Trek Domane dla wszystkich

Amerykański producent przedstawia ofertę sprzedaży popularnego modelu endurance, Trek Domane

Drukuj

Jeśli w najbliższym czasie chcielibyście zaopatrzyć się w rower endurance, to Trek daje taką możliwość. Zabawa w mini-Cancellarę będzie możliwa dzięki przystępnej ofercie na model Domane. Jak to wygląda w szczegółach?

Rower Trek Domane, wyróżniający się m.in. innowacyjnym elastomerem IsoSpeed umieszczonym pomiędzy rurą podsiodłową a rurą górną, może w szerszym stopniu niż dotychczas trafić pod strzechy. Wypuszczony po raz pierwszy podczas Ronde van Vlaanderen (2012 r.), szybko stał się obiektem pożądania wielu użytkowników, którzy cenią sobie komfort jazdy po wątpliwej jakości szosach. Jak rzadko się zdarza, znany producent niemal idealnie utrafił tym samym w potrzeby przeciętnego polskiego kolarza szosowego, borykającego się ze wspomnianymi drogami wątpliwej proweniencji.
 

Elastomer IsoSpeed jest największym udogodnieniem dla komfortu jazdy w DomaneW nowym modelu zdecydowano się m.in. na skrócenie główki sterowej


Trek Race Shop stworzył nową wersję Domane, która ma charakter bardziej wyścigowy niż dotychczasowy model. Producent mówi o nim jako "Madone stworzona do jazdy po brukach". Ma przy tym zachowywać większość swoich cech, które poprawiają komfort jazdy. Dla zwiększenia przyjemności czerpanej z poruszania się po brukach czy kiepskich nawierzchniach, producent zdecydował się jeszcze bardziej wydłużyć bazę kół, skrócić główkę sterową i zmienić w niewielkim stopniu przekroje rur. Wszystko w celu zwiększenia komfortu i poprawienia sprawności jazdy na Domane. Trek zdecydował się również na zamontowanie stalowego haka przerzutki, dzięki któremu zmiana biegów na bruku jest bardziej precyzyjna niż przy standardowej wersji aluminiowej.

Oficjalna nazwa nowego modelu to Race Shop Limited Domane Classics Edition. Jak przyznaje Michael Mayer, menedżer szosowego segmentu Treka, "jest to rower, o który pytali nas użytkownicy już po pierwszym wypuszczeniu przez nas Domane w 2012 roku. Oferujemy go w wersji Project One, dzięki któremu możemy zaprojektować rower według własnych upodobań. Chodzi tutaj zarówno o malowanie, dobór komponentów, jak i pożądaną geometrię sprzętu. Nowy Domane jest kombinacją roweru szybkiego i komfortowego."

 

Rama Domane Classics Edition posiada dodatkowo poszerzoną przestrzeń pomiędzy tylnym kołem a rurą podsiodłową. Umożliwia to montaż szerszych wersji opon, co skutkuje zwiększeniem komfortu jazdy.
 

Większa przestrzeń pomiędzy oponą a rurą podsiodłową i widelcem umożliwia montaż szerszych gumRace Shop Limited Domane Classics Edition dostępny jest jako opcja w Project One


Dostępny w Project One rower może się znacznie różnić pod względem ceny końcowej. Najniższa wersja to koszt od 18.100 zł, a najwyższa nawet 49.000 zł. Ramy dostępne są w rozmiarach 54-62cm, a każdy rower budowany jest ręcznie w siedzibie Treka w Waterloo.

Wiecęj o podstawowej wersji Trek Domane znajdziecie w naszym tekście.

Fot.: Trek
Dystrybutor: www.trekbikes.com/pl/pl/

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj