Materiał zawiera treści reklamowe

Elektryczny rower gravel - jaki wybrać?

Dowiedz się, na co zwrócić uwagę wybierając elektryczny rower gravel. Jak są zbudowane i jakie silniki mają elektryczne gravele? Sprawdź modele na 2025 rok!

Drukuj
Cannondale Topstone Neo SL 1 (2021) Michał Kuczyński

Rowery elektryczne typu gravel to praktyczne i uniwersalne pojazdy. Są lekkie i szybkie, prawie jak rowery szosowe ze wspomaganiem, a jednocześnie gotowe na jazdę w lekkim terenie. Sprawdzą się zarówno na wycieczkach, jak i podczas dojazdów do pracy.

Bez wątpienia rowery elektryczne oraz gravele to obecnie jedne z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Boom na elektryki wynika z tego, że rekreacyjnie nastawieni rowerzyści mogą uzyskać na nich większą prędkość, większy zasięg, a jazda na nich to czysta przyjemność i mniejszy wysiłek. Z kolei popularność graveli opiera się przede wszystkim na ich uniwersalności. Tego typu sprzęt łączy szybkość spotykaną w rowerach szosowych z terenowymi możliwościami, niczym w rowerach MTB. Oczywiście nie mówimy tu o szaleństwach na wymagających górskich szlakach. Gravel pozwala skutecznie i szybko jeździć po szutrach i asfaltach, ze swobodną możliwością wjechania do lasu na ziemne dukty, wąskie ścieżki, czy polne drogi.

 

 

Trasy, które możemy pokonać tego typu rowerem pokrywają się z destynacją wycieczek większości rekreacyjnych rowerzystów. Ponadto taki rower nadaje się też świetnie do miasta. Jest szybki, a grube opony pozwalają śmiało skrócić sobie drogę przez park, czy bez zastanawiania wjechać na wysoki krawężnik. To nie jest sprzęt w trudny teren, ale zdecydowanie elektryczne gravele stanowią ciekawe połączenie roweru, który nie męczy i pozwala na poruszanie się po zróżnicowanych trasach. Tego typu sprzęt sprawdzi się u osób szukających roweru do codziennej komunikacji oraz weekendowej rekreacji, a my w tym artykule podpowiemy, jakie gravele z silnikiem występują na rynku oraz jaki model wybrać?

 

Zobacz też:

 

 

Elektryczny gravel - lekki i naturalny, czy cięższy z większą mocą?

Na rynku występują dwa typy elektrycznych graveli, które różnią się mocą i masą systemu wspomagania. Zdecydowaną większość tworzą rowery z lekkimi jednostkami i mniejszą pojemnością baterii. Ich zaletą jest niska masa, która przekłada się na lekkość i szybkość całego roweru. To procentuje szczególnie, gdy przekroczymy już prędkość wspomagania (25 km/h). Poza tym fakt, że rower jest lżejszy czuć też podczas prowadzenia. Swobodniej pokonuje się nim zjazdy i zakręty, a wrażenia z jazdy przypominają te z normalnego roweru.

 

 

W tych modelach spotkamy najczęściej silniki montowane centralnie - marki Bosch lub Fazua. Poza nimi, lekkie elektryczne gravele mogą też mieć wspomaganie w tylnej piaście - głównie od firmy Mahle (system Ebikemotion). To dobre rozwiązanie z uwagi na niską wagę, choć dla rozkładu masy i jakości prowadzenia zdecydowanie polecamy lokalizację centralną, czyli gdy cały system wspomagania schowany jest do ramy. Powoduje to obniżenie środka ciężkości i umiejscowienie go w centrum, dzięki czemu nasz sprzęt jest bardziej stabilny podczas jazdy. Wszyscy trzej wymienieni producenci zaliczani są do grona firm tworzących ,,lekkie napędy elektryczne". Taki silnik generuje między 40 a 60 Nm maksymalnego momentu obrotowego i jest zasilany najczęściej przez akumulator o pojemności około 250 - 400 Wh.

