Obie strony wydają się być bardzo zadowolone z takiego układu. Jak przyznaje jeden z dyrektorów sportowych zespołu, Dmitri Sedoun - „wyścigi wygrywa się dzięki dbałości o najmniejsze szczegóły. Korzystając z produktów Finish Line nasi mechanicy mogą odpowiednio przygotować rowery, a kolarze mogą skupić się na jeździe. Dzięki temu produkty naszych sponsorów stanowić będą idealnie zgraną całość” – powiedział. Wcześniej Astana podpisała umowy m.in z producentem rowerów Specialized.

Mechanicy Alberto Contadora będą w tym sezonie korzystać z takich produktów Finish Line jak Teflon Dry, Ceramic Wet Lube, Premium Teflon Grease, czy Citrus Degreaser.
Szef sponsora, Hank Krause, uważa, z kolei, że współpraca z Astaną może przyczynić się do ulepszenia oferowanych przez nich produktów. „Współpracując z trzema ekipami Pro Tour otrzymujemy wiele cennych informacji, na które w innym przypadku musielibyśmy pewnie czekać latami” – przyznał Hank, który sponsoruje także Lampre i Liquigas, „dzięki temu możemy stale ulepszać nasze produkty” – dodał.
FOTO: Finish Line