Sportowa odzież rowerowa BIKE WORLD Sportswear

Prezentacja kolekcji sportowych strojów rowerowych BIKE WORLD Sportswear.

Sportowa odzież rowerowa Bikeworld Michał Kuczyński

W ramach nowego projektu przygotowaliśmy kolekcję profesjonalnych strojów rowerowych, które są sygnowane marką Bikeworld. Postawiliśmy na prosty i elegancki styl oraz wysoką jakość. Poznajcie sportową odzież na rower BIKE WORLD Sportswear!

Historia portalu Bikeworld sięga już niemal 20 lat, a my niezmiennie kochamy rowery. Jeździmy, testujemy i piszemy dla Was artykuły oraz nagrywamy filmy. Nasze założenia od początku pozostają niezmienne. Chcemy dzielić się z Wami informacjami z rowerowego świata oraz naszą kolarską zajawką - tak po prostu. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdyby nie zmiany. Sami doskonale wiecie, że portal to nie wszystko, prowadzimy też inne witryny, jak choćby katalog rowerowy. Nie cierpimy stagnacji, bo to trochę jak jeżdżenie ciągle tej samej trasy… Poznajcie więc nasz najbardziej aktualny pomysł, który szybko przekuliśmy w nowy projekt - odzież rowerowa BIKE WORLD Sportswear. Tak w telegraficznym skrócie wygląda historia naszej kolekcji ubrań na rower, o której więcej pisaliśmy w artykule: ODZIEŻ ROWEROWA BIKE WORLD SPORTSWEAR!

Wysoka jakość i stylowy wygląd

Przez lata, jako redakcja, zebraliśmy masę doświadczeń podczas jazdy w wielu strojach rowerowych. Zdajemy sobie sprawę, że za najwyższą jakość trzeba słono zapłacić.  Podobnie jak za interesujący design. W naszej kolekcji postanowiliśmy więc na uzyskanie kompromisu między maksymalnie wysoką jakością odzieży, a atrakcyjną ceną. Starannie wyselekcjonowaliśmy materiały, wkładki i dostawców naszej odzieży, zaprojektowaliśmy piękne stroje w kapitalnie prezentujących się kolorach i… oto są. Dobre, sportowe stroje kolarskie, które nie zrujnują budżetu, a jednocześnie pozwolą zabłysnąć stylówką w peletonie i cieszyć się komfortową jazdą. Przygotowaliśmy linię technicznej odzieży, która nadaje się do szerokiego spektrum zastosowań - od wyścigowej jazdy, przez bardziej wycieczkowe kręcenie, aż po typowo rekreacyjne przejażdżki. Podobnie w kwestii sylwetki potencjalnego użytkownika - krój naszej odzieży jest oczywiście sportowy, ale zastosowaliśmy wyjątkowo cienkie i elastyczne materiały. W efekcie nasze stroje rowerowe świetnie leżą zarówno na wycieniowanym kolarzu, ale również sprawdzą się u typowego rekreacyjnego rowerzysty.

Koszulka rowerowa BIKE WORLD Sportswear RIDE

Koszulka kolarska z krótkim rękawem to propozycja na lato i cieplejsze jesienne oraz wiosenne dni. Została wykonana z lekkiego i bardzo elastycznego materiału. Jest przylegająca do sylwetki, ale mocno się rozciąga, dzięki czemu nie krępuje ruchów i pozwala czuć się swobodnie osobom o różnej budowie ciała. Zapewnia wysoki komfort jazdy oraz cechuje się doskonałą oddychalnością. Cały przód i rękawy zostały wykonane z gładkiej lycry, która zapewnia dobry balans pomiędzy chłodzeniem, a brakiem przewiewania na zjazdach. Przy okazji ten materiał po prostu świetnie się prezentuje i nadaje strojom sportowego sznytu. Z kolei panel tylny oraz boki zostały wykonane tak, aby zapewnić maksymalną przewiewność i poprawić oddychanie oraz odprowadzanie potu. Nasza koszulka będzie właściwym wyborem na ciepłe dni, a funkcjonalności dodaje jej zamek na całej długości. To praktyczne rozwiązanie umożliwia całkowite rozpięcie koszulki podczas górskich podjazdów, a przy okazji ułatwia zakładanie i ściąganie. Jak już wspominaliśmy, krój jest typowo kolarski i dopasowany do sylwetki. Jednak elastyczność materiału sprawia, że spokojnie pomieści również bardziej amatorską sylwetkę.

Projekt dostosowaliśmy tak, aby można było używać jej zarówno na rowerze szosowym, jak i tam, gdzie pozycja jest bardziej wyprostowana - MTB, cross, trekking czy gravel. Stabilne trzymanie się na swoim miejscu - niezależnie od dyscypliny - zapewniają szerokie, elastyczne taśmy ściągające na rękawach. Przy okazji nie wywierają dużej presji na ręce, a dodatkowo są bezpieczne dla osób, które mają uczulenie na silikonowe ściągacze. U dołu zastosowaliśmy mocniejszą gumę, której antypoślizgowa powierzchnia gwarantuje, że koszulka nie będzie się przekręcała, ani podciągała podczas jazdy. W naszej koszulce znajdziecie klasyczną stójkę (wysoki kołnierzyk). Z tyłu znajdują się trzy pojemne kieszenie oraz odblaskowe wstawki (tylko w wersji czarnej i granatowej) podnoszące bezpieczeństwo. Cztery wersje kolorystyczne pozwolą dopasować koszulkę do własnych preferencji oraz posiadanego roweru, a my możemy dodać od siebie, że na żywo prezentują się rewelacyjnie. Minimalistyczne logotypy są proste i eleganckie. Nie przytłaczają, dzięki czemu powinny trafiać w szerokie spektrum gustów.

