Jaki rower elektryczny w dobrej cenie wybrać?

Dowiedz się, jaki rower elektryczny wybrać spośród modeli przystępnych cenowo? Przyglądamy się tanim e-rowerom i doradzamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Drukuj
Unibike Optima Tomasz Makula

Szukasz roweru ze wspomaganiem w dobrej cenie i nie wiesz jaki rower elektryczny wybrać? Podpowiadamy więc, jakie modele niedrogich elektryków znajdziemy na rynku oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze roweru elektrycznego.

Z pewnością większość z Was już wie, czym są rowery elektryczne, jednak mimo wszystko warto wyjść od podstaw. Rower elektryczny to jednoślad posiadający silnik, który ma za zadanie wspomaganie naszego pedałowania - dokładnie chodzi tylko o wspomaganie, uruchamiane w momencie naszego nacisku na pedały i kręcenia korbami. To główny powód dlaczego rowery elektryczne to nadal rowery. Według obecnie panujących przepisów prawa drogowego, aby pojazd był klasyfikowany jako rower elektryczny jego wspomaganie może działać maksymalnie do prędkości 25 km/h, a silnik powinien posiadać moc maksymalną nieprzekraczającą 250W. To dzięki temu rower elektryczny nie musi być rejestrowany oraz nie trzeba mieć żadnych specjalnych uprawnień, aby takim pojazdem jeździć. 

Na rynku istnieją różne rodzaje rowerów elektrycznych, natomiast my w tym tekście skupimy się na tych najbardziej użytkowych, a więc na modelach miejskich i hybrydowych (trekking / cross), albowiem one oraz najbardziej podstawowe rowery górskie są najtańsze. Jednoślady wyposażone w napęd elektryczny zyskują sobie obecnie coraz więcej zwolenników, którzy zaczynają traktować e-rowery jako alternatywę dla innych środków miejskiej komunikacji. Czym e-bike punktuje? Po pierwsze pozwala z suchą koszulą dotrzeć do pracy / szkoły / na zakupy (niepotrzebne skreślić), a jednocześnie dostarcza minimum ruchu - wspomaganie pedałowania sprawia bowiem, że możemy jechać bez nadmiernego zmęczenia i zadyszki, nawet w terenie pagórkowatym (z tego też powodu rowery tego typu są świetne dla osób starszych czy chorujących). Kolejne zalety to naturalnie aspekty wspólne dla elektryków, jak i tradycyjnych rowerów - unikamy korków i nie musimy płacić ubezpieczenia, tak jak w przypadku samochodów (a swoją drogą prąd do ładowania baterii wyjdzie nas taniej niż paliwo).

 

Zobacz również:

 

 

Wady roweru elektrycznego? Z pewnością wyższa niż w przypadku tradycyjnych rowerów waga, bo to średnio około 20 - 25 kg. Podczas jazdy w mieście i po utwardzonych drogach taka masa nie jest jakimś wielkim problemem, natomiast na pewno będzie odczuwalna, kiedy rower będziemy musieli wynieść po schodach. W zasadzie jest to niemożliwe dla wielu użytkowników. Druga kwestia - rowery elektryczne są siłą rzeczy droższe niż tradycyjne rowery, bo wynika to z montażu dodatkowych elementów, takich jak silnik, bateria i komputer pokładowy całego systemu. Na rynku znajdziemy oczywiście rowery elektryczne z niższej półki (mowa tu o okolicach 2000 - 3000 zł), ale zwykle są to konstrukcje bardzo ciężkie i po prostu budżetowe. Godne polecenia rowery zaczynają się od około 3,5 tys. zł - w tym przeglądzie wychodzimy z takich okolic, natomiast górny próg cenowy określamy na 12 000 zł.

 

 

 

 

Jaki rower elektryczny wybrać dla siebie?

