Hope Pro 3 SP-XC3

Koła na nowo wynalezione

Drukuj

Nowość! Zestaw kół Pro 3 SP-XC3 został skonstruowany specjalnie z myślą o obniżeniu masy. Oczywiście w sposób przemyślany, mając na uwadze zastosowanie w wyścigach, tym samym odchudzanie dotyczy tylko tych części, gdzie nie ma wpływu na wytrzymałość - piast i tarcz.

W efekcie otrzymujemy koła stanowiące perfekcyjne połączenie wytrzymałości i niskiej masy, co udowodniono za pomocą wielu zwycięstw, włącznie z tytułami krajowych mistrzostw. Kół używają kadrowicze Wielkiej Brytanii, zawodnicy teamów SIS-Trek, Scott UK, pojawiły się też na olimpiadzie, gdzie jechał na nich Oli Beckingsale. Tylko trzy ramiona podtrzymujące tarcze pozwalają na ich wystarczająco sztywne zamocowanie, a przy okazji obniżają wagę całości i poprawiają rozprowadzanie ciepła. Komplet jest o 200 gramów lżejszy niż zestaw XTRa... W piastach użyto łożysk ze stali nierdzewnej, jak i sprawdzonego systemu zapadek, tego samego, który znajdziemy w piastach z serii Pro2 i Pro3. Parkę piast połączono z superlekkimi szprychami DT Swiss Super Competition Triple Butted (potrójnie cieniowanymi) i obręczami XR 4.2d tej samej firmy. Całość złożono ręcznie, włącznie ze szprychowaniem i centrowaniem w Wielkiej Brytanii (firma nie podaje, czy polskimi rękoma, ale mając świadomość, że jedna z fabryk produkujących szwajcarskie koła DT Swiss znajduje się w... Polsce w miejscowości Oborniki, nie byłoby to nic nadzwyczajnego). Hope zdecydowało się na model XR 4.2d, ponieważ oferuje on podobno wyjątkowo korzystne zalety nowoczesnych obręczy, przede wszystkim niską wagę, ale wybrano przy tym wariant z 24 otworami, by wycisnąć ze sprzętu maksimum możliwości. Koła są dostępne jako para lub też pojedynczo, z pięknie wykończonymi logo piastami, opaskami na obręcze, zapasowymi szprychami i nyplami, jaki i... nalepkami na obręcze. Standardowo obydwa koła wyposażone są w zaciski, ale przednia piasta może być przekonwertowana do osi sztywnej 15 mm (ale już nie do 20 mm, za to tylna do wariantów 10 i 12 mm owszem). Całość otrzymujemy w zgrabnym, transportowym pudełku.

Dane techniczne:
- piasty obrabiane CNC w Barnoldswick, Anglia
- koła złożone ręcznie w UK
- łożyska typu kartusz (tzw. maszynowe), 61803, 17.28
- korpus piast: aluminium 2014 T6
- kolor: czarny
- ilość otworów: 24
- sprzęgło: aluminiowe
- ilość zapadek: 4
- wagi: przód 794 g (z tarczą 160 mm), tył 915 g (z tarczą 140 mm)

Tarcze dostajemy przy zakupie kół w komplecie bez dodatkowych opłat.

Info: hopegb.com
Dystrybutor: 7anna (www.7anna.com.pl)