Trek Super Commuter+

Drukuj

"Żegnaj samochodzie" - to wybrane przez Treka hasło do promocji nowego modelu brzmi stanowczo, ale nie sposób zaprzeczyć, że rower używany w celach komunikacyjnych znajduje uznanie wśród coraz większej liczby osób. Super Commuter+ to nowa, elektryczna propozycja miejskiego roweru od Treka.

 
 

Trek, podobnie jak inni czołowi producenci, postawił na interesujący design, który częściowo wynika z zastosowania zintegrowanej z ramą jednostki napędowej - jednostki dodajmy sprawdzonej, bo pochodzącej od firmy Bosch. Uwagę zwracają także ładne detale - światła, błotniki oraz zastosowana kolorystyka, która w zależności od wersji roweru jest ciemna i stonowana, bądź też zwracająca uwagę poprzez malowanie w kolorze Viper Red.

 

 

 

Amerykański producent zastosował szerokie opony 2,4" oraz hydrauliczne tarczowe hamulce, co zapewni wysoki komfort, stabilność jazdy i bezpieczeństwo - elementy niezwykle ważne w rowerze służącym do komunikacji. Występować będą cztery konfiguracje Treka Super Commuter+: 9S, 8S, 9 oraz 8.

 

 
 

Rowery z serii 8 to tańsze odmiany, które różnią się zastosowaniem klasycznej przerzutki Shimano XT w miejsce wielobiegowej piasty NuVinci N380 SE z manetką C8s tego samego producenta. Odmiany z dodatkową literką S otrzymały mocniejszy silnik Boscha o mocy 350W, zamiast 250W w słabszej wersji. Prędkość maksymalna mocniejszej wersji to 45 km/h, natomiast słabszej 25 km/h. Pojemność baterii Bosch PowerPack jest taka sama w obu przypadkach i wynosi 500 Wh.

 

Ceny rowerów z serii Super Commuter+ nie pozwolą jednak raczej rozważyć tego roweru jako alternatywę dla samochodu, zwłaszcza na krajowym rynku. Najtańszy Super Commuter+ 8 kosztuje 19499 zł, a najdroższa konfiguracja, z wielobiegową piastą oraz mocniejszym silnikiem, to wydatek rzędu 22999 zł. 

Dystrybutor: www.trekbikes.com