieważ kategoria tych rowerów jest dość szeroka, to musimy się spodziewać, że jedne będą bardziej turystyczne, inne nieco bardziej sportowe. Warto więc przeanalizować tabelki z geometriami, sprawdzić bazę kół, wysokość główki poszczególnych maszyn, a także kąty główek. Im niższa główka, a kąt bardziej stromy, tym ,,delikatnie bardziej sportowy” będzie taki sprzęt, z kolei im kąt bardziej płaski, a główka wyższa, tym bardziej spokojny będzie taki rower. To tylko przykłady, bo żwawość roweru można osiągać lub ograniczać na różne sposoby, ale warto mieć na uwadze, aby przyjrzeć się ramom i porównywać je między sobą. Podobnie z miejscem na opony - wiele endurance’owych maszyn mieści nawet 38-40 mm. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby taki rower przerobić na maszynę gotową do jazdy po łatwych szutrach, Przemyślmy, czego oczekujemy od roweru, a następnie przyjrzyjmy się dokładnie na co gotowe są poszczególne jednoślady dostępne na rynku.

Polecany przez redakcję

Na sezon 2025 w segmencie wszechstronnych rowerów endurance postanowiliśmy wyróżnić dwa modele, które naszym zdaniem zasługują na wyjątkową uwagę. Wybraliśmy dwa modele o różnym poziomie zaawansowania.

 

Canyon Endurace 6

Dla stałych czytelników naszego portalu ten wybór nie może być zaskoczeniem - linia modeli Endurace od Canyona jest jedną z naszych ulubionych rodzin wszechstronnych szosówek all-road / endurance. W rodzinie znajdziemy zarówno zaawansowane modele z włókna węglowego, jak i ich bardziej przystępne cenowo aluminiowe odpowiedniki. W sezonie 2025 chcemy zwrócić Waszą uwagę właśnie na te tańsze, aluminiowe modele, które odpowiadają na potrzeby amatorów kolarstwa, którzy szukają uniwersalnego modelu na długie dystanse z opcjonalnym zjeżdżaniem w lekki teren. 

Najbardziej podstawowym modelem z całej rodziny jest Canyon Endurace 6, który bazuje na pięknie wykonanej ramie z aluminium (na pierwszy rzut oka wygląda jak carbonowa, za sprawą mocno wygładzonych spawów!) oraz w pełni carbonowym widelcu - oba elementy pozwalają na montaż opony o szerokości maksymalnej 36 mm, więc śmiało możemy ten model uterenowić, czyniąc z niego prawdziwego all-roada. Na pokładzie czekają oczywiście wszystkie standardy potrzebne do stworzenia efektywnie prowadzącego się roweru - są sztywne osie kół czy rura sterowa 1 1/4 stosowana projektantów z Koblencji od lat. Średnica sztycy w tym przypadku to 27,2 mm, co w parze z carbonowym wspornikiem Endurace'a 6 pozwoliło podnieść komfort jazdy i zdolność do tłumienia nierówności. 

Jesteśmy dużymi fanami geometrii rodziny Endurace - naszym zdaniem producent z Niemiec osiągnął tu sweet spot pomiędzy typowo komfortowymi pod względem pozycji modelami szosówek endurance, a światem modeli wyścigowych. Z jednej strony Endurace pozwala zająć trochę bardziej wyprostowaną pozycję, niż ma to miejsce na modelach typowo wyścigowych. Z drugiej strony główka ramy nie jest tu bardzo wysoka, przez co cały czas możemy przenieść ciężar ciała na przednie koło, w ten sposób lepiej kontrolując trakcję (głównie mamy tu na myśli szybkie zjazdy i pokonywanie wiraży). 

Jako że model oznaczony jako 6 jest najbardziej podstawowym w gamie, jego specyfikacja oparta została o grupę Shimano Tiagra 2x10. Kompletny rower osiąga tu masę 9,64 kg.

