Nowy Mavic Crossmax XL

Drukuj

Nowe Crossmaxy XL to koła przeznaczone do jazdy w stylu enduro. Skierowane są do odbiorców, którzy nie zamierzają się ścigać, ale wymagają wysokiej klasy sprzętu do pokonywania trudnych tras.

Crossmaxy XL projektowane były jako możliwie najbardziej uniwersalne koła. Mają pozostać niezawodne, komfortowe i przy tym względnie lekkie. By to osiągnąć konieczne stało się nieco bardziej świeże podejście do projektowania obręczy. Po pierwsze otrzymały one nowy profil i są szersze, obecnie mają 23 mm wewnętrznej szerokości, a jednocześnie, pomimo większej szerokości, zachowana została ich wytrzymałość oraz masa. Francuski producent poprawił ponadto zakrzywienie pod mocowanie opony. Ma ono mniejszą wysokość, co w połączeniu z szerszymi ściankami obręczy oznaczać ma powiększoną o 50% odporność na uderzenia.

 
 

W obręczach nie zabrakło oczywiście technologii ISM, pozwalającej usunąć zbędny materiał z obręczy i w ten sposób ją odchudzić. Dostępne będą trzy rozmiary kół: 26, 27,5 oraz 29 cali. Masa najmniejszego zestawu wyniesie 1660 g. Większe rozmiary ważyć będą odpowiednio 1710 oraz 1780 g. Zarówno przednie i tylne koło wyposażone jest w 24 szprychy. W przednim zapleciono je na dwa krzyże, z kolei z tyłu zastosowano zaplot Mavica, nazwany Isopulse.

Crossmaxy XL sprzedawane będą w zestawie WTS razem z oponami Quest, wykonanymi w technologii UST. Opona ta dostępna będzie w trzech wielkościach: 26, 27,5 oraz 29 cali. Dwa mniejsze rozmiary posiadać będą szerokość 2,4 cala. W rozmiarze 29" szerokość opony wyniesie 2,35 cala. Waga wynosi odpowiednio, w zależności od wielkości: 690, 780 oraz 810 g.

Dystrybutor: www.harfa-harryson.com.pl

Obserwuj nas w Google News

Subskrybuj