 

 

Drugim typem e-graveli są modele wyposażone w mocniejszy napęd, czyli taki sam rodzaj silnika, jaki najczęściej spotkamy w elektrycznych rowerach górskich. Przykładem może być tu np. Bosch Performance Line CX. Tego typu jednostki montowane są w rowerze centralnie (schowane w ramę w okolicy suportu) i legitymują się maksymalnym momentem obrotowym około 80 - 100 Nm. Do ich zasilania stosuje się większy akumulator - o pojemności około 500 Wh. Masa takiego elektryka będzie oczywiście wyższa. Dużą zaletą jest jakość ich działania, bowiem e-bike'i z większą mocą silnika zwykle bardziej płynnie podają moc i cechują się wyższą czułością, niż modele lekkie. Kultura pracy jest w nich ogólnie wyższa. Do tego mają też lepszy zasięg, ponieważ bateria ma wyraźnie większą pojemność.

Rowery elektryczne gravel - co wybrać?

 
 

 

Lekkie gravele, wspomagane mniejszymi i lżejszymi jednostkami zdecydowanie warto brać pod uwagę, jeśli rower ma nam służyć do rekreacyjnej jazdy, która ma być przyjemna, ale jednocześnie trochę nas zmęczyć. Dawka dodatkowej mocy generowanej przez silnik zdecydowanie ułatwia nam jazdę, ale jednocześnie wciąż wymaga trochę siły - szczególnie poczujemy to w trakcie pedałowania pod bardziej strome podjazdy. Trzeba też pamiętać, że w takim sprzęcie bateria będzie miała nieco mniejszą pojemność. Zdecydowanie to dobry typ na jednodniowe wycieczki, treningi, środek codziennej komunikacji , ale również e-bike, który wyrównuje szansę i pozwoli pojechać na wspólną jazdę osobom o różnym poziomie kondycji.

Cięższe modele z większymi silnikami to dobry pomysł na jazdę w bardziej wymagającym terenie - np. po piaszczystych drogach, czy w stromych górach, jak również na wyprawy z ciężkim bagażem. Wszędzie tam, gdzie potrzeba nam większej mocy oraz baterii, która starczy na dłuższy dystans i ograniczy czas zmarnowany na ładowanie baterii. Jeżeli chodzi o materiał ramy to modele lekkie przeważnie mają ramy karbonowe, a w tych z mocnymi silnikami trafić można zarówno na karbon, jak i te zbudowane z aluminium.

Co poza tym?

 

 

Elektryczne gravele dostępne na rynku to w większości nowoczesne i zaawansowane konstrukcje. Głównie dlatego, że to stosunkowo młody segment hojnie korzystający z aktualnych rozwiązań, a dodatkowo skoncentrowany na świadomego klienta, który szuka roweru uniwersalnego, ale z pewną nutką sportu. W końcu to nie przypadek, że na pierwszy rzut oka ten sprzęt przywodzi na myśl rower szosowy. Ewidentnie gravele mają w sobie sportowego ducha, którego podkreśla brak amortyzatorów (choć bywają modele z przednim amortyzatorem) i obecność szosowej kierownicy. Typowo rekreacyjny użytkownik może wybrać podobnego pod kątem zastosowania e-trekkinga - na takim rowerze również dobrze jeździ się po szosie, szutrowych i leśnych trasach, czy po mieście, tyle że w bardziej zrelaksowanej pozycji i wolniejszym wydaniu.

Ramy elektrycznych graveli najczęściej są aluminiowe lub karbonowe. Rozmiar kół będący standardem to 28" lub 650B. Baterie ukryte są w ramie i estetycznie z nią zintegrowane. Silnik również, chyba że znajduje się z tyłu, w piaście. Osprzęt stosowany w e-gravelach jest identyczny do tego, co znajdziemy w ich analogowych odpowiednikach, a standardem są też hydrauliczne hamulce tarczowe.

Co oferuje rynek?

