Parlee Z5 SLi

Drukuj

Egzotyczna w naszym kraju marka Parlee przedstawiła nową wersję swojego najlepiej sprzedającego się modelu - Z5. Rama ta, w wersji SLi, dostosowana została do systemu Di2 i przy okazji schudła o kilkanaście gram.

Rowery Parlee, choć zdobywają czołowe miejsca w testach przeprowadzanych przez fachową, zagraniczną prasę, na krajowym rynku są białymi krukami. Szkoda, choć mamy nadzieję, że w końcu amerykański producent zyska polskiego dystrybutora. Z5 to udoskonalona interpretacja Z4 - modelu, który wypromował markę i zaoferował legendarną jakość produktów Parlee Cycles w niższej cenie. Odchudzona wersja Z5, nazwana SL, doczekała się modyfikacji w postaci zintegrowania elektronicznej grupy osprzętu Di2. Rama ta zyskała skrót SLi, ale w stosunku do wersji SL jest dodatkowo jeszcze lżejsza - o około 15-20g.




Z ramy znikły przelotki dla linek i pancerzy, a całe okablowanie grupy Di2 poprowadzone zostało wewnątrz. Bateria umieszczona została na rurze łańcuchowej, blisko środka suportu. Mufa suportu skrywa przy tym dość istotną modyfikację - Z5 SLi będzie, jak na razie, jedyną ramą w całej ofercie Parlee wyposażoną w suport PFBB30, podczas gdy pozostałe modele korzystają ze zwykłego BB30. Mufa pod zintegrowany suport PFBB30 jest całkowicie wykonana z włókien węglowych, co też właśnie pozwoliło zaoszczędzić wspomniane 15-20g.
 


Rama trafi do sprzedaży w cenie 4700$. W zestawie znajdzie się także widelec Enve 1.0, karbonowy zacisk sztycy oraz karbonowa obejma do przerzutki przedniej. Opcja SLi będzie możliwa do zamówienia także w pozostałych, customowych ramach Parlee Cycles.

Info: www.parleecycles.com