Wykonany z aluminium Rallon R4 otrzymał koła 27,5", skok tylnego zawieszenia równy 160 mm, a ponadto zmodyfikowana została geometria. W efekcie tych zmian otrzymać mamy rower, który na zjazdach będzie szybszy oraz bardziej stabilny od poprzednika.
Główne zmiany w geometrii opierają się na skróceniu rur łańcuchowych i jednoczesnym powiększeniu rozstawu kół o 40 mm, co istotnie wpłynie na stabilność w trakcie jazdy z dużymi prędkościami. Obniżony został także środek suportu o 7 mm, a powiększenie kąta rury podsiodłowej ma poprawić przenoszenie mocy podczas pedałowania.
Z ciekawostek wymienić należy regulowaną, poprzez mocowanie osi tłumika, geometrię, dzięki czemu środek suportu obniżyć możemy o 7 mm i zmniejszyć kąt nachylenia rury podsiodłowej o 0,5 stopnia. Pojawiła się także możliwość zainstalowania napinacza łańcucha do mocowania ISCG 05. Dostępność nowego Rallona określona została na styczeń przyszłego roku.
Dystrybutor: www.pol-sport.com