3 cale robią różnice - Gary Fisher Paragon


Napęd

Przez cały czas działał pewnie i precyzyjnie, choć głośno i brutalnie, na myśl przychodzi mi kopnięcie wyczuwalne przy szybkiej zmianie biegów w samochodzie sportowym. Nie mogłem się tylko przyzwyczaić do cyngli SRAM X-9. Często intuicyjnie, zwłaszcza przy dużym zmęczeniu szukałem palcem wskazującym dźwigni do wrzucania twardszego przełożenia.

O Paragonie można by powiedzieć, że jest ShimanoFree, gdyby nie korba Lx, nic jej zarzucić nie można, jednak według mnie jakoś nie pasuje do reszty osprzętu. Może jakiś Truvativ?

Podsumowanie

„Big wheels are faster”, zdanie przykuło moją uwagę na stronie internetowej Garego Fishera. Ile jest w nim prawdy? Wszystko zależy od tego, gdzie? I dla kogo? Gdybym miał możliwość posiadania kilku rowerów, 29er na pewno znalazłby się u mnie w garażu, czekałby na maratony takie jak te w Głuszycy, gdzie przy moich 189cm sprawdzał się rewelacyjnie. Do ścigania się na krętej, interwałowej trasie raczej bym się nim nie fatygował.

 

 

 

 

Rama Platinum Series 6066 aluminium
Widelec Fox F80 RL 29 / 80mm skoku
Przerzutka przód SRAM X.9
Przerzutka tył SRAM X.9
Korba Shimano LX 44/32/22
Kaseta SRAM PG970 11-34, 9 rzędowa
Koła Bontrager Rhythm Comp 29 disc, tubeless ready
Opony Bontrager Jones ACX, 29x2.2, zwijane, tubeless ready
Manetki SRAM X.9
Hamulce Avid Juicy 5, hydrauliczne, 160mm
Kierownica Bontrager Race Lite Big Sweep, 31.8mm
Mostek Bontrager Race X Lite, 31.8mm, 7 stopni
Stery Cane Creek ZS-2
Sztyca Bontrager Race Lite
Siodło Bontrager Race Lite

 

 


Cena: 5990 PLN
Waga: 11,8 kg
Dystrybutor: SSC (https://www.ssc.pl)

Gary Fisher Paragon w BikeKatalog.pl



Foto: Sportograf, Gary Fisher