Intense Carbine

Drukuj

Stworzenie pierwszej karbonowej ramy nie było dla Intense łatwym zadaniem. Projekt pochłonął trzy lata, a do pomocy potrzebni byli niemieccy inżynierowie z SEED Engineering. Patrząc jednak na nową ramę można chyba powiedzieć "udało się".

Nowy Carbine będzie maszyną przeznaczoną do All Mountain i swoim jeźdźcom zaoferuje regulowany skok o wartościach 140-152mm. Zawieszenie konstrukcyjnie oparte będzie o opatentowany system VPP i jak informuje producent, DNA ramy pochodzić będzie od cenionego Tracer'a VP, jednak oprócz samego wykonania ramy z włókien węglowych, konstrukcja została przeprojektowana i udoskonalona.
 


W ramie odnajdziemy system suportu BB92, którego zadaniem będzie zwiększyć sztywność układu korba-suport. Zabraknie za to mocowania ISCG co jest chyba sygnałem, by osoby planujące "bardzo intensywnie" korzystać ze sprzętu powinny zainteresować się innymi wyrobami marki. Za sprawne działanie zawieszenia odpowiadać będzie amortyzator Fox RP23 z powłoką Kashima i ustawieniami dobranymi specjalnie dla tej ramy.

 

 


Na rurze dolnej producent zastosował ochraniacz nazwany FLK:GRD. Oprócz dolnej części rury chroni on także spód węzła suportowego. Kolejnym interesującym rozwiązaniem są wymienne haki G1, które nie ograniczają naszego wyboru odnośnie osi. Możliwe do zastosowania będą standardowe zaciski, 142x12 od Shimano, jak i Syntace X12.

 

 

 

 


Finalna waga ramy ma wynieść mniej więcej 2,5 kg, zaś cena to skromne 2579$. Rama w sprzedaży pojawić ma się w najbliższym czasie.

 

 

 

 


Info: www.intensecycles.com