No. 22 Bicycles to świeża na rynku firma założona w Kanadzie przez Brycea Graceya oraz Mikea Smitha, którzy postanowili tworzyć jedne z najlepiej wykonanych tytanowych ram na rynku. Ich konstrukcje projektowane są w Kanadzie, ale powstają w USA, gdzie wytwarzane są przez byłych pracowników Saratoga Frameworks, firmy wywodzącej się z legendarnej w środowisku ram tytanowych, aczkolwiek upadłej, Serotty. Torowa rama Little Wing po liftingu to najnowsza propozycja niewielkiej firmy z Kanady.
Nowy Little Wing, podobnie jak starsza wersja, w dalszym ciągu powstawać będzie z powstałych w USA rurek z tytanowego stopu 3AL-2.5V. Dotychczas stosowany widelec ENVE zastąpiony będzie nową konstrukcją, wykonaną przez zewnętrznego producenta, ale z uwzględnieniem wytycznych narzuconych przez No. 22 Bicycles, które uwzględniały m.in. 1,5" stożkowatą rurę sterową. Do kompletu dobrane zostały stery Chris King Inset 8. Chociaż rama ma przeznaczenie torowe to opcjonalnie pojawi się możliwość zamówienia widelca wyposażonego w mocowanie do hamulca. Modyfikacji poddane zostały także tylne haki, które uległy wydłużeniu z dotychczasowej długości 3/4" do 1", co zdecydowanie ułatwi zmianę zębatki bez dodatkowej ingerencji w długość łańcucha.
W ramie pojawiło się także nowe jarzmo sztycy, powstałe z odlanego tytanu oraz mocowania siodła firmy ENVE, które pozwoliło odchudzić całość o 40 g, względem starszej wersji jarzma. Ponadto nowa konstrukcja pozwala schować jarzmo o około 2,5 cm niżej na rurze podsiodłowej, dzięki czemu o taką wysokość możemy obniżyć siodło. Nowy Little Wing kosztować będzie 2099 USD, natomiast koszt widelca to 400 USD. No. 22 Bicycles zapowiada nową propozycję, która do oferty dołączy w najbliższym czasie - tym razem będzie to tytanowa rama dla zwolenników cyclocrossu. Na razie pozostaje nam rozkoszować się niezwykłą dbałością o detale w torowym Little Wing.
Info: 22bicycles.com