Materiał zawiera treści reklamowe

Zaawansowane gravele z włókna węglowego

Sprawdź najbardziej zaawansowane, karbonowe rowery szutrowe - czym się cechują i jakie modele znajdziemy na rynku w sezonie 2025?

Drukuj
Tomasz Makula

Gravele w jednej konstrukcji łączą szosową szybkość i terenową dzielność. Najczęściej im droższy sprzęt, tym lepszy w obu tych aspektach. Sprawdzamy, co i za ile możemy znaleźć w najbardziej zaawansowanych rowerach szutrowych na rynku.

Gravele to niewątpliwe bardzo ciekawe rowery. Uniwersalność jaką oferują, sprawia, że jedną maszyna możemy pokonać bardzo wiele zróżnicowanych tras i ścieżek. Przed nimi stoi jednak trudne zadanie. Muszą być szybkie na szosie i gładkim szutrze , a jednocześnie dzielne w terenie, do tego komfortowe i lekkie zarazem. Na koniec oczekujemy od nich również wytrzymałości i odporności na defekty. Mają więc skupiać w sobie wiele pozornie rozłącznych cech. Z tego powodu, kupując taniego gravela z reguły musimy pójść na kompromis i pogodzić się z jego ograniczonym komfortem lub faktem, że będzie ciężki i dość wolny. Sprawy jednak mają się zupełnie inaczej, jeśli spojrzymy w kierunku najwyższych i najdroższych modeli

 

 

 

Co wyjątkowego oferują topowe gravele?

Nowoczesna technologia produkcji ram i komponentów stoi zdecydowanie po naszej stronie, a jedyną jej wadą jest cena, którą musimy za nią zapłacić. Najwyższe modele karbonowych ram to konstrukcje, które są jednocześnie lekkie, sztywne oraz znakomicie tłumiące drgania. Podobnie sprawa ma się w temacie komponentów - nowoczesne stożkowe karbonowe koła zapewniają dobre właściwości aerodynamiczne, a jednocześnie są zdolne absorbować wibracje pochodzące z terenu po którym jedziemy. Dodatkowo mają szerokie felgi, dostosowane do szutrowego ogumienia. Dzięki temu rowery dodatkowo zyskują na prowadzeniu. Nawiasem mówiąc, jest ono już bardzo dopracowane, branżowi giganci wykładają spore środki na to, aby finalne geometrie były na tyle zbalansowane, aby rower sprawnie składał się w szosowy łuk przy 50 km/h, a jednocześnie był zwinny na terenowym singlu. Mamy okazję testować różne maszyny i wiemy, że to się udaje - te rowery po prostu dobrze jeżdżą. Kluczowym tematem pozostaje zawsze ogumienie, w najwyższych modelach możemy liczyć na opony z górnej półki… i to ono potrafi zdziałać cuda. Lekko terenowe bieżniki, wykonane z wysokiej klasy mieszanki, przy gęstym oplocie potrafią toczyć się lepiej niż podstawowe szosowe slicki, a jednocześnie trzymać się w lekkim terenie znacznie lepiej, niż drutowane, tanie modele do MTB. Również producenci napędów i pozostałych komponentów nie stoją w miejscu - napędy dedykowane do graveli o specyficznej rozpiętości przełożeń, czy choćby kierownice o specjalnym profilu, gdzie chwyt za łapy wciąż pozostaje dość aero, a dolny potężnie wspomaga pewność trzymania (i prowadzenia) w trudnym terenie. Zbierając te wszystkie podzespoły - z uwagą na szczegóły - w całość, producenci są nam w stanie zaoferować maszyny o wadze około 7,5 - 8,5 kg, które wspaniale wspinają się pod górę, jeżdżą szybko po asfalcie oraz pozwalają śmiało pokonywać łatwe terenowe szlaki. Docenią to szczególnie zaawansowani użytkownicy, którzy lubią czuć rower, posiadać poczucie sztywności i dynamiki, a jednocześnie jeżdżą na tyle szybko i w dość wymagającym terenie, by wykorzystać wszystkie benefity, które zapewniają topowe gravele. Innymi słowa, drogie szutrowe maszyny spodobają się najbardziej tym, którzy umieją je wykorzystać.

 

 

 

 

Zobacz też:

 

Klasycznie czy rewolucyjnie?

