Rowerem dookoła Polski

W środę 15 czerwca rozpoczynamy rajd dookoła Polski. Z Konina dojeżdżamy pociągiem do Frankfurtu, gdzie wjedziemy na trasę około godziny 12.

Na pokonanie 3600 km dajemy sobie 30 dni. Nie będziemy się spinać, ale myślimy, że uda nam się objechać Polskę w krótszym czasie, tym bardziej że nasze fundusze zmniejszyły się dwukrotnie. Przede wszystkim liczymy na wiele doznań turystycznych.

Pogoda nas nie rozpieszczała, przez co przygotowania kondycyjne na świeżym powietrzu rozpoczęliśmy w marcu. Przejechaliśmy w tym okresie około 2000 km i zaliczyliśmy jedną dłuższą wycieczkę w góry do Lądka Zdrój. Niestety, trzeciego dnia spadł śnieg. Nie spodziewaliśmy się takich warunków na początku maja, więc byliśmy zmuszeni drogę powrotną spędzić w pociągu, zamiast na rowerach.

Udało nam się zdobyć dość spory patronat medialny, a dzięki temu zainteresować sponsora naszą wyprawą. Sprzęt, który nam przekazał z pewnością ułatwi nam podróżowanie. Do ostatniej chwili byliśmy zapewniani o wsparciu finansowym z Urzędu, niestety na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że musimy sobie radzić sami, i poradzimy.

Start: 15 czerwca 2011
Czas: 30 dni
Nocleg: namiot
Długość: 3600 km
Uczestnicy: Arkadiusz Karbowy, Damian Rybicki, Konrad Rybicki

Strona wyprawy: www.roweremdookolapolski.pl

Patronat medialny: konin.planeta.fm, tvkonin.pl, lm.pl, przegladkoninski.pl, mtbikes.pl, bikefama.pl, globtroter.pl, wrower.pl, onet.pl, bikeworld.pl, bikestats.pl, kurierkoninski.pl, mlodziezowy.konin.pl, relacje24.pl, drugieliceum.konin.pl, zsge.boo.pl, rowerfan.pl, radiokonin.fm, wirutalnykonin.pl.
Patronat honorowy nad wyprawą sprawuje Prezydent Miasta Konina.