Poniżej prezentujemy po jednym rowerze z każdej marki, który dostępny jest na polskim rynku. Przegląd został wykonany w oparciu o katalog rowerowy: katalog.bikeworld.pl

 

EcoBike Forest

  • Cena: 7499.00 PLN
  • Waga: 16.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminiowy
  • Przerzutka tylna: Microshift Advent X SB-M100A 10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-ONE ALLROUND 28x1,75
  • Silnik: BAFANG
  • Bateria: Li-ion Greenway 349,2 Wh
ROWERY EcoBike

Kona Rove HD

  • Cena: 8310.64 EURO
  • Opis ramy: Aluminium 6061, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Project Two Aluminum Disc
  • Przerzutka tylna: Shimano Clairs
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Opony: WTB Horizon Comp 650x47c
  • Silnik: SR Suntour HD 25KPH
  • Bateria: Phylion 418Wh
ROWERY Kona

Accent E-Furious M800

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Waga: 16.50 kg
  • Opis ramy: Accent E-Furious M800, aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Accent Furious, alu/carbon, 15x100mm
  • Przerzutka tylna: Sram Apex 1
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Panaracer GravelKing 700x43C, zwijane
  • Silnik: Bafang M800, 200W
  • Bateria: Bafang F05, 200Wh
ROWERY Accent

Kross ESKER HYBRID 2.0

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, taperowana
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Przerzutka tylna: MICROSHIFT ADVENT X M6205, 10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: WTB RESOLUTE COMP 700x42C
  • Silnik: HYENA MRC-250, 40Nm
  • Bateria: HYENA BP-A350 9,7AH/349,2WH
ROWERY Kross

Merida eSILEX 400 25

  • Cena: 12499.00 PLN
  • Opis ramy: eSILEX LITE II, Aluminium, potrójnie cieniowana, hydroformowana, taperowana, miejsce montażowe na nóżkę, błotniki i bagażnik
  • Widelec/amortyzator przedni: MERIDA SILEX CF2, Carbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX400, 10s
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Maxxis Rambler, 700x40c
  • Silnik: Mahle X30
  • Bateria: Mahle ix250 Wh
ROWERY Merida

GT eGrade Bolt

  • Cena: 13099.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium
  • Widelec/amortyzator przedni: GT Grade E-Carbon, taperowana sterówka 1,5"
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX, Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: WTB Resolute Comp, 700 x 42
  • Silnik: MAHLE ebikemotion X35 250W
  • Bateria: MAHLE ebikemotion X35 250Wh
ROWERY GT

GT eGrade AMP

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, potrójny trójkąt, pływający tylny trójkąt.
  • Widelec/amortyzator przedni: GT Grade E-Carbon, taperowana sterówka 1,5"
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX812
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: WTB Resolute TCS, 700 x 42
  • Silnik: MAHLE ebikemotion X35+ 250W
  • Bateria: MAHLE ebikemotion X35 250Wh
ROWERY GT

Orbea Gain D50

  • Cena: 13999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, hydroformowana.
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano Claris RD-R2000-GS
  • Ilość blatów i koronek: '2x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Pirelli P7™ Sport 700x32c
  • Silnik: Mahle motor hub X35 Plus 25kmh
  • Bateria: Mahle 36V/6.9A 248Wh ANT+
ROWERY Orbea

Yamaha Wabash RT

  • Cena: 15000.00 PLN
  • Waga: 21.40 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Przerzutka tylna: Shimano, GRX RX812
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Maxxis RAMBLER 700x45C TPI: 60
  • Silnik: Yamaha PW-ST z systemem Quad Sensor
  • Bateria: 500 Wh, 36 V litowo-jonowy
ROWERY Yamaha

Scott Speedster Gravel eRide 50

  • Cena: 15219.00 PLN
  • Waga: 14.80 kg
  • Opis ramy: Speedster Gravel eRIDE Disc, podwójnie cieniowane aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, opcjonalne błotniki Syncros
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon Gravel eRIDE HMX Flatmount Disc, 1 1/4”-1 1/2”
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX400
  • Ilość blatów i koronek: '2x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-One Overland PERF, 700x45C
  • Silnik: Mahle X35+
  • Bateria: Mahle Internal 36V-250Wh
ROWERY Scott