Głównym tematem (poza samą geometrią) konstruowania efektywnych rowerów typu gravel jest zbudowanie maszyny, która bez strat w przenoszeniu mocy pomaga amortyzować nierówności. Producenci idą dwoma drogami, aby osiągnąć efekt płynności jazdy po wyboistym terenie. Jedni nie silą się na ekstrawaganckie rozwiązania, a oferują ,,jedynie” dopracowane ramy, gdzie całą ,,amortyzującą” robotę wykonują odpowiednio ułożone karbonowe włókna oraz ogumienie. Zaletą tego typu maszyn jest serwisowa prostota oraz większa odporność na ewentualne błoto, czy inne zanieczyszczenia. Mamy więc na rynku wiele bardzo dobrych, ale konstrukcyjnie dość zwyczajnych rowerów, choć jest też kilka przykładów pozornie zwykłych konstrukcji, gdzie otrzymujemy wyjątkowo dużo ugięcia z powodu interesującego wyprofilowania ,,rurek”  z karbonu - np. tylny trójkąt ,,Triple Triangle” w GT Grade. Istnieje też grupa producentów, która wzbogaca ramy swoich szutrówek o różnego rodzaju amortyzujące systemy, oparte o łożyskowane punkty obrotu lub mikro amortyzatory. Każdy z nich działa inaczej, wszystkie dają riderom dodatkowe tłumienie i komfort. Przy okazji sprawiają, że rowery te są po prostu ciekawe i nieco egzotyczne. Śmiało można wymienić tu choćby: IsoSpeed z Treka Checkpoint’a, Future Shock’a ze Specialized’a Diverge’a, czy system Kingpin suspension z Cannondale’a Topstone’a. Co ważne, wszystkie wymienione dotychczas marki oferują rozwiązania, które wygładzają, ale na pewno nie zwalniają roweru - i to jest właśnie klucz! Gdzieś na drugim brzegu (w przenośni i dosłownie) stoi amerykański Niner, którego model MCR 9 RDO jest szczytem podejścia na rzecz wygładzania drogi. To gravel typU full suspension, który jednak może okazać się wcale nie szybszy niż lekki, wyczynowy hardtail do XC. Generalnie jednak, z każdym kolejnym rokiem widać na rynku trend do budowania coraz bardziej terenowych graveli. Rośnie przestrzeń na szerokie opony w ramach, pojawiają się kolejne modele z jakąś formą amortyzacji, do tego coraz częściej rowery mają opuszczane sztyce. Co więcej, firmy Rock Shox i Fox jako pierwsze stworzyły nawet seryjne amortyzatory dedykowane do graveli, które następnie weszły do produkcji również u innych producentów i dziś regularnie spotkamy je w rowerach na sklepowych półkach. 

 

 

 

 

Ceny i branżowy standard wyposażenia

Przegląd rynku daje dość klarowny obraz - wydając około 25 - 30 tys. zł otrzymujemy już doskonale wyposażony rower. W tej cenie możemy spodziewać się ramy wykonanej oczywiście z karbonu, karbonowych kół ze stożkiem 30-45 mm, elektronicznego napędu pokroju Sram Rival lub Force AXS w gravelowej wersji XPLR, czy Shimano GRX Di2. Hamulce to oczywiście hydraulika. Całość uzupełniają komponenty, gdzie co najmniej sztyca, ale zazwyczaj także kierownica są już karbonowe. Oczywiście istnieje od tego sporo odstępstw, a wiele brandów oferuje swoje najwyższe modele z nieco uboższym wyposażeniem, bez karbonowych kół oraz elektrycznych przerzutek. Wówczas nie kupimy u nich droższych maszyn, niż takie za 12-15 tys. zł. Bywa również w drugą stronę, przeglądając rynek znaleźliśmy też rowery za ponad 50 000 zł...

 

 
 

 

Na co zwrócić uwagę podczas zakupów?

