Ten marketingowy zabieg ma zdecydowanie, bo dziesięciokrotnie zwiększyć rozpoznawalność rowerów Gary Fisher Collection, które teraz będą dostępne w ośmiokrotnie większej ilości sklepów na całym świecie.
Gary Fisher nie kryje entuzjazmu: "Ta strategia ma sens i bardzo mi się podoba. Pracuję z Trekiem od 1996 roku, znajdując się w centrum najlepszego zespołu ludzi tworzących rowery. Teraz mogę wnieść swoje pomysły do Treka, rowerowej marki numer jeden na świecie”.
Prezes Treka, John Burke dodaje: „Rok 2010 dla marek Trek i Gary Fisher jest fantastyczny. Do tej pory jednak nie wykorzystywaliśmy w pełni niesamowitych talentów, jakimi obdarzony jest pan Fisher. Zdaliśmy sobie sprawę, że tworząc Gary Fisher Collection będziemy w stanie przedstawić jego pomysły zdecydowanie większej ilości rowerzystów”.
Linia rowerów Trek sygnowanych nazwiskiem ojca MTB obejmować będzie: 29ers, Sport Dual, szosowe i miejskie.
Dystrybutor: www.ssc.pl