Smilux
Przednie, diodowe światło Smilux to wstęp do technologii LED w niskiej cenie. Natężenie światła - 15 luksów, czas świecenia ma wynieść 25 godzin, a zasilanie odbywać się będzie za pomocą 4ch akumulatorków AA. Montaż lampki będzie możliwy na każdej kierownicy, o średnicy od 22 do 32mm, za pomocą prostego mechanizmu.
Pava
Pava to poważniejsza od Smiluxa propozycja. Świadczą o tym: większa wartość natężenia światła - 25 luksów oraz dłuższy czas działa - aż 40 godzin. Te wartości to zasługa najnowszych diód LED od firmy Lumiled. Strumień ma być silny, a rozkład światła równy na całej oświetlonej powierzchni. Zasilanie ma odbywać się z 4ch baterii AA. Całość zamknięta jest w obudowie wykonanej z gumy. Półprzezroczysty włącznik lampki poinformuje nas o kończącej się energii w naszych bateriach.
Hiro
Z takiego samego przycisku korzystać będzie lampa tylna Hiro. Obudowa również ma być wykonana z przyjemnej w dotyku gumy. Kąt świecenia tej lampy, która korzysta z zaledwie jednej diody, to aż 220 stopni. Czas świecenia wynosi 60 godzin. Lampka jest zasilana za pomocą dwóch baterii typu N.
Paxi oraz Siled Xtreme
Coś z czołówek? Proszę bardzo. Pierwsza propozycja niemieckiej firmy to Paxi. Strumień światła w tej czołówce ma mieć zasięg 10 metrów, a czas świecenia wyniesie 30 godzin. Najważniejsza jest jednak waga urządzenia - zaledwie 30g. Paski wykonane zostały z komfortowego w użytkowaniu materiału, który ma być także łatwy do czyszczenia. Trzy diody, które odpowiadają za świecenie (kąt światła będzie można regulować) zasilane będą za pomocą dwóch baterii N.
Siled Xtreme to droższa propozycja. Dzięki lepszym diodom strumień światła będzie szerszy i znacznie jaśniejszy. 60 godzin czasu świecenia można przedłużyć do 200 po zastosowaniu dodatkowej baterii, która jest mała i lekka i tym samym nie krępuje ruchów.
Źródło: www.sigmasport.de
Dystybutor: www.bikeman.pl, www.eurobike.pl
Nowe oświetlenie od Sigmy
Sigma Sport oprócz swojego ostatniego dziecka - liczników z serii ROX, na przyszły sezon wprowadzi na rynek parę nowych lampek rowerowych, opartych oczywiście na dobrze już znanej technologii LED.