Wszystkie modele z górnej półki to po prostu dobre rowery. Różnią się jednak charakterem. Jedne są zorientowane bardziej przygodowo. Znajdziemy w nich mnóstwo miejsca na bardzo szerokie opony, mocowania do sakw i bidonów oraz nieco bardziej ,,wypłaszczoną” geometrię do pewnego jeżdżenia po największych bezdrożach. Inne z kolei mają zakodowane w ramach sportowe DNA, zachęcają do szybkiej jazdy, atakowania gdzie tylko się da, to maszyny idealne do gravel racingu, czy po prostu dla riderów lubiących dynamiczną i aktywną jazdę. Wiele rowerów stara się też łączyć te dwa światy. Wybór jest spory, w pierwszej kolejności należy sobie odpowiedzieć jakim jest się szutrowcem, a następnie dobrać odpowiedni sprzęt do swoich potrzeb. 

Co na rynku?

W dalszej części artykułu prezentujemy wybrane modele w cenach między 19 000 zł a 30 000 zł, dostępne na polskim rynku, których przegląd zrealizowaliśmy w oparciu o katalog.bikeworld.pl

 

KTM X-STRADA PRIME

  • Cena: 19399.00 PLN
  • Waga: 8.60 kg
  • Opis ramy: X-Strada Gravel Premium Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: X-Strada Gravel Perf. Carbon
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival XPLR eTap AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Mavic Allroad SL Carbon Dis
  • Opony: Continental Terra Speed 40-622
  • Manetki: SRAM Rival eTap AXS HRD
  • Hamulce: SRAM Rival CL 160 mm
ROWERY KTM

Cannondale SuperX 3

  • Cena: 19499.00 PLN
  • Opis ramy: SuperX Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: SuperX Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 820, Shadow RD+
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Opony: Vittoria Terreno T50, 700x40c
  • Manetki: Shimano GRX 820, 12
  • Hamulce: Shimano GRX 820, 160/160mm CL800
ROWERY Cannondale

3T Exploro RaceMax Ekar 13s

  • Cena: 19690.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowany zacisk sztycy, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Fango RaceMax
  • Przerzutka tylna: Campagnolo Ekar 13S
  • Ilość blatów i koronek: 1x13
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid Red 900 650b TR
  • Opony: Schwalbe G-ONE ALLROUND
  • Manetki: Campagnolo Ekar Ergopower
  • Hamulce: Campagnolo Ekar
ROWERY 3T

Argon 18 Dark Matter Ekar 1x13

  • Cena: 19900.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, system 3D, kompatybilna z grupami osprzętu mechanicznymi i elektronicznymi, wbudowana osłona widełek przed łańcuchem, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm, miejsce montażowe na błotnik
  • Przerzutka tylna: Campagnolo Ekar 13s
  • Ilość blatów i koronek: 1x13
  • Kompletne koła: Deda Gera Gravel Carbon
  • Opony: Pirelli Cinturato Gravel Hard TLR 38x700c
  • Manetki: Campagnolo Ekar 13s
  • Hamulce: Campagnolo Ekar
ROWERY Argon 18

Corratec ALLROAD C1

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Opis ramy: ALLROAD C1, Karbon, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: ALLROAD C1, Karbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM X1 Eagle AXS 12S
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: URSUS MIURA TC37 DISC CL
  • Opony: WTB Riddler 700Cx45 TCS Light/ Fast Rolling
  • Manetki: SRAM Apex Eagle AXS 12S
  • Hamulce: SRAM Apex 160mm
ROWERY Corratec

Romet NYK 3.0 SRAM

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Waga: 9.90 kg
  • Opis ramy: carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Rock Shox Rudy
  • Przerzutka tylna: Sram Rival AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Opony: Schwalbe G-One R 700x45C
  • Manetki: Sram Rival AXS 1
  • Hamulce: Sram Apex 140mm
ROWERY Romet

Kross ESKER RS 3.0

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Opis ramy: ESKER RS 3.0, Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś 12x142mm, taperowana, zintegrowany zacisk sztycy
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM RIVAL XPLR AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: FSA SL-K AGX I25
  • Opony: SCHWALBE G-ONE RS TLE 700X45C
  • Manetki: SRAM RIVAL D1 AXS
  • Hamulce: SRAM RIVAL
ROWERY Kross

Superior XR 9.7 GR

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Opis ramy: SU-51-01, Carbon XR Race High Modulus, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, kompatybilna z grupami elektronicznymi, miejsce montażowe na błotniki, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: XR Hi Modulus Carbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: DT Swiss GR 1600 SPLINE®, CL
  • Opony: Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, TL-Easy, 40-622, ADDIX
  • Manetki: SHIMANO GRX RX820
ROWERY Superior