Do typowo komunikacyjnych zastosowań zdecydowanie wystarczy miejski rower elektryczny - na rynku znajdziemy masę zarówno damskich, jak i męskich konstrukcji tego typu. Rowery z wygodną pozycją, często ze sztywnym widelcem. W mieście świetnie radzą sobie też konstrukcje typu trekking / cross - tego typu jednoślady mają jednak zasadniczą przewagę, bo w większości przypadków można zjechać nimi w lekki teren (np. utwardzona droga w lesie), więc weekendowe wyprawy poza miasto i na łono natury również wchodzą w grę. Jeśli mieszkasz na terenach podmiejskich i masz dość korków na wjeździe do miasta albo zwyczejnie musisz codziennie wnosić rower na piętro swojego mieszkania - polecamy zainteresować się składakami. Tego typu rowery w minutę złożyć idzie do kompaktowych rozmiarów walizki, wygodnie transportować je w pociągu, a po dojechaniu do stacji końcowej wystarczy beznarzędziowo je złożyć (również minuta roboty) i wygodnie dojechać do miejsca docelowego. Składaki są też z natury lżejsze (ale i oferują mniejszy zasięg, o czym poniżej) - tym modelom poświęcamy ostatnią stronę przeglądu. Oczywiście jeśli szuka się jednego roweru, który pozwoli wjechać teren i do miasta zarazem, można rozważyć też zakup taniego górskiego roweru elektrycznego. Terenowe opony to żaden kłopot w trakcie dojazdów do pracy - silnik o mocy 250W bez wysiłku będzie wspomagał nas do 25 km/h - tak, jak w każdym innym rowerze elektrycznym.

 

 

 

 

Silniki - rodzaje i charakterystyka

W najbardziej zaawansowanych, ale i droższych rowerach elektrycznych, stosuje się przeważnie silniki montowane centralnie (w miejscu korby i suportu). Tego typu jednostki cechuje nie tylko lepsza kultura pracy, ale przede wszystkim dobre rozłożenie masy silnika - znajduje się on w centrum środka ciężkości roweru, przez co nie wpływa znacząco na sposób prowadzenia roweru. Tego typu jednostki z powodzeniem stosuje się w rowerach jeżdżących w terenie - i mamy tu na myśli nie tylko konstrukcje trekkingowe, ale zaawansowane rowery MTB. To jest po prostu najlepsze dotychczas opracowane miejsce ulokowania silnika. Jeśli chodzi o silniki centralne, to większość rowerów opartych jest o system Shimano STEPS, natomiast nie da się pominąć także jednostek Boscha. Firmy, które są często spotykane na rynku (choć niekoniecznie wśród najtańszych modeli) to: Yamaha, Pansonic, Brose, Fazua. W rowerach miejskich i hybrydowych często spotkamy z kolei napędy firmy Bafang oraz różne mniej znane konstrukcje, które trafiają do rowerów za sprawą niskiego kosztu dla producenta. To z kolei pozwala zaoferować klientom detalicznym niską cenę roweru. 

W najbardziej przystępnych cenowo rowerach elektrycznych spotyka się silniki montowane w piastach - z przodu albo z tyłu. Jest wiele tego typu jednostek, które także pracują bez zarzutu, jednak siłą rzeczy odczuwalne jest mniej naturalne rozmieszczenie masy (szczególnie odczuwa się to w przypadku silników zlokalizowanych z przodu) oraz mniejsza kultura i płynność pracy takiego systemu. 

 

 
 

 

 

Baterie rowerów elektrycznych - na co zwrócić uwagę?

Godnym polecenia typem baterii są nowoczesne akumulatory litowo-jonowe. To wiodący typ akumulatorów. Są to obecnie najlżejsze, najbardziej kompaktowe oraz najbardziej wydajne baterie na rynku. Nie zmienia to faktu, że nadal sporo ważą, jednak kwestią czasu jest postęp technologiczny w tym względzie i obniżenie wagi akumulatorów oraz ich wymiarów. Akumulatory litowo-jonowe nie posiadają też efektu pamięci.

 

 
 

 

 

Przy zakupie zdecydowanie należy zwrócić uwagę na pojemność akumulatora, wyrażaną w watogodzinach (Wh) lub amperogodzinach (Ah) - kompaktowe baterie spotykane w rowerach składanych mają najmniejsze baterie (około 6-8 Ah, pozwalające przejechać na jednym ładowaniu maksymalnie około 50 - 60 km). Najbardziej pojemne akumulatory w elektrykach do miasta to około 500, a nawet 625 Wh. Generalnie im więcej, tym lepiej.

