Lifting Wiliera Zero.7

Drukuj

Zero.7 to jeden z najważniejszych modeli w stajni Wiliera. Dotychczasowej wersji nie można było zarzucić jakichkolwiek braków, jednak włoski producent zdecydował się na odświeżenie tej ramy.

Największa zmiana dotyczy nowej techniki wytwarzania włókien węglowych. Poprawiony proces formowania, polegający na użyciu termoplastycznego wkładu między kompozytem, a urządzeniem formującym, pozwala lepiej kontrolować ciśnienie działające na kompozyt. Tym samym łatwiej kontrolować grubość rurek oraz ich wewnętrzną powierzchnię. Technika ta była już używana w konstrukcjach Wiliera, jednak teraz jej udoskonalenie pozwoliło zmniejszyć wielkość rurek o 19%, bez utraty niezawodności oraz wytrzymałości, za to z redukcją masy - w rozmiarze M nowa rama ważyć ma 750 g.

Równie dużą uwagę producent zwrócił na aerodynamikę swojej ramy, szczególnie jej przedniej części. Nowy widelec otrzymał koronę zintegrowaną z ramą, a rama bardziej aerodynamiczną rurę czołową.

Ostatnie poprawki dotyczą wewnętrznego prowadzenia pancerzy, które zaowocować mają lepszą pracą osprzętu oraz łatwiejszym montażem.

Nowy Zero.7 dołączy do oferty na rok modelowy 2015, w sprzedaży pojawi się jednak już jesienią tego roku. Dostępne będą cztery malowania. Cena najtańszej konfiguracji, z Ultegrą Di2 oraz kołami Mavic Aksium, wyniesie na rynku europejskim 5548 Euro.

Dystrybutor: www.force-components.pl

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj