Prototypowy widelec TRP można było dojrzeć ostatnimi czasy podczas przełajowych Pucharów Świata, jednak dopiero teraz producent ujawnił oficjalne dane techniczne. Nowa konstrukcja do CX, która sprawdzi się również w szosówkach z tarczami, dostosowana została do współpracy z osią sztywną o średnicy 15 mm. W takiej konfiguracji widelec ważyć będzie 450 g, w przyszłości oferta poszerzona zostanie o wersję pod sztywną oś o średnicy 12 mm. Przy użyciu osi DT Swiss RWS w widelcu znajdzie się miejsce na oponę o szerokości do 40 mm. Rozmiar możliwych tarcz do zastosowania to wyłącznie 160 mm, ze względu na zintegrowane z widelcem mocowanie post mount.
Ciekawym rozwiązaniem jest także poprowadzenie przewodu hamulcowego wewnątrz lewego ramienia. Widelec posiada offset o wartości 47 mm oraz rurę sterową o średnicy 1,5" w dolnej części. Dostępność określona została na połowę lutego, jednak cena pozostaje nieznana.
Info: www.trpbrakes.com