Pierwszą grupą, w której producent wyeliminował błędy konstrukcyjne był Red. O zmianach dowiedzieliśmy się parę tygodni temu, a pisaliśmy o nich w tym artykule. Dziś producent poinformował, że poprawki wprowadzone zostały także w pozostałych trzech grupach hydraulicznych: Force 22 (włącznie z Force CX1), nowym Rival 22 oraz 10-rzędowym S-700.
Problem związany był ze zbyt słabymi uszczelkami oraz wadliwie zaprojektowanymi zbiorniczkiem i tłokiem. Objawiał się głównie w niskich temperaturach, dlatego jego nasilenie wystąpiło w grudniu, a producent, po dokładnym zbadaniu przyczyn, natychmiastowo wziął się do pracy, której efekty możemy właśnie oglądać. Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
- nowy kształt klamkomanetek z uwagi na przeprojektowany zbiornik oraz tłok
- nowy, uproszczony port do odpowietrzania
- nowy, gruntownie przetestowany główny cylinder
- nowa uszczelka w zbiorniku wyrównawczym kompensuje zużycie klocków
- nowa sprężyna w zacisku
- nowa, mniejsza dźwignia zmiany przełożeń pozwala ustawić ją bliżej kierownicy
Dystrybutor: www.harfa-harryson.com.pl