Reklama na przyczepce rowerowej

Drukuj

To tania i niezwykle atrakcyjna alternatywa dla kampanii reklamowych wszelkiego typu.

Zaskakujące swą niezwykłą konstrukcją, przyjazne dla środowiska, niepochłaniające kosztów paliwa i opłat parkingowych, zdolne do penetracji miejsc odwiedzanych tłumnie i często niedostępnych dla stacjonarnej reklamy i samochodów, przyczepki okazują się być nośnikiem o nieznanej dotąd - ogromnej sile oddziaływania. Ich dodatkowy atut to możliwość kontaktu z żywym człowiekiem, uzyskania od niego informacji, ulotek, próbek czy nawet nabycia samego produktu.

 

 

Pośród unikalnych (zgł. patent. Extrawheel) zalet przyczepki szczególną uwagę zwraca jej zadziwiająca stabilność. Wielka billboard pochyla się na zakrętach wraz z rowerem z lekkością budzącą powszechne zdumienie. Dzieje się tak za sprawą zaczepu o niepozornym wyglądzie, ale niezwykłej sztywności. Jego ramiona skierowane są dokładnie w środki kulistych przegubów i przenoszą jedynie naprężenia podłużne - podobnie jak patyk, który trudno jest złamać naciskając na końce; dlatego mogą być tak lekkie i cienkie.

Koszt przyczepki w promocji 689 zł

Więcej informacji na stronie producenta: https://www.extrawheel.com/index_pl.php