W specjalnym liście Dariusz Miłek - właściciel CCC prosi o niezwłoczne usunięcie wszystkich logotypów, znaków oraz wszelkich informacji o CCC ze strony internetowej, mediów społecznościowych, materiałów promocyjnych, jak również innych kanałów wizerunkowych Polskiego Związku Kolarskiego. Branding CCC ma zniknąć definitywnie ze wszystkich materiałów promocyjnych, marketingowych oraz wizerunkowych, w tym strojów polskiej reprezentacji kolarskiej, samochodów oraz autobusów, do końca bieżącego roku.
Aktualny prezes PZKol Dariusz Banaszek na stronie internetowej związku zamieścił komunikat, w którym informuje, iż rozwiązanie umowy spowodowane jest nie zaakceptowaniem nowych warunków współpracy ze związkiem.
Nie jest to dobra wiadomość dla Polskiego Związku Kolarskiego, ponieważ współpraca z CCC trwała od 2011 roku. Wycofanie się sponsora głównego w tak newralgicznym momencie może pokrzyżować plany przygotowań naszej kadry do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Sponsorem strategicznym PZKOL pozostaje koncern paliwowy PKN Orlen.