Materiał zawiera treści reklamowe

Jaki rower crossowy do 4000 zł?

Dowiedz się, czym charakteryzują się rowery crossowe w cenie do 4000 zł. Czego można się po nich spodziewać oraz jaki jest rynkowy standard w tej cenie w rowerach z kolekcji na 2025 rok.

Drukuj
Tomasz Makula

Rower crossowy to dobry wybór dla użytkownika szukającego uniwersalnego i szybkiego sprzętu, ale z nutką sportowego charakteru. Na wycieczki, treningowe przejażdżki, ale też do miasta. Zobaczcie, czego można się spodziewać po crossie za 4000 zł.

Rower crossowy to bardzo popularny typ jednośladu, który ma sobie dużo uniwersalności i stanowi dobry wybór dla wielu osób chcących mieć jeden rower zaspokajający wiele potrzeb. Typowy rower crossowy stanowi połączenie sprzętu do sportowych i turystycznych jazd. Pozycja ciała za kierownicą jest bardziej pochylona, niż na trekkingach czy rowerach miejskich, ale nie tak sportowa, jakiej wymagają rowery szosowe, czy nawet gravele. Z drugiej strony szybkością jazdy i ogólną lekkością rower crossowy bije na głowę rowery trekkingowe czy klasyczny rower miejski. Tego typu sprzęt najlepiej sprawdza się na asfaltach, szutrach, leśnych duktach, polnych drogach, poradzi sobie też w lekkim terenie, choć oczywiście tam daleko mu do roweru górskiego.

Michał Kuczyński

Niemniej jednak jest to wyjątkowo uniwersalny typ jednośladu, który poradzi sobie (dobrze) w wielu sytuacjach i na zróżnicowanych trasach. W mieście również, choć pamiętajmy, że fabrycznie rower crossowy trafia do nas goły. Dodatkowe wyposażenie - błotniki, oświetlenie, bagażnik - musimy dokupić osobno. Dzięki temu możemy jednak być pewni, że cross w identycznej cenie będzie lepiej wyposażony, niż rower trekkingowy. Zobaczmy więc, jak zbudowany i wyposażony jest rower crossowy do 4000 zł?

Rama i amortyzator

Rowery crossowe w cenie między 3 a 4 tys. zł zawsze mają aluminiową ramę. Przeważnie producenci stosują cieniowane rury, które charakteryzują się niższą masą i pozytywnie wpływają na ostateczny wynik na wadze. Ramy mają estetycznie prowadzone wewnętrznie przewody i są przygotowane na montaż bagażników i błotników. To istotne, gdyby ktoś chciał podróżować, bądź dojeżdżać do pracy na swoim rowerze crossowym. Warto też dodać, że producenci zwykle oferują dwie wersje każdego modelu - damską i męską. Wariant dla kobiet ma obniżoną ramę, natomiast rower crossowy męski posiada klasyczną poziomą górną rurę.

Typowy rower crossowy posiada amortyzator, choć na rynku niektórzy producenci do worka ,,cross" wrzucają też rowery ze sztywnymi widelcami, które tak naprawdę stoją gdzieś pomiędzy kategorią rowerów crossowych, a fitness bike'ów i takie też w sklepach spotkacie. Natomiast taki typowy - podręcznikowy - rower crossowy ma amortyzowany widelec. Jego skok to przeważnie 60 mm, choć można też trafić modele ze skokiem 70 i 80 mm. To już niewielkie różnice, ale ważne, aby amortyzator miał blokadę skoku. To znacznie ułatwia dynamiczną jazdę na stojąco i na gładkich nawierzchniach. 4000 zł to już całkiem niemały budżet i choć to nadal rzadkość to w takiej kwocie można już trafić rowery crossowe wyposażone w amortyzator powietrzny. To duży plus, ponieważ jego twardość można ustawiać do wagi użytkownika w szerokim zakresie, czego w sprężynowym widelcu nie zrobimy.

Tomasz Makula
Tabou Flow 5.0 GTSMichał Kuczyński

Dobry osprzęt i hydrauliczne hamulce tarczowe

Jak już wspominaliśmy, większość rowerów crossowych ma komponenty wyższej klasy, niż pozostałe kategorie rowerów na rynku oferowane w podobnej cenie. Dzieje się tak, ponieważ rowery crossowe to wyjątkowo proste maszyny. W innych ,,koszty" robią rzeczy, których tutaj zwyczajnie nie ma. Mamy na myśli pełne wyposażenie trekkingowe oraz miejskie, czy wyjątkowo drogie klamkomanetki w gravelach. Cross swoją prostotą i byciem ,,golasem" gwarantuje nam dobrze wyposażony i solidny rower w relatywnie niskiej cenie.

