Materiał zawiera treści reklamowe

Elektryczny rower miejski - jaki wybrać?

Sprawdź, jakie miejskie rowery elektryczne znajdziesz na rynku w sezonie 2025.

Drukuj
Unibike Optima Tomasz Makula

Elektryczny rower miejski to ciekawa alternatywa dla innych środków komunikacji. Sprawdziliśmy, na co trzeba zwrócić uwagę, aby kupić dobry miejski rower elektryczny - znajdziecie tu kilka słów o charakterze tego typu rowerów, wyposażeniu, ich masie oraz samych systemach wspomagania.

Rowery miejskie to nieustannie jedne z najbardziej powszechnych konstrukcji na ulicach i rowerowych ścieżkach - podobnie jak modele trekkingowe. Oba segmenty mają zresztą ze sobą wiele wspólnego, a jedną z naczelnych cech je łączących są walory użytkowe. Tradycyjne miejskie rowery wybierane są przez szerokie grono rowerzystów z kilku względów - po pierwsze za sprawą wyposażenia są one po prostu praktyczne, chociaż nie najlżejsze. Po drugie w przypadku konstrukcji miejskich dochodzi do głosu sam wygląd ramy - sporo osób docenia klasyczne i stylowo wyglądające rowery. Trzeci czynnik - to oczywiście ceny. Rowery miejskie to konstrukcje rekreacyjne, więc znajdziemy w nich komponenty w zdroworozsądkowych cenach. Ostatnie lata przyniosły na rynku sporo nowości... mamy tu na myśli rewolucję, jaką wprowadziły systemy wspomagania pedałowania. Mówiąc prościej - pojawił się rower elektryczny miejski - sprzęt, który łączy w sobie zalety rowerów i pojazdów mechanicznych. Czy rowery miejskie z napędem elektrycznym to dobry sposób na codzienne przemieszczanie się?

 

Zobacz również:

 

 

Ramy elektrycznych rowerów miejskich

Rowery miejskie w zdecydowanej większości zbudowane są na ramach aluminiowych, oferujących dobry kompromis pomiędzy wagą, sztywnością i ceną. W przypadku bardziej klasycznych konstrukcji możemy spotkać się z ramami stalowymi, które uważane są za bardziej komfortowe (za sprawą charakterystyki samego materiału), jednak ramy stalowe mogą okazać się cięższe. W związku z tym, że miejskie rowery elektryczne dedykowane są do jazdy rekreacyjnej (a nie do sportu), bazują one na prostych standardach budowy ram - spotkamy tam proste rury sterowe, mniej sztywne środki suportu (np. na kwadrat) czy klasyczne ośki kół. Spora część rowerów miejskich oparta jest też o klasyczne hamulce V-brake (w elektrycznych rowerach trekkingowych zdecydowanie brylują tarczówki), które raz jeszcze podkreślają rekreacyjny charakter tego typu rowerów. Hamulce tarczowe w rowerach elektrycznych mają jednak duży sens, szczególnie kiedy myślimy o szybszej jeździe - tarczówki po prostu dobrze radzą sobie z większą masą rowerów elektrycznych.

 

 

 

 

Jednak w związku z tym, że mowa o elektrycznych miejskich e-bike'ach, spora część ram została zmodyfikowana z myślą o zastosowaniu systemów wspomagań. W bardziej zaawansowanych jednośladach z napędem elektrycznym spotkamy silniki montowane centralnie w miejscu korby - to wymusza na producentach mocne przebudowanie ramy i nie tylko przygotowanie miejsca do montażu silnika, ale także odpowiednie wzmocnienie całej ramy. Zwykle spotykamy także baterie zintegrowane z dolną rurą ramy. Z tego powodu ramy rowerów elektrycznych są bardziej masywne, a co za tym idzie i cięższe od swoich tradycyjnych kuzynów. 

Bez względu jednak na to, czy mowa o elektrykach czy rowerach bez wspomagania, ramy rowerów miejskich mają gwarantować maksymalny komfort podróżowania. Z tego powodu geometria ram, dopełniona o wysoko osadzone kierownice z wygodnym gięciem pozwalają podróżować w bardzo wyprostowanej pozycji, czego oczekuje większość osób traktujących rower w kategoriach użytkowych i rekreacyjnych.