• Zastosowanie: szosa, MTB XC / maraton, gravel, jazda rekreacyjna
  • Wersje kolorystyczne: czarna, granatowa, miodowa, turkusowa
  • Materiał: 95% Poliester, 5% Elastan
  • Cena: 299 zł

Spodenki rowerowe BIKE WORLD Sportswear RACING

Krótkie spodenki rowerowe BIKE WORLD Sportswear to klasyczne kolarskie spodenki na szelkach, które zapewniają dużą swobodę ruchów i wysoki komfort jazdy. Podobnie jak koszulka są wykonane z elastycznych i oddychających materiałów. Nogawki mają ciekawą lycrę o strukturze ,,plastra miodu”. Ten materiał zapewnia lekką kompresję i wspomaga mięśnie podczas wysiłku. Wkładka pochodzi od włoskiej firmy Dr Pad, specjalizującej się w tej dziedzinie. Zapewnia amortyzację wibracji, pozwala uniknąć otarć skóry i ma oczywiście właściwości antybakteryjne. Szelki są tu bardzo klasyczne - zostały uszyte z elastycznej i przewiewnej siatki.

Cechą nadrzędną naszych spodenek jest komfort i uniwersalność. Pasują zarówno na szosę, gravel, jak i rower górski czy bardziej rekreacyjnego crossa lub trekkinga. Długość nogawki została minimalnie przedłużona - tak, aby nawiązać do współczesnych trendów i preferencji użytkowników. Nie przesadziliśmy jednak zanadto, nie schodzi aż do kolana. Stabilność na udach zapewnia wykończenie szerokimi, elastycznymi taśmami ściągającymi. Dzięki nim pewnie trzymają się na miejscu i nie wywierają niepotrzebnego nacisku na mięśnie. Krój spodenek jest oczywiście dopasowany, a ich klasyczna czerń wygląda zawsze dobrze i jest łatwa do utrzymania w czystości. Nasze spodenki można śmiało zestawiać z każdą koszulką i być pewnym, że będą pasowały.

• Zastosowanie: szosa, MTB XC / maraton, gravel, jazda rekreacyjna
  • Wersje kolorystyczne: czarna
  • Płeć: mężczyzna
  • Materiał: Spodenki 80% Poliamid, 20% Elastan; Szelki - 80% Poliester, 20% Elastan
  • Cena: 349 zł

Bluza rowerowa BIKE WORLD Sportswear RIDE

Bluza rowerowa Bikeworld dzieli prosty i elegancki design z koszulką. To stylowy i dobrze przylegający model z lekkim ociepleniem - idealny na wiosenne i jesienne dni. Bardzo miły i delikatny w kontakcie ze skórą. Bluza jest bardzo rozciągliwa i ma wyjątkowo gładką fakturę materiału, która nadaje jej wyścigowego wyglądu. Klasyczna czerń pasuje do wszystkiego i nie sprawia kłopotów w praniu po jeździe w mokrych warunkach. Bardzo elastyczny materiał zapewnia swobodę ruchów i dobre dopasowanie niezależnie od sylwetki - pasuje zarówno osobom szczupłym, jak również kolarzom, którzy jeszcze szlifują swoją sylwetkę.

Przedłużony tył i należyta długość rękawów gwarantują komfort termiczny ,,całej góry” naszego ciała, nawet przy mocno wyciągniętej pozycji na rowerze. U dołu znajduje się mocny gumowy ściągacz, który pewnie utrzymuje bluzę na swoim miejscu. Z tyłu klasycznie - znajdziecie trzy pojemne kieszenie. Dopełnieniem całości jest wysokiej jakości suwak, który jest łatwy do obsługi nawet w grubszych rękawiczkach. Stójka jest oczywiście wysoka - dostosowana do niższych temperatur. Poza tym bluza jest lekka, wygodna i dobrze oddychająca. Będzie właściwym wyborem na mocne treningi, jak również spokojniejsze przejażdżki.

• Zastosowanie: szosa, MTB XC / maraton, trail, gravel, jazda rekreacyjna
  • Wersje kolorystyczne: czarna
  • Materiał: 80% Poliester, 20% Elastan
  • Cena: 349 zł

Skarpetki rowerowe BIKE WORLD Sportswear

Bikeworldowe skarpetki rowerowe są oczywiście wysokie i wykonane z oddychającego materiału - mają typowo rowerowy krój, dostosowany do obecnych trendów. Dostępne są w trzech kolorach i dwóch motywach graficznych. Śmiało można dopasować wzór pasujący do indywidualnych preferencji. Są cienkie i lekkie, przewidziane na wiosenne i letnie temperatury. Zostały dodatkowo wzmocnione na palcach i piętach, aby posłużyły długo i nie przecierały się w tych newralgicznych obszarach. Stabilność na stopie, a co za tym idzie komfort jazdy zapewniają też dodatkowe ściągacze na stopach, które stabilizują skarpetki. Wysokość do połowy łydki to najbardziej modny i obowiązujący obecnie krój, dzięki czemu nasze skarpety stanowią idealne wykończenie kolarskiej stylówy

• Zastosowanie: szosa, MTB XC / maraton, trail, gravel, jazda rekreacyjna
  • Wersje kolorystyczne: czarne, białe, czerwone