Tabou Flow 5.0 GTSMichał Kuczyński
Tabou Flow 5.0 GTSMichał Kuczyński

Standardem w założonym budżecie są napędy oparte o 2 lub 3 blaty z przodu. Z kolei z tyłu znajdziemy 8,9 lub 10 biegów w kasecie. Wyraźnie dominują jednak systemy 2x9 i 3x9. Jedna koronka w tą czy w tą to detal, bowiem ogólnie wszystkie te napędy gwarantują duży zakres przełożeń. Tymi rowerami śmiało można szybko jeździć po płaskim i pokonywać podjazdy w górach. Najczęściej spotkacie tu grupę Shimano Cues, ale sporo rowerów wciąż posiada napędy ze starszych grup japońskiego producenta - Alivio, Altus czy Acera.

W kontekście wyposażanie duży plus należą się hamulcom. Standardem spotykanym w 90% rowerów są hamulce tarczowe hydrauliczne, które są najlepszym i najbardziej skutecznym systemem. Oczywiście tańsze crossy nadal mają często szczękowe hamulce v-brake lub mechaniczne tarczówki, ale między 3 a 4 tys. zł takowe można trafić sporadycznie.

Tabou Flow 5.0 GTSMichał Kuczyński

Ogumienie w rowerach crossowych ma zwykle około 40 mm szerokości i dość szybki bieżnik, który jednocześnie jest w stanie poradzić sobie z lekkim terenem. Oczywiście opony to najprostszy element do podmiany, ale warto mieć na względzie taką możliwość, bowiem ten element wyposażenia roweru wpływa bardzo mocno na wrażenia z jazdy. Przykładowo, szersze opony zwiększą komfort jazdy, a węższe i bardziej łyse poprawią osiągi na szosie. Do wyboru do koloru, choć fabryczne 40-42 mm to fajny i uniwersalny rozmiar - tak na asfalt czy w teren, jak i do jazdy po mieście.

Zobacz również:

To nie rowery górskie, ale sporo potrafią

Tomasz Makula

Spoglądając na dobry rower crossowy z daleka można pomyśleć sobie, że podobieństwo do roweru górskiego jest tutaj bardzo znaczne. No i faktycznie wyglądem można niekiedy je pomylić, szczególnie gdy w rowerze crossowym będą założone nieco szersze opony z agresywniejszym bieżnikiem. Pamiętajmy jednak, że cross to nie MTB i jeśli chcemy katować rower w trudnym terenie, to warto jednak skierować swoją uwagę na rowery górskie. Pomimo, że najlepsze rowery crossowe dadzą sobie radę nawet na singletrackach, to zwyczajnie szkoda je niszczyć w ten sposób, bo nie są one do końca na to przygotowane. Rower crossowy nadaje się do przejechania przez lekko terenowe trasy, ale jego dedykowane zastosowanie to jazda po szutrach, leśnych duktach, polnych drogach, asfaltach oraz po ścieżkach rowerowych.

Zobacz również:

Dlaczego nie gravel lub trekking?

Szukając roweru dla siebie możecie się zastanawiać nie tylko między ,,cross czy MTB", ale brać też pod uwagę rower trekkingowy lub gravela. Tu zasady są proste. Trekking będzie bardziej komfortowy, ale cięższy i wolniejszy. Gravel z kolei będzie szybszy i bardziej sportowy, ale różnice nie są wcale duże, a z pewnością w tej cenie będzie gorzej wyposażony. Sami zdecydujcie, czy więcej w Was sportu, czy rekreacji, czy może zostajecie przy rowerze crossowym, bo jest ,,najtańszy" i najbardziej uniwersalny.

Polecane przez redakcję

W sezonie 2025 w analizowanym przedziale cenowym postanowiliśmy wyróżnić dwa modele crossówek, które mają bardzo podobny poziom wyposażenia i ceny. To solidne propozycje dwóch polskich producentów!

