Rower na ilustracji nie ma na razie założonych opon, ale warto dodać, że team Cannondale stosuje jeszcze jeden wyrób Stana – płynny uszczelniacz chroniący przed rozszczelnieniem pomiędzy oponą bezdętkową i obręczą oraz automatycznie zaklejający ewentualne przebicia na trasie.
Rower Krzysztofa Sausera ma zamontowane do prawej dźwigni „manetko-hamulca” STI dodatkowe przedłużenie – „DD barend shift lever”. Ta prosta, a nawet nieco prymitywnie wyglądająca dźwignia z drutu umożliwia obsługę manetki bez odrywania ręki od rogu. Tym samym poprawiono błąd Shimano, którym moim zdaniem było nie opracowanie do nowej wersji klamkomanetek XTR odpowiednika Remote Control Shifter, (o którym już kiedyś pisaliśmy).
Pełna specyfikacja roweru przedstawia się następująco:Rama: Scalpel
Amortyzator przedni: Lefty Carbon ELO (z elektroniczną zdalną blokadą)
Amortyzator tylni: DT Swiss (z mechaniczną zdalną blokadą)
Koła: Mavic Crossmax SL Disc
Opony: Hutchinson Scorpion UST
Korby: Cannondale Si Hollowgram 44/29z
Łańcuch: Shimano XTR
Kaseta: Shimano XTR
Oś/ łożyska suportu: Cannondale Si Hollowgram
Przerzutka przednia: Shimano XTR
Przerzutka tylna: Shimano XTR
Klamkomanetki: Shimano XTR (z dodatkową dźwignią DD)Kierownica: Oval Carbon
Wspornik kierownicy: HeadShok Si
Łożyska kierownicy: HeadShok Si
Hamulce: tarczowe Shimano XTR (z duralowymi tarczami i specjalnymi klockami)
Siodełko: Fi'zi:k Plateau (z tytanową ramką)
Wspornik siodełka: Oval
Rogi: Oval
Na takich rowerach zawodnicy zespołu Siemens mobile - Cannondale będą startować w wyścigach Pucharu Świata, NORBA i Wyścigach 24-godzinnych. Życzymy sukcesów!
Wszystkie ilustracje zamieszczone w tekście pochodzą ze strony Cannonadale`a.