 

 

 

 

Rower miejski elektryczny - jak to działa?

Jeśli nie mieliście do tej pory do czynienia z rowerami elektrycznymi, to w skrócie wyjaśnimy o co chodzi - e-bike ma za zadanie wspieranie naszego pedałowania, co znaczy tyle, że silnik uruchamia się tylko wtedy, kiedy zaczynamy kręcić korbą. To pozwala nam jechać bez zmęczenia, co wiele osób docenia w bardziej pagórkowatym terenie, ale nie tylko - dzięki wspomaganiu elektrycznemu wiele osób o słabszej kondycji może bez obaw o poranne przemęczenie wybrać miejski rower jako środek transportu do pracy. Oczywiście klasyczny rower lepiej zadba o naszą kondycję fizyczną, jednak nie każdy ma aspiracje do trenowania i e-bike dla takich osób jest świetnym sposobem na uniknięcie korków w mieście i mimo wszystko zadbania o odrobinę ruchu na co dzień. Silniki e-rowerów mogą wspomagać nasze pedałowanie do granicy 25 km/h oraz mogą mieć maksymalną moc 250 Watt - te parametry regulują przepisy prawa. 

 

 

Systemy wspomagania

Jeśli chodzi o silniki warto zwrócić uwagę przede wszystkim na dwa parametry - ich ulokowanie oraz moment obrotowy (im wyższy tym lepszy, jednak z racji na rekreacyjny charakter miejskich rowerów elektrycznych nie potrzebujemy tu osiągów na poziomie 70 Nm, co z kolei cechuje dobry wspomagany elektrycznie rower górski). Powszechnie za najlepsze uznaje się silniki zamontowane centralnie, które niestety są też najdroższe. Centralny silnik lokalizuje dodatkowe jego kilogramy blisko środka ciężkości całego roweru, co w praktyce sprawia, że nie odczuwamy dodatkowej masy w charakterze prowadzenia roweru. Producenci tacy jak Shimano, Bosch, Brose czy Yamaha, którzy uznawani są za marki dzierżące w ręce najlepsze systemy e-bike, stawiają właśnie na takie rozwiązanie. Jednostki centralne powyższych producentów cechują się bardzo przyjemną charakterystyką pracy, systemy odpowiednio czule dawkują moc (zawsze mamy do wyboru kilka programów pracy) i nie odczuwamy tam czegoś w rodzaju szarpnięcia w momencie, kiedy silnik zaczyna swoją pracę. Jeśli jednak szukacie tańszego roweru miejskiego ze wspomaganiem, niekoniecznie musicie stawiać na silnik centralny - mimo wszystko jeżdżąc tylko w mieście czy po szosach silniki w tylnej czy przedniej piaście też uznajemy za dobre rozwiązania, chociaż na pewno bardziej odczujemy ich obecność w rowerze.

 

 
 

 

 

Drugim ważnym elementem systemów wspomagania są baterie - coraz częściej także w tym przypadku spotykamy "centralne" ich ulokowanie, bo coraz częściej baterie zintegrowane zostają z dolną rurą ramy. Tu także podkreślić warto aspekt ulokowania dodatkowej masy baterii blisko środka ciężkości roweru, co po raz kolejny ma wpływ na to, jak rower będzie się prowadził. Całkiem przy okazji zintegrowane baterie wyglądają po prostu estetycznie. Nie widzimy jednak absolutnie nic złego w równie powszechnie spotykanych bateriach montowanych na tylnym bagażniku - o ile takowy jest odpowiednio mocny i stabilny, bo przecież chcielibyśmy go jeszcze użyć w celach transportowych!

Przy poszukiwaniach najlepszej propozycji wśród rówerów elektrycznych zwróćcie uwagę na pojemność baterii - im wyższa, tym większy zasięg na jednym ładowaniu osiągniemy. Pojemność baterii zwykle wyrażana jest w jednostkach Wh (watogodziny) lub Ah (amperogodziny). Obecnie praktycznie wszyscy producenci rowerów stosują nowoczesne baterie litowo-jonowe, które są żywotne i lekkie (o ile można tak powiedzieć - są lekkie na tle innych typów baterii, natomiast producenci ciągle pracują nad tym, aby akumulatory były mniejsze i lżejsze). 