Unibike Crossfire GTS (lub LDS - wersja damska)

Polski Unibike to jeden z tych rodzimych producentów, który wyspecjalizował się w budowaniu rowerów o świetnym stosunku ceny do jakości, a przy tym skupia się przede wszystkim na budowaniu rowerów z najpopularniejszych segmentów rynku, takich jak hardtaile MTB, crossówki, trekkingi, rowery miejskie czy... gravele. Dlatego jeśli jakiś znajomy pyta nas o poradę dot. zakupu roweru ze średniej półki cenowej do jazdy łączonej po asfaltach i bezdrożach, zawsze jednym z pierwszych wyborów są dla nas modele Unibike

W tym przypadku chcemy Wam polecić model Crossfire, który posiada wyposażenie przekraczające rynkową średnią w oferowanej przez Unibike'a cenie, a do tego posiada naprawdę piękne malowanie, które sprawia wrażenie obcowania z rowerem z półki "premium". Oczywiście pod względem konstrukcyjnym mamy tutaj standardową na tym poziomie aluminiową ramę, która w pakiecie z regulowanym mostkiem pozwala zająć na tym modelu komfortową pozycję. Doceniamy zastosowany tu standard wkładu suportu - mamy tu już suport z wkręcanymi miskami, do których montujemy korbę ze zintegrowanym ramieniem Hollowtech II - taki układ gwarantuje efektywny transfer energii na napęd, co przekłada się na bardziej dynamiczne przyspieszenia i generalnie odczucie lżejszej jazdy. Generalnie rzecz biorąc mamy tu do dyspozycji klasyczną, crossową ramę, która pozwala na montaż wielu dodatkowych elementów, takich jak bagaznik, błotniki i inne użytkowe wyposażenie. 

Pod względem wyposażenia Unibike oferuje nam napęd Shimano Cues w konfiguracji 2x9. Jeśli wolelibyście napęd 2x10, to odnotujcie, że taka konfiguracja dostępna jest już w nieco droższym modelu Viper, który przekracza nieco próg 4 tys. zł. Na pokładzie czekają też hydrauliczne hamulce tarczowe od Shimano. Jako że Unibike jest też równolegle polskim dystrybutorem kilku uznanych, niemieckich marek, pozostałe elementy wyposażenia tego modelu również są jakościowe - mamy tu na myśli m.in. opony od Schwalbe czy ergonomiczne chwyty kierownicy.

  • Rama: 700C / ALU 6061-T6 / 17", 19", 21", 23"
  • Widelec przedni: SR SUNTOUR NVX30 / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 75MM
  • Napęd Shimano Cues 2x9
  • Opony SCHWALBE SMART SAM / 28X1.65
  • Hamulce SHIMANO MT410 (hydrauliczne)
  • Cena: 3399 PLN
unibike.pl gdzie kupić?

Northtec Caledon CUES 2x9 (lub Madeira CUES 2x9 - wersja damska)

Kolejny z polskich specjalistów w budowaniu rowerów o rekreacyjnym i użytkowym przeznaczeniu, które są skrojone idealnie pod potrzeby i możliwości rodzimego rowerzysty. U Northteca także możecie liczyć na ponadprzeciętnie dobre wyposażenie, które przekłada się na świetny stosunek ceny do jakości produkowanych przez nich rowerów. Nie jest tajemnicą, że wśród bardziej podstawowych modeli różnice pomiędzy poszczególnymi ramami są znikome i to właśnie na polu wyposażenia czuć największą różnicę w odczuciach z jazdy. 

W sezonie 2025 chcemy Waszej uwadze polecić szczególnie model Caledon Cues 2x9 lub jego damską wersję Madeira Cues. Powyższe w bardzo przyzwoitej cenie oferują kompletną grupę Shimano Cues w wersji 2x9, która gwarantuje bezproblemowe działanie i całkiem dobrą jakość zmianę biegów. Kompletna grupa napędowa zawsze punktować będzie wzajemną kompatybilnością i możliwością dokładniejszego wyregulowania. Do tego mamy na pokładzie oczywiście hydrauliczne hamulce tarczowe. Warto na marginesie wspomnieć, że dla osób potrzebujących szerszej rozpiętości biegów, Northtec ma również w ofercie nieco lepiej wyposażone modele Caledon Cuex 2x10 w cenie delikatnie przekraczającej nasze widełki cenowe. 

Rodzina modeli Caledon bazuje na aluminiowej, hydroformowanej ramie, która przede wszystkim ma pozwolić na zajęcie wygodnej pozycji i komfortowe przemieszczanie się. Na tym poziomie mamy już środek suportu z wkręcanymi miskami i korbę Hollowtech II - taki zestaw pozwala na efektywne przekazywanie mocy z pedałowania na prędkość, czyli pozwala po prostu jeździć szybciej i lżej. Tego typu rozwiązanie jest też odporne na awarie i łatwe we własnoręcznym serwisie. To zdecydowanie pozycja godna uwagi!

