W przypadku wielu kierownic i mostków producenci obiecują wysoką sztywność oraz zdolność do tłumienia drgań w każdym z komponentów. ITM podszedł do projektowania kokpitu z nowej serii X-One nieco inaczej i twierdzi, że kierownica odpowiadać będzie za komfort, a mostek za sztywność, tworząc w ten sposób dopasowany system. Mostek do mocowania kierownicy wykorzystywać będzie system Grip Wedge System, składający się z jednej śruby oraz dwóch klinów. Całość, włącznie z top capem na rurę sterową, ważyć ma 125 g w rozmiarze 100 mm.
Kierownica zdaniem producenta będzie dobrze tłumić drgania, a ponadto wyróżni się ergonomicznym kształtem. Producent zdecydował się na wewnętrzne prowadzenie pancerzy. Dostępne będą trzy rozmiary - 40, 42 oraz 44 cm. 42 ważyć będzie 215 g.
Serię X-One uzupełnia karbonowa sztyca z aluminiowym jarzmem, pozwalającym na bardzo łatwą regulację kąta siodła, dzięki systemowi Sit'N'Go. W rozmiarze 27,2 mm sztyca X-One ważyć będzie 261 g.
Info: www.itm.it