 

 
 

 

 

Pozostałe wyposażenie

Kupując rower miejski warto zadbać o to, aby posiadał on takie elementy wyposażenia jak błotniki pełne, bagażnik, osłona łańcucha czy oświetlenie - te elementy już od początku pozwolą cieszyć się pełnią walorów użytkowych roweru. Z jednej strony pozwolą dojechać do pracy z "czystymi nogawkami", a bagażnik naturlanie umożliwi przewiezienie bagażu (no... może po zaopatrzeniu się w sakwy będzie to wygodniejsze). 

Ważnym elementem rowerów miejskich są też rzecz jasna tradycyjne elementy napędu - w związku z tym, że rowery miejskie to konstrukcje rekreacyjnye, spotkamy też podzespoły dedykowane właśnie dla amatorów dwóch kółek. Na rynku możemy spotkać dwa typy przekładni zmiany biegów - albo tradycyjne przerzutki z wózkiem i kasetą, albo przekładnie zintegrowane z tylną piastą. W zdecydowanej większości miejskich elektryków napędy to konfiguracja z jednym blatem z przodu, co często wymusza zastosowanie centralnego silnika (mając jednak do dyspozycji wspomaganie jeden blat z przodu nie jest wcale wadą). W przypadku tylnych przerzutek w tradycyjnej formie zwykle spotykamy produkty z takich grup jak Shimano Tourney, Altus, Acera czy bardziej zaawansowane Deore (od 7 do 10 biegów). W przypadku przekładni w piastach mowa o produktach z grup Shimano Nexus (najbardziej powszechne - spotykamy piasty 3, 7 lub 8-biegowe) lub Alfine (nawet do 11 biegów).

Niestety zarówno same ramy (bardziej masywne), jak i bogate wyposażenie miejskich rowerów elektrycznych (silnik, bateria, bagażnik, błotniki...) wpływa na ostateczną, sporą masę tego typu konstrukcji. Standardem jest masa oscylująca koło 25 - 28 kg. Warto o tym pamiętać, jeśli np. nie macie możliwości zaparkowania roweru w garażu, a mieszkacie wyżej niż parter - noszenie tego typu roweru może dla niektórych okazać się bardziej męczące, niż dojazd do pracy na tradycyjnym rowerze miejskim. 

Co na rynku?

W dalszej części artykułu znajdziecie przegląd rynku elektrycznych rowerów miejskich z kolekcji na rok 2025, który zrealizowaliśmy w oparciu o najnowszą wersję Katalogu Rowerowego. Wybraliśmy modele w różnych cenach - tak, aby pokazać mnogość możliwości w tym segmencie rowerów. Więcej modeli znajdziecie na kartach Katalogu!

 

Elops 120E

  • Cena: 3399.00 PLN
  • Waga: 25.90 kg
  • Opis ramy: Stal, zewnętrzna bateria bagażnikowa
  • Widelec/amortyzator przedni: Stal
  • Przerzutka tylna: B'twin Microshift
  • Ilość blatów i koronek: '1x6
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: w tylnym kole 36 V, 250 W maks.
  • Bateria: Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung, 313Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Elops

Lovelec Rana

  • Cena: 4299.00 PLN
  • Waga: 25.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour CR8V, amortyzowany, z regulacją
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney, 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezszczotkowy tylny, 45 Nm
  • Bateria: Li-ion, 12ah, 432Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Lovelec

Corelli Moven

  • Cena: 4799.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminiowa
  • Przerzutka tylna: SHIMANO TOURNEY
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: ANANDA HUB M129VD36V250W 40NM
  • Bateria: LI-ION DC36V14Ah 504Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Corelli

Neon RAYA

  • Cena: 4799.00 PLN
  • Waga: 25.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM 141D MLO
  • Przerzutka tylna: SHIMANO TOURNEY TY300 : 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: XOFO SOFD-135 : 36V/250W/35Nm
  • Bateria: LG : 36V/12.5Ah/450Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Neon

Mbike e_CITY 728

  • Cena: 4999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, bateria bagażnikowa
  • Widelec/amortyzator przedni: Stal
  • Przerzutka tylna: Shimano M310 Altus
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bafang 32Nm
  • Bateria: 11,4 Ah
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Mbike

Tabou MONO UP ECO

  • Cena: 4999.00 PLN
  • Waga: 24.80 kg
  • Opis ramy: 700C / 26" / ALU / HYDROFORMING
  • Widelec/amortyzator przedni: MODE MD 690
  • Przerzutka tylna: SHIMANO TOURNEY
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: ANANDA M131SD / 36V / 70NM
  • Bateria: NX-3 / 15AH / 525WH / 36V / SMART BMS
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Tabou

Overfly Grace 28

  • Cena: 5498.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Tourney 7 biegów
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: tylny / bezszczotkowy / Shengyi 45 Nm
  • Bateria: max 16 Ah / 576 Wh / 36 V / Li-ion / LG
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY Overfly

Kross SENTIO HYBRID

  • Cena: 5999.00 PLN
  • Opis ramy: SENTIO HYBRID 1.0, aluminium, mocowanie hamulca: post mount, bateria bagażnikowa
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX
  • Przerzutka tylna: LTWOO RD-V4007-M
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SHENGYI DGWH2S
  • Bateria: GREENWAY 360 WH, 10AH
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Kross

EcoBike Traffic

  • Cena: 6199.00 PLN
  • Waga: 23.80 kg
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: SunTour SF16 CR8V P
  • Przerzutka tylna: Shimano Altus 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 26"
  • Silnik: BAFANG
  • Bateria: LG / Greenway 417,6 - 630 Wh
  • Typ hamulców: Szczękowe
ROWERY EcoBike

Marin Stinson E ST

  • Cena: 6499.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, miejsca montażowe na bagażnik, błotniki i podpórkę, oś QR
  • Widelec/amortyzator przedni: stal CrMo
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera, 8s
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: Bafang
  • Bateria: Bafang 340Wh, 36V, In-tube
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Marin

Romet E-MODECO URB 1.0 504WH

  • Cena: 6999.00 PLN
  • Waga: 25.00 kg
  • Opis ramy: alu 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX-E25-LO-DS, 75mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera RDM3020-8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bafang G020 tylny, 250 Watt, 45nm speed sensor
  • Bateria: 504Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Romet

Electra Bali Cruiser Go!

  • Cena: 7199.00 PLN
  • Waga: 20.91 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, technologia flat foot, możliwość postawienia pełnej stopy z siodła na podłożu
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Ilość blatów i koronek: '1x1
  • Rozmiar kół: 26"
  • Silnik: Silnik w piaście tylnej Hyena, 250 W
  • Bateria: Hyena 250 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Electra

Kona Coco HD

  • Cena: 7479.16 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, cieniowana, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Kona Project Two Aluminum Disc
  • Przerzutka tylna: Shimano TX
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: SR Suntour HD
  • Bateria: Phylion 418Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kona

Kellys ESTIMA 10

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, taperowana, zintegrowana podpórka
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX-E25 DS
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Altus M2000
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano STEPS E5000, 36V
  • Bateria: Shimano BT-E8010, 504Wh / 14Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Kellys

Rock Machine Cityride e100 SD

  • Cena: 8999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM 187D HLO
  • Przerzutka tylna: SHIMANO ALTUS RD-M310-L
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SPORT DRIVE MD250S
  • Bateria: SPORT DRIVE, 36V, 400 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Rock Machine

Canyon Precede:ON Comfort 5

  • Cena: 9299.00 PLN
  • Waga: 25.44 kg
  • Opis ramy: Canyon Precede:ON, aluminium, zintegrowana bateria, wewnętrzne prowadzenie przewodów, oś QR 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: Canyon FK0093 Disc, karbon
  • Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: Bosch Performance Line
  • Bateria: Bosch PowerTube 500Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Canyon