  • Rama Alu 6061 Hydroformowana
  • Widelec SR Suntour NVX RL 700C 75mm
  • Napęd Shimano Cues 2x9
  • Hamulce Shimano BR- MT200, 160 mm hydrauliczne
  • Opony Schwalbe Smart Sam 700x45C
  • Cena 3299 zł
nrowery.pl gdzie kupić?

Co na rynku?

Poniżej znajdziecie przegląd rowerów crossowych w cenie od 3000 zł do 4000 zł. Po jednym modelu na rok 2025 od każdego z producentów dostępnych na polskim rynku. Przegląd jak zwykle oparliśmy o najnowszą wersję Katalogu Rowerowego.

Giant Roam 2

  • Cena: 3999.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, mocowanie bagażnika i błotników, mocowanie nóżki 18mm, oś QR 135mm, post-mount, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX HLO 700C, skok 63mm
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano U3020
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: Giant CrossCut, 60TPI, FlatGuard Deflect 2, 700x42c
  • Hamulce: Tektro TKD-143
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Giant

LIV ROVE 2

  • Cena: 3999.00 PLN
  • Opis ramy: aluminium ALUXX, mocowanie bagażnika i błotników, mocowanie nóżki 18mm, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX HLO 700C, 63mm skoku
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U3020
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: Giant CrossCut, 60TPI, FlatGuard Deflect 2, 700x42c
  • Hamulce: Tektro HD-M276 tarcze 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY LIV

Riverside 920 SRAM NX

  • Cena: 3999.00 PLN
  • Waga: 12.30 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wymienny hak przerzutki, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NCX AIR
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: SRAM NX 11s
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Opony: CST Tirrent, 700x40c
  • Hamulce: Tektro T275, 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Riverside

Merida CROSSWAY 300 25

  • Cena: 3999.00 PLN
  • Opis ramy: CROSSWAY TFS III, aluminium, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, maksymalna szerokość opony: 700x35c, oś 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NX1-DS-LO-700C-63
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U6020, 10s
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Opony: Maxxis Overdrive Excel, 700x40c
  • Hamulce: Shimano MT200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Merida

Pells Crono 2 W

  • Cena: 3890.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NCX Coil
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-U3020 Cues
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: Schwalbe Delta Cruiser Plus 47-622
  • Hamulce: Shimano BL-MT200 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Pells

Specialized Sirrus X 3.0

  • Cena: 3800.00 PLN
  • Opis ramy: Specialized A1 Premium Aluminum
  • Widelec/amortyzator przedni: Sirrus X Alu Disc
  • Przerzutka tylna: microSHIFT Advent
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Pathfinder Sport, 700x42
  • Hamulce: Tektro HD-R280, tarcze 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Specialized

Kellys PHEEBE 50

  • Cena: 3799.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowana podpórka
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX RL DS
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Cues U4020
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: SCHWALBE CX Comp 40-622 (700x38C) K-Guard
  • Hamulce: SHIMANO MT200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kellys

Canyon Pathlite 4

  • Cena: 3799.00 PLN
  • Waga: 13.36 kg
  • Opis ramy: Canyon Pathlite AL, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś QR 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX30
  • Skok widelca: 70 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore M4120, 10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: Schwalbe G-One Bite 45mm
  • Hamulce: Shimano MT200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Canyon

Bulls CROSSBIKE 2

  • Cena: 3741.45 PLN
  • Opis ramy: aluminium 6061. QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NVX30
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus RD-M2000
  • Ilość blatów i koronek: '3x9
  • Opony: Supero Ranger 44-622, 28 x 1.625
  • Hamulce: Tektro HD-T275, 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bulls

Fuji Traverse 1.3

  • Cena: 3654.35 PLN
  • Waga: 14.49 kg
  • Opis ramy: Fuji A2-SL, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: post mount, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR NEX
  • Skok widelca: 60 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio shadow
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: Kenda Drumlin, 40-622, K-Shield
  • Hamulce: Shimano MT200 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Fuji

Author Grand ASL

  • Cena: 3599.00 PLN
  • Waga: 14.50 kg
  • Opis ramy: aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Vita TnL
  • Skok widelca: 80 mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '3x9
  • Opony: AUTHOR Speed Master 29" × 1,75"
  • Hamulce: TEKTRO HD-M280
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Author

