Niner 2017: zmiany na szutrach i szlakach

Drukuj

Kilku poprawek w swoich produktach dokonał amerykański Niner. Zmiany objęły m.in. przeznaczony do jazdy szutrowej model RLT 9 w swojej stalowej odsłonie.

 
 

RLT 9 Steel to stalowa wersja konstrukcji typu "gravel", która powstaje ze sprawdzonych rurek Reynolds 853. Na nowy rok modelowy wprowadzone zostały delikatne zmiany - mocowanie hamulców zmieniło się na system post mount, a rama wzbogaciła się o poprawiony widelec, identyczny z karbonową wersją RTL 9, w którym odnajdziemy mocowania pod bagażnik. Producent umieścił także większą ilość mocowań - na koszyk na bidon oraz na torbę na rurze górnej. Całość wykończona została nowym malowaniem - szary z niebieskimi dodatkami. Pozostałe elementy konstrukcji pozostają bez zmian. Waga ramy wyniesie więc 2,2 kg, maksymalnie zmieszczą się opony o szerokości 45 mm (1,75"), a zarówno z przodu, jak i z tyłu zastosowano oś o średnicy 12 mm. System suportu to niezmiennie PF30. Na rynku amerykańskim frameset wyceniony został na 1500 USD. Ceny kompletnych rowerów zaczynają się od 2500 USD za wersję z grupą SRAM Apex. Dostępnych jest sześć rozmiarów.

 

 

 

W full RKT9 w nowym roku modelowym skok tylnego zawieszenia został zachowany, natomiast w widelcu uległ powiększeniu ze 100 do 120 mm, co zapewnić ma lepsze pokonywanie zjazdów. 

 

 
 

W ofercie pojawił się ponadto ważący 585 gramów widelec Niner RDO w nowej odmianie Boost. Jak wskazuje nazwa nowy model kompatybilny jest z piastą Boost, a ponadto pojawiły się mocowania do bagażnika. Widelec kompatybilny jest z oponami 29" o maksymalnej szerokości 3". Widelec będzie występować w dwóch wersjach kolorystycznych - całej czarnej oraz z niebieskimi akcentami. Cena określona została na 550 USD na rynku amerykańskim.

Info: www.ninerbikes.com