Rock Machine Gravelride CRB 900 AXS

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie na bagażnik i błotniki, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Gravel, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM RIVAL AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: WTB SPEEDTERA ST Light i23, Tubeless
  • Opony: WTB Riddler TCS Light/Fast Rolling Tan Wall, 700x45C
  • Manetki: SRAM RIVAL AXS
  • Hamulce: SRAM RIVAL AXS
ROWERY Rock Machine

Koga Colmaro Extreme Suspension Anniversary Edition

  • Cena: 19999.00 PLN
  • Waga: 11.70 kg
  • Opis ramy: KOGA Super smooth AI
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour GV32X
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX825
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Hamulce: Shimano GRX ST-RX825 Di2 160mm
ROWERY Koga

Cube Nuroad C:62 SLX

  • Cena: 20639.00 PLN
  • Waga: 8.10 kg
  • Opis ramy: C:62 Technologia Twin Mold, zintegrowane prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, flat mount, możliwość montażu błotników, bagażnika i nóżki
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE C:62 Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, zintegrowane prowadzenie przewodów, możliwość montażu błotników i bagażnika,
  • Przerzutka tylna: Sram XX SL Eagle AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Newmen Advanced SL X.R.25 Carbon, 24/24 szprych, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready
  • Opony: Schwalbe G-One-RX, Kevlar, 45-622
  • Manetki: Sram Force eTap AXS
  • Hamulce: Sram Force eTap AXS, Flat Mount (160/160)
ROWERY Cube

Kona Ouroboros CR/DL

  • Cena: 20782.84 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowania bikepackingowe, mufa suportu: PF, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Ouroboros Carbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival ETAP AXS
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Opony: Maxxis Rambler 700 x 45 TR EXO
  • Manetki: SRAM Rival ETAP AXS
  • Hamulce: SRAM Rival ETAP AXS
ROWERY Kona

Giant REVOLT X ADVANCED PRO 2

  • Cena: 20999.00 PLN
  • Opis ramy: kompozyt Advanced, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, flip chip tylnych widełek, mocowanie hamulca: flat mount, maksymalna szerokość opony 700x53mm, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox Rudy XPLR, 40mm, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM X01 Eagle AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x45c, tubeless
  • Manetki: SRAM Apex eTap AXS, 1x12
  • Hamulce: SRAM Apex eTap
ROWERY Giant

Cinelli King Zydeco II, RIVAL ETAP AXS

  • Cena: 20999.00 PLN
  • Opis ramy: CINELLI King Zydeco II, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, system Dual Response, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: COLUMBUS 1-1/8” - 1-1/2”, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Sram Rival AXS XPLR
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid Red 500
  • Opony: Pirelli Cinturato H 700x40
  • Manetki: Sram Rival AXS
  • Hamulce: Sram Rival Hydro Disc
ROWERY Cinelli

Stevens Camino AXS

  • Cena: 21000.00 PLN
  • Waga: 8.40 kg
  • Opis ramy: Carbon SL
  • Widelec/amortyzator przedni: STEVENS Full Carbon SL
  • Przerzutka tylna: SRAM Force AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Zipp 303 S DB
  • Opony: Continental Terra Speed
  • Manetki: SRAM Force AXS HRD
  • Hamulce: SRAM Force AXS 160mm
ROWERY Stevens

Wilier Rave SL Rival AXS

  • Cena: 21199.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, taperowana, mocowanie hamulca flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: MICHE GRAFF ALU DISC 25mm
  • Opony: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700x40
  • Manetki: SRAM RIVAL ETAP AXS
  • Hamulce: SRAM RIVAL ETAP AXS
ROWERY Wilier

Look 765 GRAVEL RS SRAM APEX AXS

  • Cena: 21900.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon
  • Przerzutka tylna: SRAM APEX XPLR AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: FULCRUM RAPID RED 500 2WF
  • Opony: HUTCHINSON TOUAREG 700X40
  • Manetki: SRAM APEX AXS ETAP
  • Hamulce: SRAM APEX
ROWERY Look