Romet ORKAN 5 CS D

  • Cena: 3599.00 PLN
  • Waga: 15.80 kg
  • Opis ramy: aluminiowa 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX E-25 NLO
  • Skok widelca: 70 mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Cues RD-U4020 SGS
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: VeeTire Speedster 700x44C
  • Hamulce: Shimano BL-MT200/BR-M200 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Romet

Kross Evado 5.0

  • Cena: 3599.00 PLN
  • Opis ramy: EVADO 5.0, aluminium, hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: post mount
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX HLO
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Cues
  • Przerzutka tylna: SHIMANO CUES U6020
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: WANDA G5001 28 x 1,75
  • Hamulce: SHIMANO MT200 POWER RT600 160 6B
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kross

Cannondale Quick 4

  • Cena: 3549.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C3 Alu
  • Widelec/amortyzator przedni: sta
  • Grupa napędowa: microSHIFT
  • Przerzutka tylna: microSHIFT Advent
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Opony: Schwalbe Spicer, 700 x 35c
  • Hamulce: Tektro, 160mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cannondale

Kands AVANGARDE CUES DAMSKI

  • Cena: 3499.00 PLN
  • Waga: 15.25 kg
  • Opis ramy: ALUMINIUM 6061, HYDROFORMOWANA, WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NVX RL
  • Skok widelca: 70 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Cues
  • Przerzutka tylna: SHIMANO CUES RD-U6020
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Opony: SCHWALBE 28X1.60
  • Hamulce: SHIMANO MT-200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kands

CTM BORA 2.0

  • Cena: 3490.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX, HLO DS
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Cues
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES RD-U3020
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: Freedom Wedge 28x1,75" reflex
  • Hamulce: Shimano MT200 / SMRT10
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY CTM

Stevens 3X

  • Cena: 3400.00 PLN
  • Waga: 13.50 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX-P
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Acera
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera
  • Ilość blatów i koronek: '3x8
  • Opony: Schwalbe Smart Sam Active-Line
  • Hamulce: Tektro STB
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Stevens

Cube Hyde ONE/Hyde ONE Trapeze

  • Cena: 3359.00 PLN
  • Waga: 12.10 kg
  • Opis ramy: Aluminium Superlite, Taper, podwójnie cieniowana
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE TK Disc, C:62 Full Carbon, Taper, Flat Mount, 12x100mm
  • Grupa napędowa: Shimano Essa
  • Przerzutka tylna: Shimano Essa RD-U2000-GS, 8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Opony: Schwalbe Big Apple, ActiveL, 55-622
  • Hamulce: Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/180)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cube

Kona Dew Plus

  • Cena: 3321.76 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, gwintowana mufa suportu, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Project Two Aluminum Disc
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Opony: WTB Horizon Comp 650x47c
  • Hamulce: Clarks M2
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kona

Rock Machine Crossride 300

  • Cena: 3199.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowanie hamulca: post mount, gwintowana mufa suportu, mocowanie na błotniki i bagażnik, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM 187D HLO, 1-1/8"
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Acera
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ACERA RD-M360-L
  • Ilość blatów i koronek: '2x8
  • Opony: WTB Riddler Comp, 29x1.75"
  • Hamulce: SHIMANO MT200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Rock Machine

Mbike CRS XT

  • Cena: 3199.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX RL DS 700C
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano XT
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-T8000 XT
  • Ilość blatów i koronek: '3x10
  • Opony: MAXXIS 700X40C Overdrive
  • Hamulce: Shimano Hydraulic MT-200 / Tektro HD-M275 160 mm
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Mbike

Maxim MX 5.5

  • Cena: 3199.00 PLN
  • Waga: 13.80 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NVX HLO
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Deore
  • Przerzutka tylna: Shimano DEORE
  • Ilość blatów i koronek: '3x9
  • Opony: 700 x 42C Control Plus C-1436
  • Hamulce: Shimano ASMRT30
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Maxim

Tabou FLOW 3.0 W

  • Cena: 3199.00 PLN
  • Waga: 14.20 kg
  • Opis ramy: Aluminium, hydroformowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SUNTOUR NEX HLO DS
  • Skok widelca: 60 mm
  • Grupa napędowa: Shimano Alivio
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ALIVIO M3100
  • Ilość blatów i koronek: '2x9
  • Opony: KENDA KICK BACK / 700x40C
  • Hamulce: SHIMANO ALTUS MT200
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Tabou

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj