Spis treści:
Potencjał i możliwości opon bezdętkowych w świecie kolarstwa górskiego są bezdyskusyjne. Jazda "na mleku" zdominowała zarówno rywalizację profesjonalistów XC czy Enduro, jak i codzienność wielu amatorów. Niska waga, dużo mniejsze ryzyko konieczności przerywania jazdy na fizyczne łatanie uszkodzenia - to nie tylko oszczędność czasu kluczowa dla osób które na rowerach się ścigają, ale także sposób na poprawę bezpieczeństwa i zwiększenie przyjemności z jazdy.
Marka Continental ma już bardzo duże doświadczenie w produkcji opon Tubeless Ready. Co ciekawe - nie tylko w przypadku opon rowerowych. Producent dostarcza rozwiązania bezdętkowe do wszelkich pojazdów - samochodów, motocykli czy quadów. Umożliwia to stały rozwój technologii oraz ich wzajemne przenikanie. Efektem tego jest o wiele bardziej doskonała baza doświadczalna i technologiczna niż w przypadku producentów zajmujących się jedynie oponami rowerowymi.
Dla fanów kolarstwa górskiego Continental przygotował bezdętkowe warianty najpopularniejszych typów opon. Wersję Tubeless Ready odnajdziemy m.in. wśród opon Trail King, Mud King, Mountain King, X-King czy szybkie i lekkie Race King. Wersje tubeless opon Continentala poznamy po oznaczeniu "ProTection" lub "Performance".
RevoSealant
Oprócz samej technologii Tubeless Ready Continental wprowadza do sprzedaży własny uszczelniacz, czyli popularne mleczko do opon. RevoSealant jest efektem wielu lat doświadczenia w produkcji opon bezdętkowych dla różnych pojazdów. Dzięki składowi wolnemu od m.in. amoniaku, uszczelniacz Continental nie wchodzi w reakcję z gumą opony, nie wpływając na zmianę jej właściwości przy długim okresie użytkowania.
Warto podkreślić wielofunkcyjność tego rozwiązania. RevoSealant może być stosowany zarówno jako mleczko do instalacji opon TubelessReady, oraz rzecz jasna jako środek naprawczy - tak dla opon, jak i dętek. Błyskawicznie wypełnia rozcięcia i dziury, umożliwiając dalszą jazdę. Środek zachowuje swoje właściwości aż do -20 stopni Celsjusza, co z pewnością ucieszy fanów jazdy w śniegu i fat-bików, których pełnię możliwości poznamy dopiero po usunięciu ciężkich dętek z kół.
Dystrybutor: bikegear.cc