Pells Raw Carbon 1

  • Cena: 21990.00 PLN
  • Opis ramy: Pells Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Pells Raw carbon
  • Przerzutka tylna: Sram Force AXS
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Opony: Continental Terra Speed 40c
  • Manetki: Sram Force AXS 2x12s
  • Hamulce: Sram Force AXS
ROWERY Pells

Scott Addict Gravel 10

  • Cena: 22049.00 PLN
  • Waga: 8.60 kg
  • Opis ramy: Addict Gravel HMF Carbon; geometria Gravel, Wymienny hak przerzutki, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z błotnikami Syncros, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Addict Gravel HMF Flatmount Disc; 1 1/4”-1 1/2”
  • Przerzutka tylna: Shimano RD-RX825 GRX Di2
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Kompletne koła: Fulcrum Rapid RED Carbon
  • Opony: Schwalbe G-One Bite Performance; 700x45C
  • Manetki: Shimano GRX ST-RX825
  • Hamulce: Shimano BR-RX820
ROWERY Scott

Bianchi Arcadex PRO Sram Apex eTap AXS

  • Cena: 22149.00 PLN
  • Opis ramy: ARCADEX PRO, mocowanie hamulca: flat mount, hak przerzutki UDH, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox Rudy XPLR, 30mm, mocowanie hamulca: direct mount
  • Przerzutka tylna: Sram GX Eagle Transmission T-Type AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Velomann Terbium, 30mm
  • Opony: Pirelli Cinturato GRAVEL M Classic, 45-622
  • Manetki: Sram Apex AXS HRD
  • Hamulce: Sram APEX
ROWERY Bianchi

Focus ATLAS 8.0

  • Cena: 22999.00 PLN
  • Waga: 9.10 kg
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, BB86, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon, 12x100mm, flat mount
  • Przerzutka tylna: SRAM Rival eTap AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: DT Swiss GR531
  • Opony: WTB Riddler, 700 x 45C
  • Manetki: SRAM Rival eTap AXS, 12s
  • Hamulce: SRAM Rival AXS
ROWERY Focus

Canyon Grizl CF SLX 8 Di2 GRC

  • Cena: 23399.00 PLN
  • Waga: 9.12 kg
  • Opis ramy: Grizl CF SLX, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, maksymalna szerokość opony: 50mm, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Canyon FK0124, karbon 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX Di2 RD-RX825, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Kompletne koła: DT Swiss GRC1400 Spline
  • Opony: Schwalbe G-One Bite 45mm
  • Manetki: Shimano GRX Di2 Dual Control ST-RX825
  • Hamulce: Shimano Deore XT MT800
ROWERY Canyon

BMC Kaius 01 THREE

  • Cena: 23790.00 PLN
  • Opis ramy: Kaius 01 Premium Carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Kaius 01 Premium Carbon
  • Przerzutka tylna: SRAM RIVAL eTap AXS WIDE
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Opony: Pirelli Cinturato Gravel H, 40mm
  • Manetki: SRAM RIVAL eTap AXS HRD
  • Hamulce: SRAM Rival eTap AXS HRD, Paceline Rotors (160/160)
ROWERY BMC

Merida SILEX 8000

  • Cena: 23999.00 PLN
  • Opis ramy: SILEX CF2 II, Carbon, taperowana, punkty montażowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z grupami elektronicznymi, zintegrowany zacisk sztycy, maksymalna szerokość opony: 700x45c, oś: 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: MERIDA SILEX II CF2, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX825 Di2, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Kompletne koła: Easton EC70 AX, 21mm, Centerlock
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x45c
  • Manetki: Shimano GRX825 Di2
  • Hamulce: Shimano GRX820
ROWERY Merida

Cannondale SuperSix EVO SE 1

  • Cena: 24499.00 PLN
  • Opis ramy: SuperSix EVO CX Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: SuperSix EVO CX Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 822, Shadow RD+
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Opony: Vittoria Terreno Dry TNT, 700 x 40c
  • Manetki: Shimano GRX 820, 12
  • Hamulce: Shimano GRX 820, 160/160mm CL800
ROWERY Cannondale

