Saxo Bank, a więc była ekipa CSC, przeszła sporo zmian od zeszłego sezonu. Nowa nazwa, nowe ramy, a teraz także nowy osprzęt.
Ekipa Bjarne Riis'a rezygnuje z osprzętu Dura-Ace, który notabane nie był otrzymywany od fabryki Shimano - CSC nie miało bowiem żadnego sponsora dostarczającego grupy napędu, team otrzymywał jedynie korby od amerykańskiego FSA. Nowym dostawcą osprzętu został SRAM ze swoją ultra lekką grupą Red, a korby, tak jak w poprzednich latach będą elementem odmiennym, tym razem będzie to Specialized, podobnie z resztą jak ramy.
"SRAM Red udowodnił swoją niezawodność, będąc jednocześnie najlżejszą dostępną grupą i oferując przy tym perfekcyjną ergonomię. SRAM tą grupą zaprezentował możliwości swoich produktów, wysoką jakość oraz ostre, bojowe nastawienie, podobne jak to panujące w naszej drużynie. Nie możemy doczekać się wyścigów na nowym osprzęcie.", stwierdził Bjarne Riis. David Zimberoff, dyrektor marketingu SRAMa dodał: "Połączenie komponentów SRAM Red z ramami Specialized S-Works oraz kołami Zipp sprawi, że będą to najszybsze, najbardziej komfortowe oraz najbardziej żywiołowe rowery w całym peletonie."
Pierwsze rowery Saxo Bank z nową grupą ujrzymy 28-go marca, podczas wyścigów E3 Prijs Vlaanderen-Harelbeke oraz Criterium Internationale. Ramy, które wyposażone zostaną w najwyższą SRAMowską grupę osprzętu to: S-Works Tarmac SL2, Roubaix SL2 oraz rama do jazdy na czas S-Works Transition.
Info: www.team-saxobank.com
Saxo Bank przechodzi na SRAM Red
Saxo Bank, a więc była ekipa CSC, przeszła sporo zmian od zeszłego sezonu. Nowa nazwa, nowe ramy, a teraz także nowy osprzęt.<br />