Author Electra

  • Cena: 9299.00 PLN
  • Waga: 23.20 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Nova TnL
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Cues 4000
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SHIMANO Steps E-5000, 250 W
  • Bateria: SHIMANO E-8010 Li-Ion, 36 V, 14 Ah, 504 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Author

Gazelle Esprit HFB

  • Cena: 9549.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Stalowy
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bafang
  • Bateria: Bafang 450Wh
  • Typ hamulców: Bębnowe
ROWERY Gazelle

BBF Bike E-City Chur

  • Cena: 9999.00 PLN
  • Waga: 28.20 kg
  • Opis ramy: Aluminiowa ( ALU 7005 )
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Volant
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus 50Nm
  • Bateria: Bosch PowerTube 630Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY BBF Bike

Trek Verve+ 1 Lowstep LT

  • Cena: 10299.00 PLN
  • Waga: 18.90 kg
  • Opis ramy: Alpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie podpórki
  • Widelec/amortyzator przedni: Verve+ LT, aluminium, stalowa sterówka, QR
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera M3020-8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: Hyena
  • Bateria: 250Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Trek

 

Cannondale Mavaro Neo SL 2

  • Cena: 10799.00 PLN
  • Opis ramy: SmartForm C3 Alloy
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX
  • Przerzutka tylna: microSHIFT RD-M26L
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bafang G020 Hub, 350W
  • Bateria: Darfon, 360Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cannondale

BH EA512 SRS

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX HLO
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera 8sp
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BH1E
  • Bateria: 500 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY BH

BH ATOM EA432

  • Cena: 10999.00 PLN
  • Opis ramy: Wewnętrzne Prowadzenie Kabli City Wave Alu 28"
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX HLO
  • Przerzutka tylna: Shimano Deore 10sp
  • Ilość blatów i koronek: '1x10
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BH Drive-1E 36 V 80 Nm
  • Bateria: 720 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY BH

Yamaha BOOSTER

  • Cena: 11000.00 PLN
  • Waga: 36.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium o strukturze plastra miodu, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: ZOOM CH-879 AMS 20
  • Przerzutka tylna: ENVIOLO Heavy Duty
  • Rozmiar kół: 20"
  • Silnik: Yamaha PWSeries S2, S-Pedelec, 75 Nm
  • Bateria: Yamaha 630 Wh, 36 V, 17,5 Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Yamaha

Breezer Greenway IG 1.3+ LS

  • Cena: 11012.95 PLN
  • Opis ramy: Aluminium hydroformowane, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour NEX LO 700C
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7s
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano STEPS E5000
  • Bateria: Shimano STEPS E8014, 418Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Breezer

Winora Tria 7 eco

  • Cena: 11499.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061 hydroformowane, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, QR
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour, NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano, Altus M310
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch, Active, 250 W, 40 Nm, 25 km/h
  • Bateria: Bosch, PowerTube, 400 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Winora

Merida eSPRESSO URBAN 100 EQ

  • Cena: 11499.00 PLN
  • Waga: 23.60 kg
  • Opis ramy: eSPRESSO URBAN LITE I, Aluminium, cieniowana, hydroformowana, taperowana, kompatybilna z grupami mechanicznymi i elektronicznymi, oś QR 9x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio, 11-36t, 9s
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: MAHLE X35+, 40Nm
  • Bateria: Mahle B1-D 250 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Merida

Creme Eve' E 5

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: Cromoly stal , 1 1/8"
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 5
  • Ilość blatów i koronek: '1x5
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SHIMANO STEPS E5000, 60NM (MAX), 250W
  • Bateria: 418WH
  • Typ hamulców: Tarczowe mech.
ROWERY Creme

Orbea VIBE MID H30 EQ

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, hydroformowana
  • Widelec/amortyzator przedni: Carbon
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera M3020
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Mahle motor hub X35 Plus
  • Bateria: Mahle 36V/6.9A 248Wh ANT+
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Orbea

