Pośrednia propozycja w topowej półce Ridleya oferować ma niską masę i dobre właściwości aerodynamiczne, stając się tym samym uniwersalną propozycją zarówno dla sprinterów, jak i górali. Odchudzenie ramy możliwe było dzięki zastosowaniu nowej technologii żywicy, układania warstw karbonu, a także rurom łańcuchowym zapożyczonym z Heliuma SL. Producent zachował przy tym aerodynamiczne rury F-Tubing wyposażone w wgłębienia likwidujące mikroturbulencje oraz widelec F-Splitfork z charakterystyczną przerwą w ramionach. Inżynierowie poprawili przy okazji integrację widelca z ramą, co również wpłynie na zmniejszenie oporów powietrza.
Jednocześnie zastosowane zostały klasyczne hamulce z czego tylny znalazł się w tradycyjnym miejscu, a nie pod suportem, co zdecydowanie ułatwi pracę mechanikom zawodowej grupy Lotto-Belisol, która już korzysta z nowego modelu. W przeciwieństwie do wersji Fast, Noah SL otrzymał klasyczną sztycę blokowaną poprzez klinujący, zintegrowany zacisk.
Wszystkie te zmiany zaowocowały osiągnięciem masy wynoszącej około 980 g w rozmiarze M, przy jednoczesnym zachowaniu w dużym stopniu aerodynamiki szybszego modelu Noah Fast.
Noah SL do sprzedaży trafi jako zestaw ramy z widelcem i sztycą oraz cztery gotowe rowery. Najdroższy model wyposażony został w grupę SRAM Red oraz koła Zipp 404 Firecrest pod opony. Najtańsza wersje otrzymała grupę Shimano Ultegra oraz koła Fulcrum Racing Quattro.
Dystrybutor: www.bocar-parts.com