Zaprezentowane zmiany wizualne dotyczą wyłącznie mechanicznej wersji grupy Red w odmainie 22, a więc z napędem 11-rzędowym. Nowa wersja, która w sprzedaży pojawi się już w marcu otrzyma bardziej stonowane wykończenie, które po raz pierwszy ujrzeliśmy w elektronicznej wersji Red - grupie eTap. Zębatki zyskają przy tym ciemnoszare wykończenie, co oznacza, że cała grupa razem z nową, mniejszą wersją logo Red nabierze zdecydowanie bardziej stonowanego wyglądu. W nowej odsłonie Red 22 powstawać będą następujące komponenty: klamkomanetki, klamkomanetki hydrauliczne, przerzutka przednia, przerzutka tylna, korby, korby z pomiarem mocy Quarq, hamulce oraz kaseta.
Ceny komponentów Red 22 z nowym wykończeniem pozostają identyczne względem starszej wersji. Oferta SRAMa wzbogacona została ponadto o plastikowe mocowania dla dodatkowych przycisków manetek: BlipGrips™ dla kierownic do jazdy na czas oraz BlipClamps™, które przeznaczone są do mocowania w tradycyjnych kierownicach. BlipGrips (bez przycisku) waży 57 g i pasuje na podparcie do kierownicy o średni 22 mm. Koszt to 20 Euro. BlipClamp kosztuje 10 Euro i przeznaczony jest do tradycyjnych kierownic szosowych, w celu zamontowania przycisków w pobliżu mostka - do ich obsługi w górnym chwycie. Waga wynosi 12 g (bez przycisku).
Dystrybutor: www.harfa-harryson.com.pl