 
  • Rama Canyon Endurace AL Disc (aluminium)
  • Widelec Canyon FK0089 CF Disc (carbon)
  • Napęd: Shimano Tiagra 4700 (2x10)
  • Koła DT Swiss Endurance LN
  • Sztyca Canyon SP0056 (carbon)
  • Waga: 9.64 kg
  • Cena 6 599 zł
Kup na: canyon.com

 

Cannondale Synapse Carbon 2 RL

Cannondale Synapse Carbon od momentu jego premiery jest jednym z naszych ulubionych rowerów szosowych w tej kategorii. Bez mrugnięcia okiem polecamy go jako przykład bardziej zaawansowanej szosówki endurance, która nie tylko ma podnosić komfort jazdy na wyższy poziom, ale ma być także rowerem dynamicznym i... zwiększającym nasze bezpieczeństwo na szosach. 

Sercem modelu Synapse Carbon jest oczywiście w pełni carbonowy frameset, którego cenimy nie tylko za piękny design, ale i za to co ma "pod maską". Cannondale upakował w tej ramie wszelkie standardy konstrukcyjne wpływające na dynamiczne prowadzenie. Podoba nam się to, że postawiono na suport z miskami wkręcanymi, które słyną z niezawodności i prostoty serwisowej. Sztywne osie kół czy mocowania hamulców flat mount na tym poziomie to już absolutny "must have". Rama Synapse Carbon skrywa jednak jeszcze więcej - spotykamy tu szereg rozwiązań wpływających na poprawę tłumienia drgań. Cały tylny trójkąt zaprojektowano tak, żeby mógł wybierać drobne nierówności i poprawiać komfort jazdy (tu także spotykamy sztycę 27,2 mm). Seryjnie rower ten stoi na oponach o szerokości 30 mm, ale maksymanie możemy tu zmieścić aż 35 mm. Synapse Carbon ma być jednak również uniwersalnym rowerem, dlatego Cannondale subtelnie ukrył w nim otwory montażowe do błotników czy bagażnika.

Smaczkiem jest system SmartSense stworzony w kooperacji z Garminem - na wyposażeniu dostajemy bowiem oświetlenie zasilane z centralnego akumulatorka, mocowanego na dolnej rurze przedniego trójkąta. System jest kompatybilny m.in. z radarem Garmina. Całość podnosi co prawda masę seryjnego roweru, ale stanowi też jasny komunikat - w szosach które będą pokonywać długie dystanse warto wyjątkowo zadbać o swoją widoczność na szosie. 

Polecana przez nas wersja posiada na pokładzie kompletną grupę Shimano Ultegra w wersji mechanicznej. Obecnie rower dostępny jest w specjalnej ofercie cenowej!

 
  • Rama Synapse Carbon, SmartSense enabled, suport BSA, flat mount, 12x142mm thru-axle
  • Widelec Synapse Carbon
  • Napęd Shimano Ultegra 2x11
  • Obręcze Fulcrum Rapid Red 900
  • Opony Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 30c
  • Waga 9,2 kg
  • Cena 16 199 zł
  • Zobacz też nasz archiwalny test: Test: Cannondale Synapse Carbon 3 L (2022)
cannondalebikes.pl gdzie kupić?

 

 

Co oferuje rynek?

Poniżej prezentujemy po jednym rowerze z każdej marki, które wybraliśmy spośród rowerów endurance w katalogu rowerowym na 2025 rok: katalog.bikeworld.pl

 

Giant CONTEND AR 2

  • Cena: 7299.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Grupa napędowa: Shimano Tiagra
  • Przerzutka przednia: Shimano Tiagra
  • Przerzutka tylna: Shimano Tiagra GS
  • Mechanizm korbowy: Shimano Tiagra, 34/50t
  • Opony: Giant Gavia Fondo 2, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x32c (34mm)
  • Typ hamulców: Szczękowe hydr.
ROWERY Giant

