Akcesoria i rowery Specialized z dostawą do domu!

Specialized wprowadził dla swoich produktów możliwość kupna on-line. Sprawdzamy, o co dokładnie chodzi!

Drukuj
Specialized Stumpjumper Expert (2021) Tomasz Makula

Specialized wprowadza do swojego modelu sprzedaży dwie dodatkowe usługi - wysyłkę bezpośrednio do domu oraz Specialized Delivery. Sprawdzamy, jak to ma działać w praktyce i... podrzucamy Wam kod rabatowy na zakup akcesoriów!

Wśród największych rynkowych graczy w branży rowerowej od dłuższego już czasu widać trend, w którym stopniowo rozszerzane są usługi, z których możemy skorzystać bezpośrednio na stronie producenta. Jednym z takich właśnie gigantów jest Specialized, który w ostatnim czasie również wprowadził do swojego modelu sprzedaży kilka nowych usług. Przy tym wszystkim amerykańska marka łączy sprzedaż on-line z ich tradycyjnym kanałem dystrybucji, a więc sklepami partnerskimi. Przypomnijmy - do tej pory strona specialized.com oferowała funkcje "Znajdź w pobliżu"; "Odbierz w sklepie" i możliwość dostawy "Drop Shiping". Teraz Spec idzie o krok dalej i dla swoich akcesoriów, odzieży oraz części wprowadza możliwość kupna bezpośredniego z Wysyłką do domu lub Specialized Delivery.

Specialized Delivery

Znaczy tyle, że konkretne towary zamawiasz przez stronę internetową producenta, a do domu dowozi Ci je oficjalny przedstawiciel Speca - to o tyle ważne, że w tej usłudze będzie można zamówić kompletny rower, dokładnie złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Na tym etapie Specialized Polska testuje tę usługę jedynie w Warszawie i realizuje ją za pośrednictwem swojego sklepu firmowego Specialized Warsaw

 

 

 

 

Wysyłka do domu

To całkowicie nowy kanał sprzedaży dla Speca, w którym oferowane są zarówno rowery, jak i akcesoria. Producent podkreśla, że rowery dotrą do użytkownika (w przyjaznym środowisku opakowaniu) już wstępnie złożone, a do wykonania w domu pozostaną najprostsze czynności, o których traktować będzie dokładna instrukcja obsługi. Na początku Spec w sprzedaży bezpośredniej oferować będzie tylko najprostsze modele rowerów, żeby odpowiednio przetestować nowy kanał sprzedaży (i oczywiście wszystkie akcesoria, części, odzież). Ekipa Specialized pracuje też ze swoimi dealearami nad możliwością wykupienia dodatkowych usług, z których będziemy mogli skorzystać w razie potrzeby w lokalnym sklepie - mowa np. o fittingu roweru Retul Fit. 

Co ze zwrotem i gwarancją?

W przypadku, kiedy niefortunnie dobierzemy rozmiar produktu, Specialized daje nam oczywiście możliwość zwrotu - pomoże nam w tym agent Specialized Rider Care, z którym trzeba będzie się skontaktować celem Zorganizowania wysyłki - najczęściej oznaczać to będzie zwrot z pomocą sprzedawcy detalicznego Specialized. Podobnie sprawa ma się z tematem gwarancji - najpierw warto będzie skontaktować się ze Specialized Rider Care, który poinformuje nas o kolejnych krokach postępowania z rowerem.

 

 

 

 

 

Zniżka na dobry początek

Jeśli potrzebujecie doposażyć swój kolarski ekwipunek przed sezonem 2022, to możecie przetestować, jak działa sprzedaż bezpośrednia Specialized dla akcesoriów, części i odzieży - na powyższy asortyment zorganizowaliśmy Wam kod rabatowy: BIKEWORLD10. Wystarczy go podać na stronie specialized.com przy zakupach na ponad 690 PLN (150 EUR) i skorzystać z 10-procentowego rabatu. Będzie aktywny tylko na polskiej stronie do 31 marca 2022.

 

Zobacz też: