Model DT Swiss Carbon XRC 100 LTD ma przy tym identyczne wyposażenie jak model XRC RL, czyli otwartą kąpiel olejową z tzw. system Twin Tube i komorą powietrzną z wentylem bezpieczeństwa (Blow-Out). Identyczne są możliwości regulacji, czyli zmiana ciśnienia w komorze powietrznej, modyfikacja tłumienia powrotu pokrętłem i Remote Lockout - czyli możliwość blokady za pomocą manetki na kierownicy. Jako zamocowanie hamulca, podobnie jak we wszystkich pozostałych modelach 2009 DT Swiss, przewidziano uchwyty w standardzie typu Postmount. Zapowiadana masa amortyzatora o skoku 100 mm wynosi 1250 gramów i tym samym jest zdecydowanie niższa niż konkurencji. Widelec ma pojawić się w sprzedaży już w marcu, sugerowana cena detaliczna w Europie wynosić ma 1149 euro. Znając ostatni kurs złotego lepiej tej sumy sobie nie przeliczać.
Dane techniczne
Tłumienie: otwarta kąpiel olejowe
System: Twin Tube, z ustawialnym wewnętrznie wentylem bezpieczeństwa Blow-Out, zabezpieczającym przed uszkodzeniem systemu w razie najechania na przeszkodę przy włączonej blokadzie
Amortyzacja: komora pozytywna sprężyna powietrzna, negatywna stalowa
Możliwości regulacji: ciśnienie powietrza, tłumienie powrotu, blokada zdalna
Golenie górne: śrdenica 28,6 mm, aluminiowe
Rura sterowa i korona: karbon
Golenie dolne i podkowa: karbon, podkowa pusta, Hollow carbon arch, haki z magnezu
Smarowanie: olejowe
Zamocowanie hamulca: Postmount
Maksymalna średnica tarczy: 185 mm
Info: dtswiss.com
Dystrybutor: Ar-mar
Karbonowa niespodzianka ze Szwajcarii
DT Swiss Carbon XRC 100 RACE LTD
Podczas gdy fachowcy oczekują, że Rock Shox zaprezentuje Rock Shoxa SID z karbonową koroną, DT Swiss w tajemnicy przygotował specjalną wersję swojego modelu XRC 100. A jakże, z karbonową górą!