Rock Machine Gravelride e500 Touring

  • Cena: 15999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 T6, wygładzane spawy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: post mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX812 Shadow Plus
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: WTB Riddler Comp, 29x1.75"
  • Silnik: SHIMANO STEPS E5000, 40Nm
  • Bateria: DARFON, 36V, 504 Wh
ROWERY Rock Machine

Bulls GRINDER EVO

  • Cena: 16625.44 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowania bikepackingowe
  • Widelec/amortyzator przedni: Machete Carbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX812
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: SCHWALBE G-One R Evo, Super Race, V-Guard, TLE 45-622
  • Silnik: BAFANG R600
  • Bateria: FIT SuperTube 550
ROWERY Bulls

KTM MACINA GRAVELATOR SX 20

  • Cena: 17199.00 PLN
  • Waga: 16.70 kg
  • Opis ramy: Macina Gravelator Alloy 6061 CPT400
  • Widelec/amortyzator przedni: X-Strada Gravel Perf. Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX812-11 shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-One Bite Perf. RaceGuard TLE 40-622
  • Silnik: Bosch PERFORMANCE SX BDU3144
  • Bateria: Bosch COMPactTUBE 400Wh
ROWERY KTM

Fuji E-Jari

  • Cena: 17456.92 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: FC-440 Cross carbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX812 GS
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Continental Terra Trail ShieldWall 45-622
  • Silnik: Fazua Evation
  • Bateria: Fazua Evation 250Wh
ROWERY Fuji

Octane One e-GRD

  • Cena: 17499.00 PLN
  • Opis ramy: 6061 aluminum
  • Widelec/amortyzator przedni: carbon
  • Przerzutka tylna: Sram Apex 11sp
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: WTB RiDDLER 700x45c TCS Light/Fast Rolling 120tpi Dual DNA SG2
  • Silnik: Fazua Ride Trail 50Nm
  • Bateria: 250W
ROWERY Octane One

Cinelli Zydeco Electric Mud

  • Cena: 18499.00 PLN
  • Waga: 12.80 kg
  • Opis ramy: Zydeco Electric Mud, karbon, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilna z grupami elektronicznymi, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Columbus Disc, 1-1/2", 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX812
  • Ilość blatów i koronek: '2x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Vittoria Terreno Dry 700x40C
  • Silnik: MAHLE Ebikemotion X35 250W 45Nm
  • Bateria: 250Wh
ROWERY Cinelli

Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

  • Cena: 18499.00 PLN
  • Waga: 14.30 kg
  • Opis ramy: C:62, technologia twin mold, geometria endurance, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: flat mount, miejsca montażowe na błotniki, bagażnik, nóżkę, oś Boost, hak przerzutki UDH
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE C:62, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RD-RX822-SGS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-One Allround, Kevlar, 45-622
  • Silnik: Bosch Drive Unit Performance SX, 55Nm, smart system
  • Bateria: Bosch CompactTube 400
ROWERY Cube

Superior iXR 6.5

  • Cena: 19499.00 PLN
  • Opis ramy: SU-E50-01, Aluminium, podwójnie cieniowana, wygładzane spawy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowanie hamulca: flat mount, otwory bikepackingowe
  • Widelec/amortyzator przedni: RockShox RUDY Base, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-One Allround Performance, RaceGuard, TLEasy, 45-622, ADDIX
  • Silnik: BOSCH Performance SX, 55Nm
  • Bateria: BOSCH CompactTube, 400Wh
ROWERY Superior

Bianchi e-Arcadex Tourer, Shimano GRX 600

  • Cena: 19549.00 PLN
  • Opis ramy: e-Arcadex Carbon, mocowanie hamulca: flat mount, oś: 12x142mm, otwory montażowe na błotniki, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Full Carbon 1.5", mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX, 11s
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Continental 40-622 Terra Trail
  • Silnik: Bosch Performance Line CX, 85Nm
  • Bateria: Bosch Powertube 500Wh
ROWERY Bianchi