Cube Editor Hybrid SLX FE 400X

  • Cena: 11999.00 PLN
  • Waga: 19.20 kg
  • Opis ramy: Aluminium Superlite, zintegrowana bateria, wewnętrzne prowadzenie przewodów
  • Widelec/amortyzator przedni: CUBE Editor Full Carbon, 1 1/8" - 1 1/2", taperowany, wewnętrzne prowadzenie przewodów, 12x100mm
  • Przerzutka tylna: Shimano Alfine SG-S7001, 8s
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Drive Unit Performance SX, 55Nm, Smart system
  • Bateria: Bosch CompactTube 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Cube

Pegasus SOLERO E8F PLUS

  • Cena: 12052.30 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX-E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus SG-C6001
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus (50 Nm)
  • Bateria: Bosch PowerPack 500
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Pegasus

Sparta c-Grid Ultra M7Tb Power

  • Cena: 12239.00 PLN
  • Waga: 25.90 kg
  • Opis ramy: ALU 7005
  • Widelec/amortyzator przedni: RST Volant
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus 50Nm
  • Bateria: Bosch PowerTube 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Sparta

CTM METRIC LADY 1.0

  • Cena: 12300.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: Suntour XCM32 ATB
  • Przerzutka tylna: Shimano Acera RD-M3020
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 27,5" (650B)
  • Silnik: BAFANG M200 / 250W / 65Nm
  • Bateria: CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY CTM

Giant Expression E+ 2

  • Cena: 12499.00 PLN
  • Waga: 26.70 kg
  • Opis ramy: Aluminium ALUXX, niski przekrok, kompatybilna z napędami pasowymi, wewnętrzne prowadzenie przewodów
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour Mobie A32 DS
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Giant

Bulls URBAN EVO 1

  • Cena: 14131.00 PLN
  • Opis ramy: Aluminium 6061, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zintegrowana bateria, oś QR
  • Widelec/amortyzator przedni: Aluminium
  • Przerzutka tylna: SHIMANO Acera RD-M3100
  • Ilość blatów i koronek: '1x9
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: BAFANG R600 25/30Nm
  • Bateria: FIT SuperTube 550
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Bulls

Stevens E-Circle

  • Cena: 14500.00 PLN
  • Waga: 26.20 kg
  • Opis ramy: Aluminium 6061
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NX1-Coil LO
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus-5E
  • Ilość blatów i koronek: '1x5
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch G3 Active Line Plus 50 Nm
  • Bateria: Bosch PowerPack 400Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Stevens

Corratec E-POWER URBAN 28 AP5 COASTER WAVE

  • Cena: 14599.00 PLN
  • Opis ramy: Corratec EP Urban 28 IGH, Aluminium, taperowana, wygładzane spawy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zewnętrzna bateria, oś 10x135mm
  • Widelec/amortyzator przedni: SR SUNTOUR NEX E25 DS 700C, 9x100mm
  • Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS 8s
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus Smart System, 50Nm
  • Bateria: Power Pack 545, zewnętrzna
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Corratec

Koga E-Nova Evo PT

  • Cena: 14818.00 PLN
  • Waga: 29.00 kg
  • Opis ramy: ALU 7005
  • Widelec/amortyzator przedni: KOGA Feather Shoc
  • Przerzutka tylna: Enviolo Trekking
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Bosch Active Line Plus
  • Bateria: Bosch Li-Ion PowerTube 400Wh/500Wh/625Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Koga

Broster VANIO

  • Cena: 14999.00 PLN
  • Opis ramy: alu
  • Widelec/amortyzator przedni: alu
  • Przerzutka tylna: Shimano Alfine 8
  • Ilość blatów i koronek: '1x8
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: Shimano Mid Motor DU-EP600 36V250W 85 NM
  • Bateria: LI-ION DC36V14Ah 504 Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY Broster

LIV ALLURE E+ 2

  • Cena: 15499.00 PLN
  • Waga: 28.00 kg
  • Opis ramy: Aluminium ALUXX, główka ramy OverDrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18
  • Widelec/amortyzator przedni: SR Suntour NEX E25
  • Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7
  • Ilość blatów i koronek: '1x7
  • Rozmiar kół: 28" (700C)
  • Silnik: SyncDrive Core, 50Nm, Powered by Yamaha
  • Bateria: EnergyPak Smart Compact 500Wh
  • Typ hamulców: Tarczowe hydr.
ROWERY LIV

 

 

 

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj