Nowa konstrukcja Kellysa znajduje się aktualnie w fazie testów, natomiast nowe ramy z pełnym zawieszeniem według nieoficjalnych informacji dostępne będą już w kolekcji 2018. Nowy system zawieszenia znajdzie zastosowanie w rowerach enduro i DH, a w drugiej kolejności w maszynach trailowych.
Rama wykorzystywać będzie system z wirtualnym punktem obrotu, którego kinematyka wyeliminować ma całkowicie tzw. pedal kickback, izolując działanie napędu od pracy zawieszenia. Zgodnie z najnowszymi trendami zastosowano progresywną geometrię z krótkim tylnym trójkątem, co ma pozytywnie wpłynąć na zwrotność roweru przy zachowaniu stabilności na zjazdach. Nowa konstrukcja wykorzystywać będzie osie obrotu elementów zawieszenia o powiększonej średnicy i konstrukcji zapewniającej precyzję działania i wysoką sztywność boczną przegubów. Co ciekawe Kellys zgłosił już swój system do procesu patentowego.
Obecnie testowana jest wersja 165-milimetrowa, natomiast wkrótce mają się pojawić ramy zjazdowe o powiększonym skoku - ponad 200 mm oraz wersje ścieżkowe. Czekamy niecierpliwie na oficjalne informacje!
Strona producenta: www.kellysbike.com

