Kierownice z ugięciem sięgającym 10 stopni stają się coraz bardziej popularne. Czy oznacza to, że trzeba przy okazji koniecznie zrezygnować z rogów? Nie. Ritchey udowadnia, że w dodatku nie muszą być ciężkie, za pomocą nowego modelu z serii WCS. W gruncie rzeczy para nazwana WCS Ergo Bar Ends należy do najlżejszych na rynku, bo waży 74 gramów. Aby zapewnić wysoką stabilność i trwałość, wykonano je za pomocą kucia na zimno. Obok wygodnego wygięcia modelu, za komfort użytkowania odpowiadają przesunięte śruby, które nie będą przeszkadzać w trakcie jazdy.
O tym, że jednak guma to nie wszystko, przynajmniej w niektórych przypadkach, przekonuje Ritchey za pomocą neoprenowy chwytów Truegrip. Nawet w ponad dziesięć lat od ich wprowadzenia do sprzedaży nadal cieszą się sporą popularnością i zajmują godne miejsce w firmowej ofercie. Materiał o strukturze gąbki, z zamkniętymi „bąblami”, jest nie tylko lekki, ale i nie powoduje poślizgu dłoni nawet wtedy, gdy jest mokry. Ponieważ podobne gripy, zupełnie niechcący, przy okazji, gdy są mokre i gwałtownie poruszane, wykazują tendencję do ruszania się na kierownicy, Ritchey proponuje Trugripy w wersji przykręcanej. Chwyty WCS Locking Truegrip przykręcane są za pomocą czterech śrub i tym samym trzymają się niczym przyspawane. I znów ze swoją masą 116 gramów para należą do najlżejszych w klasie tego typu sprzętu. Tylko o cztery gramy cięższe są nowe gripy ergonomiczne z serii WCS, również przykręcane. W tym przypadku neoprenowe gripy są dodatkowo uformowane by pasować do kształtu dłoni użytkownika.
Ostatnia nowość Ritcheya dla zmęczonych dłoni przy okazji oznacza przyjemność dla oczu. Gripy Truegrip VI będą dostępne w najmodniejszej barwie białej. Dzięki profilowanej powierzchni i bardziej miękkiej gumie białych fragmentów rączek, mają one zapewnić pewny chwyt w każdej sytuacji.
Info: ritcheylogic.com
Dystrybutor: www.fhm.pl