Corratec E-GRAVEL EL

  • Cena: 21499.00 PLN
  • Waga: 17.40 kg
  • Opis ramy: Corratec EP Gravel EL, Aluminium, taperowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hak przerzutki UDH, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Gravel, Karbon, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: SRAM APEX EAGLE 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: SCHWALBE G-ONE BITE 622-45
  • Silnik: Bosch Performance Line SX Smart System, 55Nm
  • Bateria: CPT 400Wh + Range Extender
ROWERY Corratec

Mondraker Dusty Carbon

  • Cena: 21739.00 PLN
  • Waga: 13.90 kg
  • Opis ramy: Dusty Stealth Air Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Steatlh Air Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX-822-GS, 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Maxxis Rambler 700x45, EXO protection, 120 TPI
  • Silnik: Mahle X20 Drive Unit
  • Bateria: Mahle X20 IX350Wh
ROWERY Mondraker

Specialized Turbo Creo 2 Comp E5

  • Cena: 22000.00 PLN
  • Waga: 15.12 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowana bateria, mocowania na błotniki i bagażnik, mocowanie hamulca: flat mount, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Future Shock 3.1, 12x100mm, flat mount
  • Przerzutka tylna: SRAM Apex Eagle 12s
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Pathfinder Pro 2Bliss Ready, 700x38c
  • Silnik: Specialized 1.2 SL
  • Bateria: Specialized SL1-320, 320Wh
ROWERY Specialized

Riese & Müller UBN Five commute

  • Cena: 22299.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, taperowana, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour GVX32
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX, 11s
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G One Allround 40-622
  • Silnik: Fazua Ride 60
  • Bateria: Fazua Energy 430
ROWERY Riese & Müller

Canyon Grizl:ONfly CF 7

  • Cena: 23399.00 PLN
  • Waga: 15.99 kg
  • Opis ramy: Grizl:ONfly CF, karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bikepackingowe, zintegrowana bateria, zintegrowana lampka tylna, taperowana, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Rockshox Rudy, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX RX812 GS, 11s
  • Ilość blatów i koronek: '1x11
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Schwalbe G-One Bite 45mm
  • Silnik: Bosch Performance Line SX
  • Bateria: Bosch Compact Tube 400WH
ROWERY Canyon

3T Ultra Boost e-bike Apex/Eagle 1x12 Mahle X20

  • Cena: 23990.00 PLN
  • Opis ramy: Karbon, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowany zacisk sztycy, zintegrowana bateria, taperowana, oś 12x142mm
  • Widelec/amortyzator przedni: 3T Fango Ultra
  • Przerzutka tylna: Sram Apex Eagle Max 52T
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Pirelli Cinturato Adventure 700x45c
  • Silnik: Mahle X20
  • Bateria: 350 Wh
ROWERY 3T

Cannondale Synapse Neo Allroad 2

  • Cena: 26999.00 PLN
  • Opis ramy: Synapse Neo Carbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Synapse Neo Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 820, Shadow RD+
  • Ilość blatów i koronek: '2x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Vittoria Terreno Dry, 700x40c
  • Silnik: Bosch Performance Line SX, 25 km/h
  • Bateria: Bosch Compact Powertube 400Wh
ROWERY Cannondale

Stevens E-Getaway

  • Cena: 30500.00 PLN
  • Waga: 12.90 kg
  • Opis ramy: Carbon SL
  • Widelec/amortyzator przedni: STEVENS Full Carbon SL
  • Przerzutka tylna: Shimano GRX 820 Shadow+
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: Continental Terra Speed
  • Silnik: TQ HPR50 50Nm
  • Bateria: TQ HPR-BAT01 360 Wh
ROWERY Stevens

Look E-765 GRAVEL SRAM APEX

  • Cena: 30900.00 PLN
  • Waga: 13.70 kg
  • Opis ramy: Karbon
  • Widelec/amortyzator przedni: Karbon
  • Przerzutka tylna: SRAM APEX
  • Ilość blatów i koronek: '1x12
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Opony: HUTCHINSON TOUAREG 700X40 mm
  • Silnik: FAZUA RIDE 60
  • Bateria: FAZUA ENERGY 430 WH
ROWERY Look

 

 

 

 

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj