Największa zmiana dotyczy nowej techniki wytwarzania włókien węglowych. Poprawiony proces formowania, polegający na użyciu termoplastycznego wkładu między kompozytem, a urządzeniem formującym, pozwala lepiej kontrolować ciśnienie działające na kompozyt. Tym samym łatwiej kontrolować grubość rurek oraz ich wewnętrzną powierzchnię. Technika ta była już używana w konstrukcjach Wiliera, jednak teraz jej udoskonalenie pozwoliło zmniejszyć wielkość rurek o 19%, bez utraty niezawodności oraz wytrzymałości, za to z redukcją masy - w rozmiarze M nowa rama ważyć ma 750 g.
Równie dużą uwagę producent zwrócił na aerodynamikę swojej ramy, szczególnie jej przedniej części. Nowy widelec otrzymał koronę zintegrowaną z ramą, a rama bardziej aerodynamiczną rurę czołową.
Ostatnie poprawki dotyczą wewnętrznego prowadzenia pancerzy, które zaowocować mają lepszą pracą osprzętu oraz łatwiejszym montażem.
Nowy Zero.7 dołączy do oferty na rok modelowy 2015, w sprzedaży pojawi się jednak już jesienią tego roku. Dostępne będą cztery malowania. Cena najtańszej konfiguracji, z Ultegrą Di2 oraz kołami Mavic Aksium, wyniesie na rynku europejskim 5548 Euro.
Dystrybutor: www.force-components.pl