W 2005r japoński potentat uzbraja też niższe grupy: szosową Ultegrę, górskie Hone i Deore LX. Zintegrowana konstrukcja osi suportu i mechanizmu korbowego zwiększa sztywność przy zmniejszonej wadze. Precyzyjne łożyska nie wymagają częstej konserwacji, a bardzo prosta budowa upraszcza instalację. Do zamontowania zestawu będą nam potrzebne dwa specjalistyczne klucze, oraz imbus 5mm.

Zaczynamy od prawej strony. Po oczyszczeniu gwintu w ramie wkręcamy środek razem z plastikowym uszczelniaczem.

Przy szerokości mufy suportowej 68mm (standardowej) z prawej strony dajemy 2 podkładki, z lewej jedna. Przy szerokości 73mm z prawej jedna z lewej bez podkładki. W suportach Dura-Ace i Ultegra nie ma żadnych podkładek. Mocno dokręcamy kluczem.

Teraz lewa strona, smaruje delikatnie gwinty i dokręcamy zgodnie ze strzałka prawoskrętny gwint - czyli zgodny z ruchem wskazówek zegara. Wracam z powrotem do prawej strony. Bierzemy do ręki prawe ramię korby z integralną osią, smarujemy miejsca gdzie ośka pracuje na łożyskach, siemering oraz miejsc łączenia lewego ramienia z osią (wielowypust)(foto7). Korbę wciskamy do środka.


Przy nowym zestawie idzie to opornie, można sobie pomóc kawałkiem drewnianego klocka i przez niego pomału dobijać młotkiem. Zakładamy lewe ramię korby. Wcześniej smarujemy siemering - gumową uszczelkę.
