Vengeance RC to w istocie ten sam niemal model, co dotychczasowy Vengeance HLR, ale zrezygnowano z dodatkowych regulacji, pozostawiając wyłącznie niezbędne, w tym zewnętrzne ustawianie tłumienia dla kompresji małych prędkości. Jednocześnie obniżono o 100 USD cenę, co w zasadzie było podstawowym celem. Model będzie dostępny na rynku amerykańskim już w grudniu 2009.
Specyfikacja:
- zastosowanie: all mountain
- skok: 160 mm
- średnica goleni: 36 mm
- regulacja tłumienia: powrotu i kompresji dla małych prędkości
- sprężyna powietrzna
- zamknięty kartusz olejowy, co ma uprościć serwis i obniżyć wagę
- aluminiowa rura sterowa i golenie górne
- aluminiowe, obrabiane pokrętła o szerokim zakresie regulacji
- waga: 2220 g
- cena: 699,99 USD
- kolory: czarny (i biały tylko w wersji OEM)
Velvet RC to widelec z zupełnie innej kategorii, pasujący raczej do rowerów XC, czy też turystycznych. Tym razem jest to również w istocie lekko zmienionwa wersja wcześniej dostępnego modelu, Velvet R. X Fusion dodał dodatkową funkcję - blokadę (lockout).
Specyfikacja:
- zastosowanie: XC, turystyka
- skok: 80, 100, 130 mm (i 120 mm do kół w rozmiarze 650B, czyli... 27,5 cala)
- średnica goleni: 32 mm
- regulacja tłumienia: powrotu
- zewnętrzna blokada
- kuta i pusta w środku korona widelca
- sprężyna: powietrzna
- waga: 1519 g
- cena: 395 USD
- kolory: błyszczący czarny i błyszczący biały
Vector HLR to nowy, najwyższy model tłumika ze sprężyną stalową, który będzie oferował możliwość regulacji tłumienia, zarówno dla małych, jak i dużych prędkości. Nowa technologia OWC pozwala rozdzielić te obydwie funkcje, bez wzajemnego wpływu na siebie. Część górną tłumika wykonano ze specjalnego kompozytu z udziałem metalu, dzięki czemu nie tylko jest lekki, ale i o 12% wytrzymalszy niż typowe aluminium serii 6000 (przynajmniej tak twierdzi producent). Vector RC jest niemal identyczny jak Vector HLR, ale ma jedynie ograniczone możliwości regulacji tłumienia kompresji i powrotu.
Specyfikacja:
- regulacja tłumienia kompresji dla dużych prędkości
- regulacja tłumienia kompresji dla małych prędkości
- regulacja tłumienia powrotu
- regulacja ciśnienia w komorze zapobiegającej dobiciu
- regulacja wielkości komory zapobiegającej dobiciu
- naprężenie wstępne sprężyny
- opcja zastosowania sprężyny tytanowej
- waga: 432 g
- cena: 449,99 USD
- długości: 200/215/222/240 mm (skoki 2,25 - 3,00 cale)
02 RL to nowy model, który został przewidziany do użytku z blokadą. Seryjnie dźwignia jest montowana na samym tłumiku, ale dwa małe imbusy pozwalają zamontować adapter, który umożliwia użycie tekże dźwigni montowanej na kierownicy.
Specyfikacja:
- kontrola czułości (US PAT. 6279703)
- zewnętrzna regulacja tłumienia powrotu
- linerna charakterystyka sprężyny powietrznej
- tłumienie Multi-Circuit (z równoległymi kanałami)
- zbiornik z azotem zapobiegający spienianiu oleju
- regulacja ciśnienia w komorze powietrznej
- możliwość montażu zdalnej blokady
- waga: 249 g
- cena: 249,99 USD
- długości: 165/190/200 mm (skoku 1,5-2,2 cala)
Info: www.x-fusion-shox.com