CASCO oznacza najwyższą jakość i innowacyjność wszystkich oferowanych produktów.
Innowacyjne rozwiązania stosowane w sprzęcie dla sportowców wyczynowych są wykorzystywane także w produktach do normalnego amatorskiego użytku.
Dlatego tak istotne jest podczas opracowywania nowych rozwiązań, testowanie ich w ekstremalnych warunkach przez światowej klasy sportowców i wykorzystywanie ich uwag i opinii.
Szczególnie kaski narciarskie jako stosunkowo nowa grupa produktów w CASCO, została opracowana w ścisłej współpracy z najlepszymi sportowcami jak uprzednio grupa kasków rowerowych i do jazdy konnej.
Dla przykładu weźmy sporty zimowe. Narciarski Puchar Świata jest uważany za zimową „Formułę 1”; wszystkie nowe rozwiązania stosowane w sprzęcie pochodzą stąd. To tam kaski narciarskie są testowane i opracowywane w ekstremalnych warunkach, co gwarantuje doskonałą ochronę i komfort wszystkim użytkownikom.
Specjalne produkty CASCO dla światowej klasy sportowców służą jako podstawa do produkcji wszystkich produktów CASCO dostępnych potem w sklepach.
Oczywiście efekt reklamowy uzyskany dzięki sponsoringowi jest bardzo istotny. Użytkowanie produktów CASCO przez czołowych sportowców ma istotny wpływ na wybór marki przez odbiorcę detalicznego.
I wreszcie sponsoring jest ściśle powiązany z podziwem i entuzjazmem do osiągania przez sportowców doskonałości. Wszystkie grupy pracowników CASCO ściśle identyfikują się z produktami – dla przykładu kiedy któryś ze sportowców np. Lars Bystöl, zdobywa medal, cała załoga kibicuje mu i cieszy się z jego sukcesów.
Świadczy to, że wszelkie działania sponsoringowe charakteryzują się ścisłą współpracą i szczególną więzią pomiędzy producentem i sportowcem.
CASCO życzy wszystkim swoim sportowcom udanego sezonu.
Innowacyjne rozwiązania stosowane w sprzęcie dla sportowców wyczynowych są wykorzystywane także w produktach do normalnego amatorskiego użytku.
Dlatego tak istotne jest podczas opracowywania nowych rozwiązań, testowanie ich w ekstremalnych warunkach przez światowej klasy sportowców i wykorzystywanie ich uwag i opinii.
Szczególnie kaski narciarskie jako stosunkowo nowa grupa produktów w CASCO, została opracowana w ścisłej współpracy z najlepszymi sportowcami jak uprzednio grupa kasków rowerowych i do jazdy konnej.
Dla przykładu weźmy sporty zimowe. Narciarski Puchar Świata jest uważany za zimową „Formułę 1”; wszystkie nowe rozwiązania stosowane w sprzęcie pochodzą stąd. To tam kaski narciarskie są testowane i opracowywane w ekstremalnych warunkach, co gwarantuje doskonałą ochronę i komfort wszystkim użytkownikom.
Specjalne produkty CASCO dla światowej klasy sportowców służą jako podstawa do produkcji wszystkich produktów CASCO dostępnych potem w sklepach.
Oczywiście efekt reklamowy uzyskany dzięki sponsoringowi jest bardzo istotny. Użytkowanie produktów CASCO przez czołowych sportowców ma istotny wpływ na wybór marki przez odbiorcę detalicznego.
I wreszcie sponsoring jest ściśle powiązany z podziwem i entuzjazmem do osiągania przez sportowców doskonałości. Wszystkie grupy pracowników CASCO ściśle identyfikują się z produktami – dla przykładu kiedy któryś ze sportowców np. Lars Bystöl, zdobywa medal, cała załoga kibicuje mu i cieszy się z jego sukcesów.
Świadczy to, że wszelkie działania sponsoringowe charakteryzują się ścisłą współpracą i szczególną więzią pomiędzy producentem i sportowcem.
CASCO życzy wszystkim swoim sportowcom udanego sezonu.