Także w tym wypadku trzeba zwrócić uwagę na ulokowanie akumulatora - on przecież także dostarcza dodatkowej masy. Najbardziej optymalnym rodzajem wydaje się akumulator zintegrowany lub po prostu przymocowany do rury dolnej (również ze względu na środek ciężkości rowerów) - tego typu rozwiązania rekomendowane są do rowerów, których przeznaczeniem jest jazda w terenie. Nowoczesne miejskie, crossowe i trekkingowerowery elektryczne mają baterie właśnie w tym miejscu. Wielu producentów oferuje alternatywne rozwiązanie i mocno popracowało nad mocowaniem baterii w miejscu bagażnika (tworząc m.in. zintegrowane z ramą bagażniki). 

 

 

 

 

Wyposażenie dodaktowe

Przy poszukiwaniach roweru elektrycznego nie można zapomnieć, że będzie nam służyć w naszej codzienności. W zmiennych warunkach i podczas różnych pór roku. Zwróćcie uwagę na tradycyjne elementy wyposażenia, takie jak błotniki, oświetlenie, osłony na łańcuchy, podpórki czy bagażniki - te elementy pozwolą już po zakupie cieszyć się z pełni użytkowych wartości roweru elektrycznego oraz podróżować komfortowo. 

Warto zwrócić uwagę także na takie elementy jak rodzaj przerzutek - sprawa ma się identycznie, jak w przypadku rowerów tradycyjnych. Do wyboru mamy tradycyjne przerzutki zewnętrzne (zwykle mowa o takich grupach jak podstawowy Shimano Tourney, Shimano Altus oraz lepsze: Shimano Acera, Shimano Deore) oraz przerzutki zintegrowane z piastą - chodzi o popularne układy Shimano Nexus 3- lub 7-biegowe. Piasty z biegami wewnętrznymi mają tę przewagę, że są bezobsługowe i bardzo bezawaryjne. Jest jeszcze jeden mały wyjątek - Shimano ma w swojej ofercie piastę z biegami wewnętrznymi Di2 (system elektronicznej zmiany biegów), która współpracuje z systemem Shimano STEPS. 

Co na rynku?

Na kolejnych stronach przedstawiamy wybrane modele na rok 2022, po jednym z oferty każdego producenta. Są to rowery, które aktualnie znajdziecie na rynku. Przegląd oparliśmy o Katalog Rowerowy.

 

 

 

Elops 120E

  • Cena: 3999.00 PLN
  • Waga: 25.90 kg
  • Opis ramy: 100% Stal
  • Przerzutka tylna: B'twin Microshift
  • Ilość blatów i koronek: '1x6
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: w tylnym kole 36 V, 250 W maks.
  • Bateria: Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Elops

EcoBike Basic

  • Cena: 4400.00 PLN
  • Waga: 21.50 kg
  • Opis ramy: aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Stalowy
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney RD-TY300 - 6
  • Ilość blatów i koronek: '1x6
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Moc nominalna 250 W Moc maksymalna 320 W
  • Bateria: 280-576 Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY EcoBike

Cycle Denis BiClou Porteur

  • Cena: 3490.00 PLN
  • Waga: 22.50 kg
  • Opis ramy: aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Sztywny aluminiowy
  • Przerzutka tylna: Shimano 7
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 26"
  • Silnik: 250 W, bez szczotkowy, tylny
  • Bateria: 7,5 Ah / 270 Wh / 36 V
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Cycle Denis

Overfly Pioneer

  • Cena: 4698.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: stal
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: 250 W / tylny / bezszczotkowy / Shengyi
  • Bateria: 8.7 Ah / 313 Wh / 36 V / Li-ion / Samsung
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Overfly

Riverside ORIGINAL 920 E

  • Cena: 4899.00 PLN
  • Waga: 25.50 kg
  • Opis ramy: 100% Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR
  • Przerzutka tylna: SRAM X3
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: brushless 250 W w piaście tylnego koła
  • Bateria: Litowo-jonowy 36 V 11,6 Ah (418 Wh)
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Riverside