Kross Vento 5.0

  • Cena: 7999.00 PLN
  • Opis ramy: VENTO 5.0, aluminium, cieniowana, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: VENTO 5.0, karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: SHIMANO 105 R7000
  • Przerzutka tylna: SHIMANO 105 R7000
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO 105 R7000 52T-36T/170 mm
  • Opony: SCHWALBE LUGANO K-GUARD 28-622
  • Hamulce: SHIMANO 105 R7070
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kross

Sensa GIULIA GF COMP 105 2×12 disc

  • Cena: 7999.00 PLN
  • Waga: 8.70 kg
  • Opis ramy: Generation 5 Full Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Supra full carbon
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 R7100
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 R7100 12s
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105 R7100 50/34
  • Kompletne koła: Supra RA Comp Disc + opony Schwalbe Lugano 28mm
  • Hamulce: Shimano 105 R7170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Sensa

Van Rysel EDR CF Ultegra disc

  • Cena: 9299.00 PLN
  • Waga: 7.70 kg
  • Opis ramy: EDR Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: EDR Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano Ultegra
  • Przerzutka przednia: Shimano ULTEGRA R8000
  • Przerzutka tylna: Shimano ULTEGRA R8000
  • Mechanizm korbowy: Shimano ULTEGRA R8000 52x36t
  • Kompletne koła: FULCRUM RACING3 DB Tubeless
  • Opony: HUTCHINSON FUSION 5 PERFORMANCE 700x25c
  • Hamulce: Shimano Ultegra R8070
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Van Rysel

Orbea AVANT H30

  • Cena: 9599.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, potrójnie cieniowane, hydroformowane
  • Widelec/amortyzator przedni: Orbea Avant Hydro Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 R7100
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 R7100
  • Mechanizm korbowy: Shimano RS520 34x50t
  • Kompletne koła: Aluminium 700c, 19c, 28H
  • Opony: Vittoria Zafiro V 700x28c
  • Hamulce: Shimano R7170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Orbea

Scott Addict 50

  • Cena: 11299.00 PLN
  • Waga: 8.70 kg
  • Opis ramy: Addict Disc HMF karbon, geometria Endurance, Wymienny hak, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z błotnikami Syncros, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Addict HMF; 1 1/4”-1 1/2”
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-R7100
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-R7100
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105 FC-R7100; Hollowtech II 50x34t
  • Kompletne koła: Syncros RP2.0 Disc
  • Opony: Schwalbe ON E Fold; 700x32C
  • Hamulce: Shimano BR-R7170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Scott

Merida SCULTURA ENDURANCE 4000

  • Cena: 11499.00 PLN
  • Opis ramy: SCULTURA ENDURANCE CF3 II, 12x142mm, mufa supportu BB86, maksymalna szerokość opony: 35c
  • Materiał: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: SCULTURA ENDURANCE CF3 DISC, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105
  • Przerzutka tylna: Shimano 105
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105
  • Opony: Maxxis Re-Fuse
  • Hamulce: Shimano 105
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Merida

Argon 18 Equation Shimano 105

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 R7100
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 R7100
  • Mechanizm korbowy: Shimano R7100 50/34t
  • Kompletne koła: Vision Team 30 TC
  • Opony: Vittoria Zaffiro Pro 700x30c
  • Hamulce: Shimano 105 R7120
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Argon 18

Fuji Gran Fondo 1.3

  • Cena: 12468.04 EURO
  • Waga: 9.30 kg
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: C10 Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105
  • Przerzutka tylna: Shimano 105
  • Mechanizm korbowy: FSA Gossamer Pro 386EVO, 50/34T
  • Kompletne koła: Oval Concepts 324 Disc, 24/28H
  • Opony: Vittoria Zaffiro Pro V, G2.0, 30-622, 26tpi
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Fuji

LIV Avail Advanced 2

  • Cena: 12499.00 PLN
  • Opis ramy: kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm, mocowanie błotnika, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Widelec/amortyzator przedni: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, mocowanie błotnika, max. rozmiar opony 700x38mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: Shimano 105
  • Przerzutka tylna: Shimano 105
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105, 34/50T
  • Opony: Giant Gavia Fondo 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x32c (33.5mm), zwijane
  • Hamulce: Shimano 105, hydrauliczne, tarcze [P]160mm, [T]160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY LIV

Superior X-ROAD 9.3 GF

  • Cena: 12999.00 PLN
  • Opis ramy: Carbon X-Road Race Mid Modulus, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z elektronicznymi grupami, możliwość montażu błotników, zintegrowany zacisk, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: X-ROAD, Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105
  • Przerzutka przednia: SHIMANO 105 FD-R7100
  • Przerzutka tylna: SHIMANO 105 RD-R7100
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO 105 FC-R7100, 50-34T
  • Kompletne koła: DT Swiss C 1800 SPLINE®, CL
  • Opony: Schwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, 30-622, ADDIX Race
  • Hamulce: SHIMANO 105 R7120
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Superior

Lapierre Pulsium SAT 7.0

  • Cena: 15960.26 EURO
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Pulsium SAT Disc, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka przednia: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Przerzutka tylna: Shimano Ultegra Di2 R8150, 12s
  • Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra R8150, 50-34T 170mm (XS,S), 172.5mm (M,L), 175mm (XL)
  • Kompletne koła: DT Swiss ER1600 SPLINE® 700x22c, 23mm
  • Opony: Schwalbe One Perf TLE, 28-622 67EPI
  • Hamulce: Shimano Ultegra
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Lapierre

Ridley Grifn GRX Di2

  • Cena: 17198.10 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowany zacisk sztycy, mufa suportu: PF, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Grifn 7E7/CUSTOM
  • Grupa napędowa: Shimano GRX Di2
  • Przerzutka przednia: Shimano GRX 815 Di2
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 815 Di2
  • Mechanizm korbowy: Shimano GRX600, 172,5, 46-30t
  • Kompletne koła: Forza Levanto Gravel
  • Opony: Vittoria Terreno Dry TLR , 700x38c , Folding-TLR , Tan Wall
  • Hamulce: Shimano GRX
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Ridley

Look 765 Optimum 105 Di2 2x12

  • Cena: 18900.00 PLN
  • Opis ramy: Technologia 3D Wave Carbon, odpowiadająca za komfort oraz tłumienie drgań tylnym trójkącie ramy
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon LOOK
  • Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
  • Przerzutka przednia: SHIMANO 105 Di2
  • Przerzutka tylna: SHIMANO 105 Di2
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO 105 (XS-S 170/M-L 172,5 /XL 175) / 50x34z
  • Kompletne koła: SHIMANO RS 171
  • Opony: HUTCHINSON FUSION 5 Tubeless Ready 700x30
  • Hamulce: SHIMANO 105 Flat Mount
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Look

Focus PARALANE 8.9

  • Cena: 20999.00 PLN
  • Waga: 8.60 kg
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, gwintowana mufa suportu, maksymalna szerokość opony: 35mm, oś 12x142mm, mocowanie hamulca: flat mount
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm, flat mount
  • Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka przednia: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Przerzutka tylna: Shimano Ultegra Di2, RD-R8150, 12s
  • Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra FC-R8100, 12s, 50-34t
  • Kompletne koła: DT Swiss ER1600, 622-22
  • Opony: Vittoria Rubino Pro TLR, 700 x 32C
  • Hamulce: Shimano Ultegra Di2 BR-R8170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Focus

Felt VR Advanced 105 Di2

  • Cena: 22999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Felt VR 4.0, UHC Advanced carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano 105 Di2
  • Przerzutka przednia: Shimano 105 Di2, FD-R7150
  • Przerzutka tylna: Shimano 105 Di2, RD-R7150
  • Mechanizm korbowy: Shimano 105, FC-R7100, 50/34 T
  • Kompletne koła: Reynolds AR46 DB Custom
  • Opony: Vittoria Rubino Pro IV, 700x32
  • Hamulce: Shimano BR-R7170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Felt

