Błotniki V-Grip wykonane są z solidnej jakości plastiku, który odznacza się dostateczną grubością oraz właściwym profilowaniem. Odpowiedni kształt LED1 gwarantuje dobrą ochronę przed błotem i wodą próbującymi zaatakować nas spod kół.
Montaż akcesoriów jest dość szybki i łatwy. Tylna wersja posiada obejmę montowaną do wspornika siodła. Sam przytwierdzanie klamry odbywa się bez użycia narzędzi, ale do regulowania kąta nachylenia błotnika niezbędne jest użycia klucza imbusowego. W przypadku przedniej wersji operacja jest nieco bardziej skomplikowana. Przy użyciu odpowiednich przejściówek dobieramy szerokość uchwytu montażowego do rury sterowej. Instalacja odbywa się przy pomocy klucza, który pozwala bardzo stabilnie przytwierdzić błotnik. Odpowiednia zabudowa chroni zarówno część przed, jak i za widelcem tylnym.
Największą ciekawostką błotników jest zastosowanie w ich korpusie oświetlenia LED-owego. Ciągnie się ono na ok. połowie długości, a włącznie światła odbywa się poprzez pomarańczowy przełącznik on/off. Przedni model został wyposażony w diody podświetlane na biało, a tylny na czerwono - wszystko po to, aby tworzyć komplementarny zestaw ze standardowymi światłami rowerowymi. Całość jest mocno zabudowana, dzięki czemu zanieczyszczenia nie dostają się do środka. Na pojedynczej baterii światełka działają ok. 160 godzin.
Podsumowanie
Błotniki V-Grip LED1 to dobry wybór dla osób, które szukają różnych możliwości zwiększenia swojego bezpieczeństwa na drodze. Mrugająca dioda na przednim i tylnym modelu gwarantuje większoą widoczność naszego roweru w trakcie jazdy po zmroku czy przy zmniejszonej widoczności. Oprócz podświetlenia błotniki same w sobie stanowią dobrą ochronę przed wodą i błotem, przez co przydadzą się każdemu miłośnikowi MTB.
Specyfikacja techniczna
Zalecany rozmiar kół: 26"
Mocowanie: rura sterowa (przód), wspornik siodła (tył)
Oświetlenie: LED
Długość świecenia na jednej baterii: ok. 160h
Cena: 65zł (przód) i 59zł (tył)
Fot.: Tomasz Wienskowski
Dystrybutor: www.aljot.pl