Maxim EMT 2.4 lady

  • Cena: 4949.00 PLN
  • Waga: 24.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SPINNER ODESA 700C
  • Przerzutka tylna: Shimano ARDT4000SGSL 9S ALIVIO
  • Ilość blatów i koronek: '3x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Zasada 250W 36V
  • Bateria: BMZ 11.6Ah, 417,6Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Maxim

 

 

 

Mbike e-CITY 728

  • Cena: 4999.00 PLN
  • Waga: 25.00 kg
  • Opis ramy: aluminiowa
  • Widelec/amortyzator przedni: Sztywny stalowy
  • Przerzutka tylna: Shimano M310 Altus
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Motor w piaście tył, BAFANG 250 W, 32 Nm
  • Bateria: Bagażnikowa na ogniwach SAMSUNG 2850 mAh, 10S4P 36V/11,4AH, gniazdo USB
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Mbike

Kross ELILLE 1

  • Cena: 4999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM HL 730 AMS
  • Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS
  • Ilość blatów i koronek: '1x3
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BAFANG
  • Bateria: BAFANG 43V/7.8AH
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Kross

Romet GAZELA RM

  • Cena: 4999.00 PLN
  • Opis ramy: alu 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: amortyzowany
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney TY300
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bafang G010
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Romet

Bianchi E-Spillo City Step Thru Altus 8sp

  • Cena: 6200.00 PLN
  • Opis ramy: E-Spillo City Step Thru
  • Widelec/amortyzator przedni: Bianchi stal
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus 8sp
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: EGoing 36V,250W,OLD 135MM
  • Bateria: Phylion SF-03 317 Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Bianchi

Marin Stinson E

  • Cena: 6399.00 PLN
  • Opis ramy: 6061 Aluminum
  • Widelec/amortyzator przedni: stal
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney, 7
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: 250 Watt
  • Bateria: 309Wh, 36V
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Marin

Muvike CITY

  • Cena: 6499.00 PLN
  • Waga: 23.00 kg
  • Opis ramy: aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour Nex
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BAFANG 250W G020.250.D / 36V
  • Bateria: litowo jonowy 36v 374 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Muvike

 

 

 

CTM E TERRA

  • Cena: 6769.00 PLN
  • Waga: 24.00 kg
  • Opis ramy: Alu
  • Widelec/amortyzator przedni: NEX E25 DS NLO
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-M310
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY CTM

Batavus Fonk E-go

  • Cena: 6999.00 PLN
  • Waga: 20.80 kg
  • Opis ramy: Aluminiowa ( ALU 7005 )
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Batavus E-motion
  • Bateria: Batavus E-motion 300Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Batavus

Pegasus ANCURA E7R HS

  • Cena: 9287.35 PLN
  • Opis ramy: Niskie wejście
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour
  • Przerzutka tylna: Shimano SG-C3001
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line
  • Bateria: Bosch Power Pack
  • Typ hamulców: Szczękowe hydr.
ROWERY Pegasus

Electra Townie Go! 7D

  • Cena: 9299.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061-T6 z opatentowaną technologią Flat Foot Technology®
  • Widelec/amortyzator przedni: Stal o wysokiej wytrzymałości Hi-ten, z prostymi/zwężanymi goleniami
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney TY, 7-biegowa
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: Silnik w piaście tylnej Hyena, 250 W
  • Bateria: Hyena 250 Wh, w zestawie ładowarka 2 A
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Electra

Rock Machine Cityride e100 SD

  • Cena: 9400.00 PLN
  • Waga: 26.60 kg
  • Opis ramy: Alloy Al-6061 T6
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM 187D AMS, 1-1/8"
  • Przerzutka tylna: SHIMANO RD-M310-L
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SPORT DRIVE MD250S, 36V, 250W, 90Nm
  • Bateria: battery, 36V, 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Rock Machine

Kellys E-CRISTY 10

  • Cena: 9799.00 PLN
  • Opis ramy: Kellys e-FRAME Tour
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX30 HLO
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus M2000
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano STEPS E5000, 36V
  • Bateria: Shimano BT-E8010, 504Wh / 14Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kellys

 

 

 