Bianchi Infinito CV, Sram Rival eTap AXS

  • Cena: 24599.00 PLN
  • Opis ramy: Infinito CV, Carbon, kompatybilna z elektronicznymi i mechanicznymi grupami osprzętu, maksymalna szerokość opony: 32mm, mocowanie hamulca: flat mount, oś: 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Bianchi Full Carbon, mocowanie hamulca: flat mount, maksymalna szerokość opony: 32mm, oś: 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM RIVAL AXS
  • Przerzutka przednia: Sram RIVAL ETAP AXS D1
  • Przerzutka tylna: Sram RIVAL ETAP AXS D1, 12s
  • Mechanizm korbowy: Sram RIVAL D1 DUB, 46/33t, 170mm-47/54cm, 172.5mm-55/59cm, 175mm-61cm
  • Kompletne koła: Fulcrum Racing 818, aluminium
  • Opony: Pirelli P7, 700 x 28c, 60TPI
  • Hamulce: Sram RIVAL ETAP AXS
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bianchi

Wilier Granturismo SLR Ultegra Di2

  • Cena: 36960.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, amortyzacja tylnych widełek, mocowanie hamulca flat mount, taperowana, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka przednia: SHIMANO ULTEGRA Di2 FD R8150
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ULTEGRA Di2 RD 8150
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO ULTEGRA FC-R8100
  • Kompletne koła: WILIER SLR 38 KC CARBON TR
  • Opony: VITTORIA CORSA SPEED 700x28
  • Hamulce: SHIMANO ULTEGRA BR-R8170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Wilier

Trek Domane SLR 8 AXS Gen 4

  • Cena: 40199.00 PLN
  • Waga: 8.06 kg
  • Opis ramy: Włókno węglowe OCLV Serii 800, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, isospeed, zintegrowany schowek, zintegrowany zacisk sztycy, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Domane SLR, Carbon, 12x100mm
  • Grupa napędowa: SRAM Red AXS
  • Przerzutka przednia: SRAM RED eTap AXS, 2s
  • Przerzutka tylna: SRAM RED eTap AXS, 12s
  • Mechanizm korbowy: SRAM RED AXS, pomiar mocy, 46/33t
  • Kompletne koła: Bontrager Aeolus Pro 37
  • Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, 700x32c
  • Hamulce: SRAM RED
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Trek

Specialized Roubaix SL8 Pro

  • Cena: 42900.00 PLN
  • Waga: 8.10 kg
  • Opis ramy: FACT 10R, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowany zacisk sztycy, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Future Shock 3.3, FACT Karbon, 12x100mm, flat mount
  • Grupa napędowa: Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka przednia: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Przerzutka tylna: Shimano Ultegra Di2 R8150
  • Mechanizm korbowy: Shimano Ultegra R81000, 50/34t
  • Kompletne koła: Roval Terra CL II
  • Opony: S-Works Mondo 2BR, 700x32c
  • Hamulce: Shimano Ultegra R8170
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Specialized

BMC Roadmachine 01 TWO

  • Cena: 51690.00 PLN
  • Opis ramy: Roadmachine 01 Premium Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Roadmachine 01 Premium Carbon
  • Grupa napędowa: Shimano Dura-Ace Di2
  • Przerzutka przednia: SHIMANO Dura Ace Di2
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Dura Ace Di2 12s
  • Mechanizm korbowy: SHIMANO Dura Ace 12spd 50-34T, pomiar mocy 4iiii
  • Opony: Vittoria Corsa N.EXT G2.0, TLR (Tubeless Ready) – 30mm
  • Hamulce: SHIMANO Dura Ace
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY BMC

 

 

 

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj