Amerykański Edge Composites, producent zaawansowanych technologicznie komponentów rowerowych, poinformował, że przyczyną zmian są problemy prawne ze znakiem firmowym, które pojawiły się w Europie.
Prezes firmy, Paul Lehman, jednak nie narzeka. Jak twierdzi, firma właśnie uruchamia duży i bardzo nowoczesny zakład produkcyjny, w którym powstawać będą kompozytowe części, a ponadto rozpoczyna współpracę z czołowym specjalistą od aerodynamiki i jego zdaniem, aktualny moment był idealny na zmianę nazwy.
Wspomnianym specjalistą od aerodynamiki będzie Simon Smart z Wielkiej Brytanii. To niezwykle doświadczony konstruktor, który pracował już w team'ach F1, a w jego kolekcji projektów z przemysłu rowerowego, są takie konstrukcje jak: Giant Trinity, Scott Plasma 3, Scott F01, czy też kask Lazer Tardiz. O tym jak świetnym jest specjalistą, niech świadczy fakt, że podczas czasówki na tegorocznym Tour de France, 6 z 10 czołowych zawodników użytkowało ramę jego projektu.
Dyrektor marketingu ENVE Composites, Lucas Beverly, ma nadzieję, że ta współpraca będzie owocna - "W tej chwili wytwarzamy najmocniejsze koła na rynku. Z programem aerodynamiki, którego efekty ujrzymy późną wiosną, powinniśmy stać się producentami najszybszych, a także najmocniejszych, kół na rynku. Simon to człowiek, który doda "szybkości" do naszej "wytrzymałości".
Pytanie tylko, czy do czasu przedstawienia nowych produktów, znajdzie się w Polsce dystrybutor ENVE Composites, którego wciąż brakuje?
Info: www.envecomposites.com