Superior SSC 100 L

  • Cena: 10234.00 PLN
  • Opis ramy: Alloy 6061 T6
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM 187D AMS, 1-1/8
  • Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SHIMANO STEPS E5000, 36V, 250W, 40Nm
  • Bateria: SHIMANO STEPS, BT-E6000, 36V, 418 Wh,
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Superior

Trek Verve+ 1

  • Cena: 10399.00 PLN
  • Waga: 22.45 kg
  • Opis ramy: Alpha Aluminium z wewnętrznym prowadzeniem linek
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX, sprężyna zwojowa, regulowane naprężenie wstępne
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus M2000, długi wózek
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line, 250 W, 40 Nm, 25 km/h
  • Bateria: Bosch PowerTube 400
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Trek

BH ATOM CITY WAVE

  • Cena: 10448.85 PLN
  • Opis ramy: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX DS
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BH 1E-36V
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY BH

Bergamont E-Horizon 4 RT

  • Cena: 10679.00 PLN
  • Waga: 26.30 kg
  • Opis ramy: Aluminium-6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-M3100, Shadow
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus
  • Bateria: Bosch RackType
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bergamont

Giant Roam E+

  • Cena: 10799.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium ALUXX, główka ramy OverDrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SyncDrive Core, 50Nm, Powered by Yamaha
  • Bateria: EnergyPak 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Giant

LIV Rove E+

  • Cena: 10799.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium ALUXX, główka ramy OverDrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio,
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SyncDrive Core, 50Nm, Power by Yamaha
  • Bateria: EnergyPak 4A Fast
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY LIV

 

 

 

Scott Sub Cross eRide 30 Unisex

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Waga: 23.70 kg
  • Opis ramy: Sub eRIDE Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NVX 30 NLO DS QR 700C
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio 3100 9 przełożeń
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 29"
  • Silnik: Bosch Active
  • Bateria: 400Wh PowerTube
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Scott

Orbea OPTIMA E50

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Opis ramy: Orbea Optima
  • Widelec/amortyzator przedni: Optima 400mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney TX800
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Ebikemotion X35 Plus 25kmh
  • Bateria: Ebikemotion 36V/6.9A 248Wh ANT+
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Orbea

KTM MACINA CROSS A410

  • Cena: 11099.00 PLN
  • Waga: 21.40 kg
  • Opis ramy: Macina Trekk. Offroad US Alloy6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX-E25 coil NLO
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus M2000-9 SGS shadow
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch ACTIVE Gen.3 - 25km/h / 40Nm
  • Bateria: Bosch PowerPACK 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY KTM

Hercules Lyon F7

  • Cena: 11145.75 PLN
  • Waga: 25.00 kg
  • Opis ramy: AL 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour CR85
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active, GEN3, 250 Watt, 40 Nm
  • Bateria: Bosch Standard 500
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Hercules

Cannondale Quick Neo 2 SL Remixte

  • Cena: 11799.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C3 alloy
  • Widelec/amortyzator przedni: Full carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Mahle ebikemotion X35 250W
  • Bateria: Mahle ebikemotion X35 250Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cannondale

Canyon Pathlite:ON 4

  • Cena: 11799.00 PLN
  • Waga: 22.50 kg
  • Opis ramy: Canyon Pathlite:ON
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCM34
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore M5100
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 29"
  • Silnik: Bosch Performance Line CX (Gen4)
  • Bateria: Bosch PowerTube
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Canyon

 

 

 

Breezer Greenway+ IG LS 1.3

  • Cena: 11825.00 PLN
  • Waga: 24.12 kg
  • Opis ramy: Breezer hydroformed aluminum,
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX LO 700C
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano STEPS E5000
  • Bateria: Shimano STEPS E8014, 418Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Breezer

Sparta c-Grid Energy M7Tb

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Waga: 28.20 kg
  • Opis ramy: ALU 7005
  • Widelec/amortyzator przedni: Amortyzowany, regulacja twardości
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus 50Nm
  • Bateria: BOSCH
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Sparta

Merida eSPRESSO 300 SE EQ 418 Wh

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Opis ramy: eSPRESSO LITE aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX-PM-DS Coil
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus M2000 SGS
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano E5000 40 Nm
  • Bateria: Shimano E8014 418 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Merida