Jak już zapewne wiecie, SRAM po przejęciu Rock Shoxa przenosi na całym świecie do swoich dotychczasowych krajowych dystrybutorów sprzedaż i serwis tych amortyzatorów. Polski dystrybutor SRAM-a, Harfa-Harryson z Wrocławia, także uruchomił autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Rock Shoxów.Przy zgłaszaniu reklamacji amortyzatora wymagane jest dołączenie karty gwarancyjnej z datą zakupu, podpisanej i opieczętowanej przez autoryzowanego sprzedawcę, wraz z paragonem lub fakturą zakupu amortyzatora.
W przypadku zgłaszania reklamacji amortyzatorów, które zostały fabrycznie zamontowane do rowerów, wymagane jest dołączenie karty gwarancyjnej na rower oraz amortyzator, wraz z wpisem modelu amortyzatora i jego numeru seryjnego oraz paragonu lub faktury zakupu.
W obu przypadkach do reklamowanego amortyzatora powinna być dołączona krótka informacja o uszkodzeniu.
Adres korespondencyjny to:
Serwis Rock Shox
Harfa-Harryson
50-203 Wrocław, ul. Ks. Witolda 48
e-mail: harfa@harfa-harryson.com.pl
na stronie www firmy: www.harfa-harryson.com.pl znajdziecie numery telefonów.
Źródło: Magazyn Rowerowy