Swoop
Gumę dostaniemy w dwóch wersjach. Niższa z nich to drutowana AllTrail Profi (64,90 zł). Opona o gęstości kordu 30 tpi zbudowana jest w sposób uniwersalny, umożliwiający jazdę w zróżnicowanym terenie. Stosunkowo wysoki profil bieżnika gwarantuje stabilną trakcję, a gęsto rozstawione klocki boczne sprawnie trzymają w zakrętach. Stosunkowo wysoka masa opony (680g) ogranicza jej wyścigowe użytkowanie, ale na treningi w zróżnicowanych warunkach sprawdzi się co najmniej poprawnie.
Drugą wersją Swoopa jest bardziej zaawansowana AllTrail Compe (105 zł). Zwijana guma została zbudowana w oparciu o mieszankę z włóknami aramidowymi na obrzeżach. Gęstość 60 TPI świadczy o wyższej jakości opony, którą z powodzeniem możemy użytkować w warunkach wyścigowych. Waga AllTrail Compe wynosi 570g. Profil bieżnika jest identyczny jak w wersji AllTrail Profi.
Swoop jest dostępna w rozmiarach 26x2.1, 27,5x2.1.
Comet
Ten model został z kolei przeznaczony do szybkiej jazdy w suchym terenie. Niski i gęsty bieżnik oraz okrągły profil gwarantują dobre trzymanie boczne. Odpowiedni profil klocków w środkowej części gumy zapewnia utrzymanie wysokiej szybkości jazdy, rzecz jasna przy odpowiednim poziomie mocy generowanej przez użytkownika.
Podobnie jak Swoop, także Comet dostępny jest w dwóch wersjach: drutowej (660g, 64,90 zł) i zwijanej (540g, 105 zł).
Comet jest dostępna w rozmiarach 26x2.1, 27,5x2.0.
Fot.: Panaracer