Większość zmian w wersji 2.0 dotyczy tylnego koła. Udoskonaleniu uległ zaplot szprych, który poprawił sztywność o 15%, a co więcej, umożliwił wykonywanie koła bardziej prostego oraz okrągłego. Kolejna nowość to aluminiowy bębenek kasety, który od tej pory będzie kompatybilny z 11-rzędowymi napędami. Oba koła otrzymały lżejsze aluminiowe osie, które zastąpiły stalowe, a także poprawione łożyska. W opcji kosztującej 200 Euro, możliwe będzie dokupienie łożysk ceramicznych.
Producent zmienił także zaciski, które zostały wzmocnione. Od teraz wykonane będą ze stali, zamiast tytanu, a ich masa to przyzwoite 79 g. Tytanowe zaciski wciąż będą dostępne w opcji. Koła ważyć będą 1050 g w wersji na szytki lub 1280 g w wersji przeznaczonej pod opony, co jest świetnym rezultatem przy obręczach o wysokości 60 (przód) i 66 mm (tył). Mad Fiber informuje, że dzięki ulepszonemu procesowi produkcji karbonowych części, lepsze będzie wykończenie kół. W ofercie pojawiły się także nowe kolory naklejek.
Info: madfiber.com