TFZero stawiać ma na wysoki stosunek sztywności do masy. Masy, która dodajmy ma być niewysoka - rama ważyć ma jedynie 799g i to pomimo szerokiego przekroju poszczególnych rur. Jedynie tylny widelec będzie cieńszy, gdyż producent zastosował technologię Ultra Thin Seat Stays "wygładzającą" nierówności podczas jazdy. Rama wykończona została włóknem 1K, a pancerze poprowadzone zostały w jej wnętrzu. W opcji dostępna będzie wersja dla elektronicznych grup Shimano.
Kolejna karbonowa rama to F20, która leży jednak na przeciwnym końcu oferty - będzie to najtańsza karbonowa propozycja Fondriesta. Pomimo niższej ceny, odnajdziemy tutaj karbonowe haki oraz technologię Ultra Thin Seat Stay.
Producent nie zapomniał także o fanach klasycznej interpretacji rowerów szosowych i zaproponował im dwie, stalowe i całkowicie wykonywane we Włoszech, ramy - SF1 oraz SF2. Ta pierwsza powstawać będzie poprzez łączenie za pomocą spawania rur XCR Columbus. Druga natomiast, oparta o konstrukcję z wykorzystaniem chromowanych muf, wykonywana będzie z rur Columbus Spirit. Rama ta do sprzedaży trafi w cenie 2200$, ceny pozostałych ram nie są na razie znane.
Info: www.fondriestbici.com