Habit powstawać będzie w trzech wersjach - topowa konfiguracja w całości budowana będzie z karbonu Ballistec, kolejna odmiana otrzyma główny trójkąt z włókien BallisTec połączony z aluminiowym tylnym trójkątem SmartForm. Ostatnią wersją jest Habit w całości powstający z aluminium SmartForm. Producent zainstalował widelec Lefty 2.0 o skoku równym 120 mm, ze specjalnym 50mm offsetem. System suportu to PF30, co pozwala na stosowanie korb SI oraz standardowych BSA w tańszych konfiguracjach roweru, po zastosowaniu specjalnego adaptera. Pancerze, za wyjątkiem przewodu od sztycy typu drop, poprowadzono na zewnątrz ramy. Producent zdecydował się także na zastosowanie standardowej tylnej osi 142x12 mm, a tylny hamulec mocowany jest do ramy przy użyciu systemu flat mount, ale możliwa jest zamiana tego systemu po zastosowaniu specjalnego adaptera.
Do sprzedaży trafi osiem konfiguracji dla mężczyzn oraz dwie kobiece. Topowa odmiana otrzymała naturalnie oznaczenie Black Inc., a w jej wyposażeniu odnajdziemy widelec Lefty Carbon 2.0 XLR, karbonowe koła Enve oraz grupę Shimano XTR Di2. Nieco tańsza wersja SE jako jedyna w całej kolekcji otrzyma widelec Lefty w 130 mm specyfikacji. Na wyposażeniu znalazł się także napęd SRAM X1 oraz koła WTB Frequency Race. Pozostałe odmiany otrzymały podzespoły niższej klasy oraz framesety w pełni aluminiowe, bądź z aluminiowym tylnym trójkątem by obniżyć ceny. Habit w wersji damskiej występować będzie w dwóch wersjach - jako Habit 1 z karbonową ramą oraz w pełni aluminiowy Habit 2.
Dostępne będą cztery rozmiary w wersji męskiej - od S do XL oraz trzy w wersji damskiej - od XS do M. Rower, jak większość nowych konstrukcji tego typu, otrzymał długą i niską geometrię. Rura czołowa jest przy tym nachylona jest pod kątem 68 stopni, natomiast podsiodłowa pod kątem 74 stopni.
Info: www.cannondale.com