Pivot Team Force XPLR AXS

  • Cena: 24900.00 PLN
  • Opis ramy: Vault
  • Widelec/amortyzator przedni: Pivot Vault Carbon
  • Przerzutka tylna: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS 12-
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: DT Swiss CR 1600 SPLINE 22mm - 700C 12x100 F/12x142 R
  • Opony: WTB Vulpine 700c x 40mm TCS Light/Fast Rolling 120TPI Dual DNA SG2
  • Manetki: SRAM FORCE ETAP AXS 12
  • Hamulce: Sram Force AXS HRD 12 160mm
ROWERY Pivot

Lapierre Crosshill CF 8.0

  • Cena: 24940.24 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, mocowanie hamulca: flat mount, mufa suportu: PF, mocowania na błotniki, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon UD SL, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM Force XPLR AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: DT Swiss GRC1600 SP
  • Opony: WTB Raddler TCS LIGHT 700x44c black 60TPI
  • Manetki: SRAM Force ETAP AXS D2
  • Hamulce: SRAM Force ETAP AXS D2
ROWERY Lapierre

Orbea TERRA M20iTEAM

  • Cena: 26499.00 PLN
  • Opis ramy: Orbea Terra carbon OMR Disc
  • Widelec/amortyzator przedni: Orbea Terra ICR
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX Di2 RX825
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Kompletne koła: Oquo Road Control RC25TEAM
  • Opony: Vittoria Terreno Dry CX-Gravel G2.0 TNT 700x38c
  • Manetki: Shimano GRX Di2 RX825
  • Hamulce: Shimano RX820
ROWERY Orbea

Felt BREED Advanced Force 1 eTap AXS

  • Cena: 26999.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, mocowanie hamulca: flat mount, kompatybilna z kołami 650b, 700c i 29", oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Felt BREED 1.0, UHC, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM Force XPLR eTap AXS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: ZIPP 303 S
  • Opony: Vittoria Terreno Dry, 700x38
  • Manetki: SRAM Force eTap AXS
  • Hamulce: SRAM Force 1
ROWERY Felt

Rondo Ruut CF 0

  • Cena: 26999.00 PLN
  • Opis ramy: RUUT G2 FLY CARBON
  • Widelec/amortyzator przedni: RONDO RUUT TWINTIP CARBON
  • Przerzutka tylna: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: DANDY HORSE
  • Opony: GOODYEAR XPLR INTER 700C X 45 / PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 650B X 45 (XS)
  • Manetki: SRAM FORCE ETAP AXS
  • Hamulce: SRAM FORCE AXS 160mm
ROWERY Rondo

Trek Checkpoint SL 7 AXS Gen 3

  • Cena: 28999.00 PLN
  • Waga: 9.00 kg
  • Opis ramy: Włókno węglowe OCLV Serii 500, wewnętrzne prowadzenie przewodów, isospeed, taperowana, zintegrowany schowek, mocowanie hamulca: flat mount, wbudowane prowadzenie łańcucha, hak przerzutki UDH, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Checkpoint, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Force XPLR AXS D2
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Bontrager Aeolus Elite 35V, OCLV Carbon
  • Opony: Bontrager Girona RSL, 220tpi, 700x42mm
  • Manetki: SRAM Force AXS D2
  • Hamulce: SRAM Force
ROWERY Trek

LIV DEVOTE ADVANCED PRO

  • Cena: 29999.00 PLN
  • Opis ramy: kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia błotnika, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip - tylnych widełek, max. rozmiar opony 700x53mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Kompozyt Advanced, max szerokość opon 50mm
  • Przerzutka tylna: SRAM Force eTap AXS
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Opony: CADEX AR, 170TPI, Race Shield+, X-Shield, 700x40c, tubeless
  • Manetki: SRAM Force eTap AXS, 2x12
  • Hamulce: SRAM Force eTap AXS, hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine [P]160mm, [T]160mm
ROWERY LIV

Specialized Diverge Expert Carbon

  • Cena: 30000.00 PLN
  • Waga: 9.52 kg
  • Opis ramy: Specialized Diverge FACT 9r carbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany schowek, gwintowana mufa suportu, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Future Shock 2.0, karbon, 12x100mm, flat mount
  • Przerzutka tylna: SRAM GX Eagle AXS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Kompletne koła: Roval Terra C
  • Opony: Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
  • Manetki: SRAM Rival ETAP AXS
  • Hamulce: SRAM Rival
ROWERY Specialized

 

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj